ďťż

Bład 4



v-rod - 2008-06-13, 17:03
" />Założyłem wielopunkt,wszystkie kable prawidołow podłaczone sprawdzałem 3 razy,wyrzuca mi bład 4,ustawiłem zapłon,resetuje kompa i dalej bład,silnik na wolnych obrotach pracuje równo,ale przy dodadniu gazu zaczyna przerywać i telepie nim,gdy dodam wiecej to zaczyna troche strzelać,na wszystkich cylindrach jest iskra,kto miał podobny problem,albo kto ma jakis pomysł,bo mi juz brakuje,nie wiem jak to ogarnąć




kulesz - 2008-06-13, 18:16
" />najpierw sprawdź rozrząd na to wskazuje błąd 4 a jeżeli będzie dobrze ustawiony to warto zajrzeć do aparatu mi kiedyś przez syf na czujniku gmp też tak świrował



v-rod - 2008-06-13, 18:27
" />Ale ja do rozrządu nie lazłem:/ przecież na wtrysku dwupunktowym było ok:/ jeździł wszystko OK, a w aparacie jest ten czujnik?TO ide rozkece i poczyszcze,ale aparat wczesniej chodził na wielopunkcie:/



tecno - 2008-06-13, 19:24
" />sprawdz przejscia na kablach przedewszystkim, na kazdym z osobna czy gdzies nie ma przebicia na jakis inny pin. piszesz ze wczesniej ten wielopunkt jezdzil ok, czy to byl jakis znajomy czy ktos z forum kogo nie znasz? pytam bo zawsze kazdy mowi ze wszystko jest ok a czesto nie jest. ten czujnik jest w podstawie aparatu wiec jak jest trzepniety to musisz szukac calej podstawy i przelozyc bebechy.




v-rod - 2008-06-13, 19:32
" />aparat zapłonowy i kolektor z wtryskami mam od Rudsone którego TY mu podobno zakładałes:)a zastanawiało mnie czemu w jedną strone w środku w aparacie było max przyspieszony zapłon?Rozkręce jutro ten aparat i sprawdze ten czujnik



tecno - 2008-06-13, 23:18
" />jezeli od Rudsona to faktycznie wtryski ok, aparat byl ok, potencjometr ok, czujnik tem.pow.zasysanego ok, map sensor ok, silniczek krokowy z tego co kojaze lekko niedomagal i generalnie mozesz zrobic czyszczenie przepustnicy. wracajac do Twojego problemu to uparcie twierdze zebys po raz kolejny przelecial cala elektryke zwiazana z mpi. Generalnie nie mozna tez zalozyc ze skoro wszysto bylo sprawne to nadal jest... moze faktycznie jest walniety czujnik dla samego swietego spokoju sprawdz rozrzad i zaplon. ciezko tez mi tak cos stwierdzic gdy nie slysze, nie widze tego wszystkiego. auto kopci mocno na jalowym?



v-rod - 2008-06-14, 06:16
" />Nie kopci jak pracuje na jałowym,jedynie jak dodam gazu to wtedy troche kopci istrzela w gaźnik:/Moge do CIebie zadzwonić i wtedy odpale auto bedziesz słyszał co sie dzieje.



gucioq - 2008-06-14, 06:51
" />moze zaplon masz ustawiony na 4 a nie na 1 tloku :>
1 tłok to od strony rozrzadu !!



v-rod - 2008-06-14, 07:26
" />Ustawiony na 1 cylinder,tak jak mówiłes:)



gucioq - 2008-06-14, 08:08
" />to do dziela z tymi kablami odpowiednio z C21 do B15 i z C29 do B16 i bedzie smigac !!



v-rod - 2008-06-14, 09:50
" />dzięki gucioq zrobione:D został tylko bład 9 ale to juz gdzies na forum było wiec poczytam:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu