"blad nr 10 inny niz wszystkie..."
barney_1984 - 2007-10-22, 10:49
" />opisze swoj problem mam nadzieje ze odnajde w koncu odpowiedz na to.
w sierpniu zakupiłem honde civic 1.5 16V d15b2, ktoś niestety zrobił na mnie wał i wymontował zarowke od check engine i nie wiedziałem ze cos w trawie piszczy. Ponieważ moja ciekawośc czemu przy odpalaniu check sie nie pali siegala zenitu rozkrecilem licznik w celu sprawdzenia czemu, okazalo sie brak zarowki. gdy zarowke wlozylem okazalo sie pali sie check non stop. dzieki samodiagnostyce odnalazlem co trzeba zrobic odczytalem dwa błędy kod nr 7 (czujnik położenia przepustnicy) i kod nr 10 (czujnik temperatury powietrza lub jego obwód). Postanowiłem zresetowac komputer po raz pierwszy. Po resecie pozostał błąd nr 7. Wkrótce po tym zostałem posiadaczem przepsutnicy sprawnej z obydwoma czujnikami wymieniłem nr 7 i 10 zniknął. Moja radość nie trwała długo. Po jednej z zimnych nocy wsiadam do civica i odpalam a ku mojego zdziweniu kod nr 10 czyli błąd, praca nierówna czuć bardziej benzynę. Po osiagnieciu temparatury wylaczylem zapłon załączajać ponownie i błedu nie było na liczniku. i silnik zaczal rowno pracowac. i tak jest za kazdym razem gdy odpalam a jest zimno, dzisiaj zreszta rano było tak samo zimny - kod 10, ale zdjalem kleme i wyjałem bezpiecznik i patrze i bledu nie ma mimo szronu na szybie o co może chodzić chłopaki pomozcie. Czy moze to być wina ECU?? Dzięki za pomoc.
Grzehurra - 2007-10-22, 13:00
" />sprawdz te podcisnienia o ktorych napisalem Ci na PW, a poza tym to ciezko cos powiedziec... bede glowkowal..
simon_55 - 2007-10-23, 15:44
" />zobacz tez czy wtyczka czujnika dobrze siedzi albo czy nie jest gdzies przewod przetartyzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
barney_1984 - 2007-10-22, 10:49
" />opisze swoj problem mam nadzieje ze odnajde w koncu odpowiedz na to.
w sierpniu zakupiłem honde civic 1.5 16V d15b2, ktoś niestety zrobił na mnie wał i wymontował zarowke od check engine i nie wiedziałem ze cos w trawie piszczy. Ponieważ moja ciekawośc czemu przy odpalaniu check sie nie pali siegala zenitu rozkrecilem licznik w celu sprawdzenia czemu, okazalo sie brak zarowki. gdy zarowke wlozylem okazalo sie pali sie check non stop. dzieki samodiagnostyce odnalazlem co trzeba zrobic odczytalem dwa błędy kod nr 7 (czujnik położenia przepustnicy) i kod nr 10 (czujnik temperatury powietrza lub jego obwód). Postanowiłem zresetowac komputer po raz pierwszy. Po resecie pozostał błąd nr 7. Wkrótce po tym zostałem posiadaczem przepsutnicy sprawnej z obydwoma czujnikami wymieniłem nr 7 i 10 zniknął. Moja radość nie trwała długo. Po jednej z zimnych nocy wsiadam do civica i odpalam a ku mojego zdziweniu kod nr 10 czyli błąd, praca nierówna czuć bardziej benzynę. Po osiagnieciu temparatury wylaczylem zapłon załączajać ponownie i błedu nie było na liczniku. i silnik zaczal rowno pracowac. i tak jest za kazdym razem gdy odpalam a jest zimno, dzisiaj zreszta rano było tak samo zimny - kod 10, ale zdjalem kleme i wyjałem bezpiecznik i patrze i bledu nie ma mimo szronu na szybie o co może chodzić chłopaki pomozcie. Czy moze to być wina ECU?? Dzięki za pomoc.
Grzehurra - 2007-10-22, 13:00
" />sprawdz te podcisnienia o ktorych napisalem Ci na PW, a poza tym to ciezko cos powiedziec... bede glowkowal..
simon_55 - 2007-10-23, 15:44
" />zobacz tez czy wtyczka czujnika dobrze siedzi albo czy nie jest gdzies przewod przetarty