ďťż

brak mocy na niskich obrotach



piasekwp - 2009-09-15, 17:16
" />Witam!

Mam problem, na 1 biegu czy na drugim jak dodam troche gazu to silnik ma mikro szarpniecia i zachowuje sie jakby braklo mocy troszke. Co to moze byc? Przy okazji powiem ze mialem problemy z odpaleniem silnika wina prawdopodobnie akumlatora (Podladowalem dzisiaj i jedzie). Po za tym żre olej, bierze wode ale nie ma zadnych zaciekow, sucho pod spodem.




Okus - 2009-09-15, 17:29
" />aku nic nie ma do tego ale za to samo podsumowales



piasekwp - 2009-09-15, 22:33
" />ale to moze być przyczyna braku mocy? Dodam jeszcze ze jak mocniej cisne pedal gazu to silnik az buczy. Aż żal go nim jezdzic.



ppiotrek - 2009-09-15, 22:43
" />no stary co sie dziwisz... ja bym na twoim miejscu zaczal od malego remontu silnika




piasekwp - 2009-09-18, 18:52
" />problemy się nie skończyły. Byl ladny dzien, słoneczko i lekki wiaterek. Ja sobie wsiadłem w autko i pojechalem... jezdzilem... jezdzilem aż w koncu dojechalem do światel i zaczął szarpać i zgasł. dopchalem na chodnik i poszedlem po wsparcie. Wróciłem 2 autem i po kolei sprawdzalem to co moglem. Zdjąłem kopułke aparatu zapłonowego, sprawdzilem czy coś nie śmierdzi, pasek rozrzadu ok. Odlaczylem jedna swiece i zapalil ale chodzil puki trzymalo sie gaz, nierówno bo nie na 4 cylindrach. Co to moze być? jednej sruby brakuje na kolektotze wylotowym(Wydaje mi się ze nie ma wpływu zadnego). Help! Nie wiem czemu mi to robi... jak dzialal to go wymylem pięknie. Pytajcie o wszystko, co mam sprawdzic a jutro jak bede grzebal w aucie to powiem co nie co. Dziekuje za odpowiedz!



ppiotrek - 2009-09-18, 18:54
" />A jak ma palić na 4 cylindrach skoro odłączyłeś świecę? Pali się check?



piasekwp - 2009-09-18, 18:59
" />nie pali sie check. TYLKO na 3 cylindrach odpala i pracuje a jak podlacze spowrotem świece gdy chodzi to gaśnie.



xtomay - 2009-09-28, 13:21
" />Jak masz tak, że musisz trzymać gaz żeby silnik nie zgasł to obstawiam uszczelkę pod głowicę. Niestety znam to od drugiej strony medalu również, ponieważ w moim były d15b2 temat przerabiałem...
Poza tym, wszystko co wcześniej wymieniłeś też na to wskazuje, więc nie ma co szukać przyczyn a aparacie zapłonowym czy Bóg wie gdzie jeszcze.

Wydmuchana uszczelka kolego, niestety.



douen - 2009-09-28, 17:40
" />Im wcześniej go oddasz do remontu, tym dłużej będziesz nim jeździł.



piasekwp - 2009-09-29, 17:15
" />gdybym mial kase to bym odrazu do remontu go wzial. Wymienilem aparat zaplonowy, łożysko sie zatarło i jak wstawilem to na dotyk zapalil. Na przyszlosc dla potomnych: jeśli zobaczycie taki nalot na dwóch czujnikach to łożysko jest do wymiany. Nie odwlekajcie bo jeśli sie przegrzeje do po wymianie łożyska nic to wam nie da. W ośce są magnesy w pewnych punktach i pod wplywem temperatury traci swoje właściwości magnetyczne.

Pozdrawiam

PS: obyście nie mieli takich problemów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu