brak powietrza w kole - alu ...
maxkb88 - 2009-02-07, 17:21
" />Witam po zimie zauwazylem ze wjednej oponie mam wkreta i po 3 dniach jest kapec a w drugiej zchodzi jakos powietrze da rade to skleic wwulkanizacji czy musze szukac oponek innych (dodam ze opony mam wdobrym stanie i ciezko bedzie mi znalesc i kupic podobne )
pozdrawiam
Papiok - 2009-02-07, 17:28
" />wszystko zależy w którym miejscu masz uszkodzenie podjedz do wulkanizatora a rozwieje wszystkie twoje wątpliwości
Mike - 2009-02-16, 09:12
" />akurat mam ziomka co ma wulkanizację i serwis opon, także jeżeli chodzi o uszkodzenia/przebicia opon, to nie robi się tylko uszkodzeń z boku opony.
jezeli masz wkręta to wykręci go, rozwierci dziurę, i włoży specjalną masę uszczelniającą.
a jeżeli chodzi o powolne uciekanie, to sprawdzi wentyl, czy nie przepuszcza, potem ranty - jeżeli puszczają to się je podkleja, no i szuka też dziury na bieżniku/ boku, chociaz jeżeli powoli schodzi to raczej druga opcja
Rudson - 2009-02-16, 11:35
" />
Mike - 2009-02-16, 11:44
" />
Rudson - 2009-02-16, 13:26
" />nie piszę żę nie załata dziury:P ale jest dużo większe prawdopodobieństwo że taki "pik" puści niż łatka. tym bardziej jak ktoś dynamicznie jeździ itp. Pik robi się najczęściej gdy sie komuś nie chce pracowac:P bo nie trzeba koła zdejmować, opony, itp itd. Ale ma też jedna zalete:P jest tańszy niż łatka
wbr98wa - 2009-02-16, 13:56
" />tanszy nie tańszy..koszt około 30-40 pln wulkanizacji koła ze sciągnieciem opony i zrobieniem łatki..
chyba że ktoś woli zrobić to za 5pln a potem oddawać auto na złom bo opona pękła przy 130km/h.
na takich rzeczach się nie oszczędza..tak samo jak na hamulcach,itd itp...możesz sobie darować np nowe fotele ale opona priorytet w aucie by była dobra...
jak znajdę to pokaże fotkę jak mi opona w Corsie jak miałem walnęła...dobrze że przy 30km/h a nie szybciej....
Mike - 2009-02-18, 08:13
" />wbr98wa
czyli twierdzisz że opona może pęknąć ze względu na to że ma kawałek gluta zamiast łatki tak ?
a mi się wydaje, że opony pękąją dlatego że ludzie nie potrafią dbać o opony, parkując naprzykład połową opony na krawężniku, a połową w powietrzu, albo dobijając często i mocno do krawężnika, albo źle przechowując je poza sezonem, albo poprostu dlatego że są stare, sparciałe "ale bieżnik jest wiec można jeździć" - szkoda wyrzucać nie ?
ja nie powiem, też uważam że opony to jedna z najważniejszych rzeczy w aucie, ja jak kupowałem opony to wiele osób sie pukało w głowę że do auta za 5tysi na opony wydaje 1,5tys. - że lepiej kupić używki - ale pozostawię to bez komentarza
wbr98wa - 2009-02-18, 08:33
" />Mike
zgadzam się z Tobą...
nie ma różnicy między łatką czy glutem, ale dla pewności i świętego spokoju i tak trzeba by oponę zdjąć z felgi dokłądnie obejrzeć dziurkę i albo zaglutować albo załatać....
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
maxkb88 - 2009-02-07, 17:21
" />Witam po zimie zauwazylem ze wjednej oponie mam wkreta i po 3 dniach jest kapec a w drugiej zchodzi jakos powietrze da rade to skleic wwulkanizacji czy musze szukac oponek innych (dodam ze opony mam wdobrym stanie i ciezko bedzie mi znalesc i kupic podobne )
pozdrawiam
Papiok - 2009-02-07, 17:28
" />wszystko zależy w którym miejscu masz uszkodzenie podjedz do wulkanizatora a rozwieje wszystkie twoje wątpliwości
Mike - 2009-02-16, 09:12
" />akurat mam ziomka co ma wulkanizację i serwis opon, także jeżeli chodzi o uszkodzenia/przebicia opon, to nie robi się tylko uszkodzeń z boku opony.
jezeli masz wkręta to wykręci go, rozwierci dziurę, i włoży specjalną masę uszczelniającą.
a jeżeli chodzi o powolne uciekanie, to sprawdzi wentyl, czy nie przepuszcza, potem ranty - jeżeli puszczają to się je podkleja, no i szuka też dziury na bieżniku/ boku, chociaz jeżeli powoli schodzi to raczej druga opcja
Rudson - 2009-02-16, 11:35
" />
Mike - 2009-02-16, 11:44
" />
Rudson - 2009-02-16, 13:26
" />nie piszę żę nie załata dziury:P ale jest dużo większe prawdopodobieństwo że taki "pik" puści niż łatka. tym bardziej jak ktoś dynamicznie jeździ itp. Pik robi się najczęściej gdy sie komuś nie chce pracowac:P bo nie trzeba koła zdejmować, opony, itp itd. Ale ma też jedna zalete:P jest tańszy niż łatka
wbr98wa - 2009-02-16, 13:56
" />tanszy nie tańszy..koszt około 30-40 pln wulkanizacji koła ze sciągnieciem opony i zrobieniem łatki..
chyba że ktoś woli zrobić to za 5pln a potem oddawać auto na złom bo opona pękła przy 130km/h.
na takich rzeczach się nie oszczędza..tak samo jak na hamulcach,itd itp...możesz sobie darować np nowe fotele ale opona priorytet w aucie by była dobra...
jak znajdę to pokaże fotkę jak mi opona w Corsie jak miałem walnęła...dobrze że przy 30km/h a nie szybciej....
Mike - 2009-02-18, 08:13
" />wbr98wa
czyli twierdzisz że opona może pęknąć ze względu na to że ma kawałek gluta zamiast łatki tak ?
a mi się wydaje, że opony pękąją dlatego że ludzie nie potrafią dbać o opony, parkując naprzykład połową opony na krawężniku, a połową w powietrzu, albo dobijając często i mocno do krawężnika, albo źle przechowując je poza sezonem, albo poprostu dlatego że są stare, sparciałe "ale bieżnik jest wiec można jeździć" - szkoda wyrzucać nie ?
ja nie powiem, też uważam że opony to jedna z najważniejszych rzeczy w aucie, ja jak kupowałem opony to wiele osób sie pukało w głowę że do auta za 5tysi na opony wydaje 1,5tys. - że lepiej kupić używki - ale pozostawię to bez komentarza
wbr98wa - 2009-02-18, 08:33
" />Mike
zgadzam się z Tobą...
nie ma różnicy między łatką czy glutem, ale dla pewności i świętego spokoju i tak trzeba by oponę zdjąć z felgi dokłądnie obejrzeć dziurkę i albo zaglutować albo załatać....