ceny silnikow
trip - 2007-03-02, 20:37
" />witam chcialbym zapytac ile kostuje silnik EF9 i EE9 . wiem ze dokladnej ceny nikt mi nie powie ale chcialbym wstepnie wiedziec w jakim przedziale cenowym plasuja sie owe silniki
tfidos - 2007-03-02, 20:40
" />od razu powiem ze wstawienie b16a1 do ed6 to konkretna rzeĽba
lepiej kupić całego ee9
trip - 2007-03-02, 20:41
" />a po ile chodza takie ee9 ??
tfidos - 2007-03-02, 20:53
" />zdrowe > 10000zł
Tom - 2007-03-02, 21:16
" />
tfidos - 2007-03-02, 21:59
" />no tak kolega pytal o ee9 a nie b16a1
Komar - 2007-03-02, 22:39
" />maska od ed6 nie zamknie sie z silnikiem od iVT!! Kup calego EE9 bo wszystko jest inne (nie mam ale slyszalem )
Proti - 2007-03-02, 22:56
" />maska to małe miki, podłużnice i piasty to leprza rzeĽba jest, nie opłacalny swap, zawsze je¶łi jaki¶ silnik występowałw jakiej¶ budzie to lepiej szukać całego niż swapować
Brama - 2007-03-02, 23:07
" />goła b seria to minimum 2500. Maske da sie zamkn±ć. Od tego s± aftermarketowe mocowania
sailence - 2007-03-02, 23:18
" />je¶li 2500 kosztuje silnik a całe EE8 >10tys.zł no to chyba łatwiej kupić taki silnik, zmienić wszystkie uszczelki, pier¶cienie i pomęczyć się nad swapem niż szukać wiatru w polu, bo teraz dobre EE8 to rodzynek w cie¶cie jest, znalezienie graniczy z cudem, a i koszty nieporównywalne
wydaje mi się że gdybym miał te 3500zł (2500 silnik, 1000 swap + uszczelki) to wybrałbym tak± opcję niż szukał min 16letniego auta za ponad 10kawałków
Proti - 2007-03-02, 23:33
" />niezmieszczalne w 1000 zeta, a gdzie zawieszenie i hamulce? grzie komp z wi±zk±? goły silnik to piku¶ ale cały sawp to już gruba sprawa pamiętaj o różnicy mas o innych stabilizatorach większych tarczach, sprawdzonie nie opłaca sie, co innego w usa oni nie płac± tyle za wysyłke i zdobycie orginalnego ee jest niemożliwe
seed - 2007-03-03, 00:47
" />sailence z ta kwota 3500 to kupisz sobie waciki a nie zrobisz swap'a b16 do ED6...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
trip - 2007-03-02, 20:37
" />witam chcialbym zapytac ile kostuje silnik EF9 i EE9 . wiem ze dokladnej ceny nikt mi nie powie ale chcialbym wstepnie wiedziec w jakim przedziale cenowym plasuja sie owe silniki
tfidos - 2007-03-02, 20:40
" />od razu powiem ze wstawienie b16a1 do ed6 to konkretna rzeĽba
lepiej kupić całego ee9
trip - 2007-03-02, 20:41
" />a po ile chodza takie ee9 ??
tfidos - 2007-03-02, 20:53
" />zdrowe > 10000zł
Tom - 2007-03-02, 21:16
" />
tfidos - 2007-03-02, 21:59
" />no tak kolega pytal o ee9 a nie b16a1
Komar - 2007-03-02, 22:39
" />maska od ed6 nie zamknie sie z silnikiem od iVT!! Kup calego EE9 bo wszystko jest inne (nie mam ale slyszalem )
Proti - 2007-03-02, 22:56
" />maska to małe miki, podłużnice i piasty to leprza rzeĽba jest, nie opłacalny swap, zawsze je¶łi jaki¶ silnik występowałw jakiej¶ budzie to lepiej szukać całego niż swapować
Brama - 2007-03-02, 23:07
" />goła b seria to minimum 2500. Maske da sie zamkn±ć. Od tego s± aftermarketowe mocowania
sailence - 2007-03-02, 23:18
" />je¶li 2500 kosztuje silnik a całe EE8 >10tys.zł no to chyba łatwiej kupić taki silnik, zmienić wszystkie uszczelki, pier¶cienie i pomęczyć się nad swapem niż szukać wiatru w polu, bo teraz dobre EE8 to rodzynek w cie¶cie jest, znalezienie graniczy z cudem, a i koszty nieporównywalne
wydaje mi się że gdybym miał te 3500zł (2500 silnik, 1000 swap + uszczelki) to wybrałbym tak± opcję niż szukał min 16letniego auta za ponad 10kawałków
Proti - 2007-03-02, 23:33
" />niezmieszczalne w 1000 zeta, a gdzie zawieszenie i hamulce? grzie komp z wi±zk±? goły silnik to piku¶ ale cały sawp to już gruba sprawa pamiętaj o różnicy mas o innych stabilizatorach większych tarczach, sprawdzonie nie opłaca sie, co innego w usa oni nie płac± tyle za wysyłke i zdobycie orginalnego ee jest niemożliwe
seed - 2007-03-03, 00:47
" />sailence z ta kwota 3500 to kupisz sobie waciki a nie zrobisz swap'a b16 do ED6...