ďťż

Civ nie jedzie tak jak chce... od czego zaczac?



Bonio_EQ - 2010-08-24, 20:11
" />Witam,ostatnio zastanawiam sie czy moj samochod naprawde jest taki wolny czy poprostu przyzwyczailem sie do jego mocy itp pierdol,seryjne b2 dobrze ze mna jedzie do momentu zapiecia 3biegu(mam hybryde) a ziomek ma serie 2 punkt kolektor 4-1 skrzynia seria wydech przelot na seryjnej srednicy, ford sierra 2.0 dohc ten 115konny czy ilus tam tez dobrze walczy i mi nie ucieka a ja mu nie odchodze... ford focus Cmax 2.0TDci 136km do 170km/h dostaje baty nie za wielkie ale jednak,dopiero na 5biegu mi odchodzi ale juz tego nie biore pod uwage, gdzie moze lezec przyczyna ze moje auto tak slabo jezdzi??
dodam jeszcze ze po odpaleniu auta kiedy chodzi na ssaniu zapiernicza az milo no ale niekatuje wtedy silnika bo jest zimny,poprostu zbiera sie mega dobrze,jak sie przejade po miescie i silnik nabierze temp, to wtedu juz nie jezdzi tak kolorowo,
1.mam ssacy z6 i przepustnice z h22 z tym smiesznym zaworem pod przepustnica i puszczony plyn w obieg,po jednej rundzie przez miasto ssacy jest tak goracy prawie jak pokrywa zaworow,to to mnie moze tak mocno ograniczac? wiem jaka jest roznica jak auto jezdzi na ssaniu,poprostu go wyrywa z nizkich obr,po nagrzaniu jest mol jak cholera...
2.moze to wina zaplonu? podczas nieudanej proby strojenia auta i walka zaplon byl przestawiany na aparacie zaplonowym,pamietam tez ze walek ostatecznie wrocil na pozycje 0 ale czy zaplon byl rowniez wrocony na pozycje seryjne to tego juz nie pamietam,moglby mi ktos podac jak powinien byc ustawiony seryjny zaplon? to tez moze miec wplyw na moje osiagi?
3.musze ustawic zbierznosc,kątów jak wiem nie da sie ustawic w civie za bardzo wiec zostaje mi zbierznosc,nie ustawialem jej 4lata wiec to tez moze byc przyczyna tego ze auto nie jedzie tak jak powinno?
4.Watpie zeby tu rozrzad odgrywal kluczowa role,skoro na hamowni silnik wykazywal w tamtym roku 113km i 140nm a od tamtego czasu doszedl 4-2-1 2,25" przelot + ssacy i przepustnica
5.Filterek paliwa tez jest ok wymieniany w tamtym roku auto nie przejezdzilo wiele wiec to tez eliminuje

moze jest cos jeszcze co moze miec na to wplyw,mowcie piszcie swoje sugestie od czego zaczac bo juz mnie to zaczyna wkurzac... chociaz ten ostatni punkt 3 ma sie nijak do zimnego i cieplego silnika ale i tak to ogarne zeby miec z bani ...
pozdrawiam Bonio




jasiekk - 2010-08-26, 16:56
" />napisz to kolego w dwóch zdaniach, wtedy napewno ktoś pomoże



Młody ŁDZ - 2010-08-26, 17:00
" />Nie wiem ile jeździłeś hondami, więc pierw jedź na hamownie w celu upewnienia się że masz rację.



MUcha88_OKC - 2010-08-26, 17:12
" />Wieeeeem !
Zacznij od sprężarki




Bonio_EQ - 2010-08-26, 20:55
" />



Damian - 2010-08-28, 17:56
" />Pompa paliwa może daje za małe ciśnienie na tą moc wsadz może SOBIE Z crx.
dla tego auto na zimnym jedzie Ci lepiej dostaje dawkę paliwa jaką auto ma na ssaniu gdy już sie nagrzeje to dostaje go mniej i może być przez to słabsze ...



<mtm> - 2010-08-28, 18:08
" /> D to nie B



Damian - 2010-08-28, 20:16
" />jasniej



Bonio_EQ - 2010-08-29, 20:58
" />nie no chyba pompa paliwa wydaje z paliwem,przeciez przewaznie d15 na osprzecie z d16 bez strojenia jest zalewane paliwem



noofaq - 2010-08-30, 13:41
" />jesli masz tak gorący kolektor dolotowy to może być problem.. mój nawet po dłuższej jeździe jest po prostu ciepły..



jasiekk - 2010-08-30, 15:10
" />może masz zawory za ciasno ustawione?
sonda lambda?
zapłon pasuje ustawić na lampę według manuala...
wałek ustawiony na zero przy Twoim wałku chyba nie jest dobrze...
ciśnienie paliwa warto było by znać..
i co z tym zaplonem ze auto sie wystroic nie dalo??



max666 - 2010-08-30, 17:02
" />U kumpla w h22, przeskoczył rozrząd i po przejechaniu 5 km kolektor wydechowy był czerwony, i ogólnie było ciepło pod maska.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu