civic 89r D15B2 z kanady czemu ma 16s do setki??
herman600 - 2007-05-04, 22:13
" />siema wszystkim nie wiem czemu ale patrząc na licznik ten co mam a mam licznik w milach to jak dochodzi do 60mil czyli do 100km/h to mija 16 sekund czemu tak długo powinno być ok 10 czyż nie??ktoś ma civic-a wersję kanadyjską??może ktoś wie co to może być ze tak jest??dzięki wielkie z góry!!!
Kapcio - 2007-05-05, 04:08
" />A może masz silnik d15b1 Sprawdź na bloku. A skrzynie masz 4 czy 5 biegową
Bonio_EQ - 2007-05-05, 09:26
" />moj znajomy ma 1.6 i 4 biegowa kanadyjska... ale jak to jezdzi to sie dowiem jak ją ogarnie bo troche rozwalona jest
aurii - 2007-05-05, 13:53
" />a moze dlawiona jest bo w kanadzie to maja dziwne pomysly
qpx - 2007-05-06, 15:03
" />Kurde, niektórzy to przesadzaja , zakładają co rusaz nowe tematy i zaśmiecają tylko Forum
Najpierw sie szuka co mozę być przyczyną jaki jest stan silnika itp. a co najważniejsze jaki jest typ silnika!! A nie odrazu, zę mam d15b2 i jejździ jak muł...... Pozatym wszystkie inne topici w podobnym temacie można było załatwić w jednym i tym samym.....
Nie napisałeś nic o stanie silnika, wydechu, i pytasz, nie ma tu wrózek na forum nikt nie jechał twoim autem i nei będzie wiedział na 100% co jest przyczyną a tematy te były wałkowane już na forum.....
Pozdro i powodzenia w modach
zico - 2007-05-07, 11:41
" />qpx, spokojnie bo sie spocisz
A jak to mierzyłeś? stoperem? ja kiedys mierzyłem kolesiowi w audi A3 1.8T i mi wyszlo 10s , wiec nie jest to dobry sposób na mierzenie czasu
Kapcio - 2007-05-07, 11:58
" />He he, widać że my się bardziej interesujemy jego autkiem niż sam autor tematu
qpx - 2007-05-07, 12:13
" />DJK, to zobacz inne topici autora
spiderGT - 2007-05-09, 07:49
" />jak juz sprawdzisz czy setka u Ciebie to rzeczywiscie setka, nadal bedzie wychodzic 16 sek.
to:
- sprawdz sobie czy nie masz zapieczonego tloczka i czy klocek nie trzyma sie tarczy( koło sie wyraźnie nagrzewa)
- może być zapchany katalizator
- mialem u siebie kiedys 13,8 , wywalilem kat, koncowy wydech, oberwal sie tzn coś juz w nim latało i zaczął latac
- kwestia moze byc takkze slizgajacego sprzęgła
- i takich prozaicznych rzeczy jak swiece czy filtr powietrza
pozdro
MichałO - 2007-05-09, 14:19
" />sprawdz ile masz zaworówzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
herman600 - 2007-05-04, 22:13
" />siema wszystkim nie wiem czemu ale patrząc na licznik ten co mam a mam licznik w milach to jak dochodzi do 60mil czyli do 100km/h to mija 16 sekund czemu tak długo powinno być ok 10 czyż nie??ktoś ma civic-a wersję kanadyjską??może ktoś wie co to może być ze tak jest??dzięki wielkie z góry!!!
Kapcio - 2007-05-05, 04:08
" />A może masz silnik d15b1 Sprawdź na bloku. A skrzynie masz 4 czy 5 biegową
Bonio_EQ - 2007-05-05, 09:26
" />moj znajomy ma 1.6 i 4 biegowa kanadyjska... ale jak to jezdzi to sie dowiem jak ją ogarnie bo troche rozwalona jest
aurii - 2007-05-05, 13:53
" />a moze dlawiona jest bo w kanadzie to maja dziwne pomysly
qpx - 2007-05-06, 15:03
" />Kurde, niektórzy to przesadzaja , zakładają co rusaz nowe tematy i zaśmiecają tylko Forum
Najpierw sie szuka co mozę być przyczyną jaki jest stan silnika itp. a co najważniejsze jaki jest typ silnika!! A nie odrazu, zę mam d15b2 i jejździ jak muł...... Pozatym wszystkie inne topici w podobnym temacie można było załatwić w jednym i tym samym.....
Nie napisałeś nic o stanie silnika, wydechu, i pytasz, nie ma tu wrózek na forum nikt nie jechał twoim autem i nei będzie wiedział na 100% co jest przyczyną a tematy te były wałkowane już na forum.....
Pozdro i powodzenia w modach
zico - 2007-05-07, 11:41
" />qpx, spokojnie bo sie spocisz
A jak to mierzyłeś? stoperem? ja kiedys mierzyłem kolesiowi w audi A3 1.8T i mi wyszlo 10s , wiec nie jest to dobry sposób na mierzenie czasu
Kapcio - 2007-05-07, 11:58
" />He he, widać że my się bardziej interesujemy jego autkiem niż sam autor tematu
qpx - 2007-05-07, 12:13
" />DJK, to zobacz inne topici autora
spiderGT - 2007-05-09, 07:49
" />jak juz sprawdzisz czy setka u Ciebie to rzeczywiscie setka, nadal bedzie wychodzic 16 sek.
to:
- sprawdz sobie czy nie masz zapieczonego tloczka i czy klocek nie trzyma sie tarczy( koło sie wyraźnie nagrzewa)
- może być zapchany katalizator
- mialem u siebie kiedys 13,8 , wywalilem kat, koncowy wydech, oberwal sie tzn coś juz w nim latało i zaczął latac
- kwestia moze byc takkze slizgajacego sprzęgła
- i takich prozaicznych rzeczy jak swiece czy filtr powietrza
pozdro
MichałO - 2007-05-09, 14:19
" />sprawdz ile masz zaworów