ďťż

Co bardziej rozwojowe D16Z2 czy D15B2??



BJFast - 2009-09-10, 14:23
" />Mam obecnie d16z2 niestety jest ono w stanie wskazującym...na remont. Mam tez możliwość kupienia d15b2 w dobrym stanie i nie dużych pieniądzach. Nie wiem czy warto remontować d16 czy brać d15 i na gratach z d16 go trochę podrasować. Z d15 czytałem, że można wycisnąć ze 130km, jakie sa w takim wypadku możliwości d16. Wiem, że podobne tematy się już po części przewijały przez forum(więc proszę o odpowiedź na temat, albo odrazu usunięcie tematu), ale konkretnego zestawienia chyba nie było.




Boogie - 2009-09-10, 15:54
" />Było już wiele o modach i d15b2 i d16z2...

a co do tematu to zależy do czego ma Ci służyć auto. Jak na ćwiartkę to obstawiłbym d15b2 i je modził... jesteś w niższej klasie a ten silnik ma potencjał. D16z2 to już wyższa klasa i z tego co wiem tam ciężej coś ugrać. Jeżeli miałbym wybierać z pośród d15 a d16 bez wahania wybrał bym d16z2... tu bez problemów uzyskasz te 130 km na dobrym dolocie i wydechu (oczywiście przy zdrowym silniku) U Ciebie dochodzi jeszcze remont, ale z drugiej strony nie wiadomo czy następca nie będzie w gorszej

Czyli rób remont i śmigaj... takie moje zdanie



BJFast - 2009-09-10, 21:22
" />Auto jakieś wybitnie do ćwiartki to nie będzie bardziej na ulice. Problem z moim d16z2 jest taki że bierze olej mocy to chyba jakoś bardzo mu nie ubyło tyle że dymi. Ile można z z2 wyciągnąć bez przeróbek typu turbo Co bedzie bardziej opłacalne mini-me czy wałek np. GMS(chodzi mi o koszt mini-me albo wałka) Są może jeszcze jakieś "za" dla d15



Yankol - 2009-09-11, 06:23
" />Głównym 'za' D15 jest klasa do 1500. Poza tym nic co by stawiało go wyżej od D16. Więc na ulice zdecydowanie zostałbym przy D16. jakby policzyć koszty remontu w porównaniu do kosztów D15 + swap + wszystko inne pewnie wyjdzie na to samo.
Czy minime czy wałek? IMO minime. Dlaczego? Bo masz vtaka




dEboo - 2009-09-27, 20:23
" />skoro nie czujesz utraty mocy a tylko kopci to po co remontować silnik ? spr. ciśnienie sprężania na cylindrach bo w większości przypadków winne są uszczelniacze zaworowe które szczą olejem po dłuższym okresie stania samochodu.



BJFast - 2009-09-28, 13:12
" />Postanowiłem jednak rozebrać d16 i sprawdzić w jakim faktycznie jest stanie. Niestety panewki były strasznie powycierane, pierścienie też już były do wymiany Tuleje niestety też już miały progi Remont d16 wyniósłby jednak więcej niż d15 które dosyć okazyjnie kupiłem z 5g. Także w moim cifie już siedzi d15 z mpfi i 2" wydechem Muszę jeszcze ustawić zapłon sprawdzić kompa i może pojechać na hamidło coby sprawdzić ile to ma koni z takim setupem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu