Co możecie powiedziec o karoserii
tomasz - 2007-07-18, 07:53
" />Witam ponownie,
chcialbym zapytać o jeszcze jedną ważną dlamnie rzecz a mianowicie,
jak wygląda sprawa z trwalością karoserii, tzn. czy to jest ocynk ,
Czy civici trzymają się kupy.?
Osobiście w tej chwili mam VW Vento którego kupilem bo mialem daleko do pracy a ten diesel to skarb dla oszczednych ale teraz mam to gdzies i chcialem spelnic swoje stare marzenie i kupic wlasnie 4g za jej specyficzny wyglad.Zalezy mi zeby miala zdrowa bo zalozylem sobie ze chcialbym ją rozlozyc na czesci pierwsze i zrobic kompletną rewitalizacje tego cuda i niech mi sluzy nawet do emerytury:-).
Jakie są wasze opinie
PS. Poprzednie pytanie skonczylo sie podaniem linkow za ktore dziekuje przeczytalem ale na temat blachy nie znalazlem sensownych rzeczy wiec prosilbym o jakas sensowną odpowiedz na temat karoserii i jej wytrzymalosci
nool - 2007-07-18, 19:26
" />moze i kupisz w dobrym stanie ... ja taką kupiłem ale i tak zamierzam ją odnowic i położe farbe od nowa bo nie mam zamiaru widziec na mojej haniii rdzy... choc juz cos dostrzegam i wiem ze za pare tygodni bedzie troche tego... więc juz niedlogo a dokladnie po wyplacie jade z hania do malowania ;]
zayonnc - 2007-07-19, 07:36
" />Ocynku raczej nie ma. Ale jakoś strasznie nie gniją - no chyba, że po wypadku/stłuczce było źle zrobione Musisz się liczyć z końcówkami progów i tylnych błotników. Pamiętaj, że to jednak dość stare auta i tego problemu raczej nie przeskoczysz - ale jak kupisz zadbany egzemplarz, bez wypadkowy to po prostu odsuniesz widmo remontu blacharskiego w czasie. Z drugiej strony ciekawe pytanie biorąc pod uwagę, że chcesz ją rozebrać i odnowić - w tym momencie przecież lekka rdza nie powinna Ci przeszkadzać.
Pozdr
melon - 2007-07-19, 09:10
" />Ja sam nie wiem jak to jest do końca, jedne gniją a inne nie i nie wiadomo czego.
Podejrzewam, że jest tak jak pisał zayoonc. Jak jest jakiś bliski oryginału to nie ma problemu, tylko po 17 latach to wiadomo jak jest. W moim 4g mimo, właśnie blacharka jest najsłabszą stroną ale głowę dam że nie był bity. Ostatnio wymieniłem progi. Od pewnego czasu próbuję namierzyć wszelkimi sposobami jakiegoś zdrowego sedana we Włoszech, bo nie spotkałem się by samochody stamtąd miały problem z rdzą. Niestety, rynek tamtejszy wyczyszczony chyba już zupełnie.
piotlecek - 2007-07-19, 09:45
" />Oj i to bardzo jest wyczyszczony...mam mamę we Włoszech szukała mi tam hanki ale znalezienie czegoś tam to niemal szukani igły w stogu siana...fakt tam auta nie mają problemu z rdzą brak jakichkolwiek soli na drogach itp...szukaj u nas albo na zachodzie myślę że prędzej ci pójdzie:) o i widzę że na nowego sedana w rodzinie się zanosi
melon - 2007-07-19, 10:20
" />
noofaq - 2007-07-19, 11:14
" />ja oglądałem parę jak wybeirałem swoją i wszystkie były nadgryzione poza tą co kupiłem
nawet błotniki z tyłu nie mają ani milimetra rdzy
Ryba - 2007-07-19, 11:16
" />Wejdź sobie w mój temat w dziale "nasze fury" - zobaczysz jakie problemy można mieć z rdzą Ale jeżeli ktoś ma własnego MIG'a, kompresor i robił to już wiele razy to odnowienie nie wydaje się być aż takie straszne
tfidos - 2007-07-19, 16:55
" />ja mialem rdze (nawet najmniejsza) chyba na kazdym elemencie teraz nie mam nigdzie
wszystko do ogarniecia (o ile stan poczatkowy to nie jest kompletne sitko )
ZlewiK - 2007-07-26, 06:23
" />Jedyny problem z rdzą jaki mnie spotkał to tylne błotniki i progi /jak juz pisał zayonnc, tam najczęściej ruda zagląda/. Ewentualnie miejsce po lekkim obiciu np ranty drzwi. Jak bierze w innych rożnych dziwnych miejcach - to jest wielkie prawdopodobieństwo że była bita i dupiato zrobiona. Generalnie civic 4g nie ma złych blach, jeśli ktoś garażował większy czas auto to nie ma bata żeby rdza ją jadła w wielkim tempie.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tomasz - 2007-07-18, 07:53
" />Witam ponownie,
chcialbym zapytać o jeszcze jedną ważną dlamnie rzecz a mianowicie,
jak wygląda sprawa z trwalością karoserii, tzn. czy to jest ocynk ,
Czy civici trzymają się kupy.?
Osobiście w tej chwili mam VW Vento którego kupilem bo mialem daleko do pracy a ten diesel to skarb dla oszczednych ale teraz mam to gdzies i chcialem spelnic swoje stare marzenie i kupic wlasnie 4g za jej specyficzny wyglad.Zalezy mi zeby miala zdrowa bo zalozylem sobie ze chcialbym ją rozlozyc na czesci pierwsze i zrobic kompletną rewitalizacje tego cuda i niech mi sluzy nawet do emerytury:-).
Jakie są wasze opinie
PS. Poprzednie pytanie skonczylo sie podaniem linkow za ktore dziekuje przeczytalem ale na temat blachy nie znalazlem sensownych rzeczy wiec prosilbym o jakas sensowną odpowiedz na temat karoserii i jej wytrzymalosci
nool - 2007-07-18, 19:26
" />moze i kupisz w dobrym stanie ... ja taką kupiłem ale i tak zamierzam ją odnowic i położe farbe od nowa bo nie mam zamiaru widziec na mojej haniii rdzy... choc juz cos dostrzegam i wiem ze za pare tygodni bedzie troche tego... więc juz niedlogo a dokladnie po wyplacie jade z hania do malowania ;]
zayonnc - 2007-07-19, 07:36
" />Ocynku raczej nie ma. Ale jakoś strasznie nie gniją - no chyba, że po wypadku/stłuczce było źle zrobione Musisz się liczyć z końcówkami progów i tylnych błotników. Pamiętaj, że to jednak dość stare auta i tego problemu raczej nie przeskoczysz - ale jak kupisz zadbany egzemplarz, bez wypadkowy to po prostu odsuniesz widmo remontu blacharskiego w czasie. Z drugiej strony ciekawe pytanie biorąc pod uwagę, że chcesz ją rozebrać i odnowić - w tym momencie przecież lekka rdza nie powinna Ci przeszkadzać.
Pozdr
melon - 2007-07-19, 09:10
" />Ja sam nie wiem jak to jest do końca, jedne gniją a inne nie i nie wiadomo czego.
Podejrzewam, że jest tak jak pisał zayoonc. Jak jest jakiś bliski oryginału to nie ma problemu, tylko po 17 latach to wiadomo jak jest. W moim 4g mimo, właśnie blacharka jest najsłabszą stroną ale głowę dam że nie był bity. Ostatnio wymieniłem progi. Od pewnego czasu próbuję namierzyć wszelkimi sposobami jakiegoś zdrowego sedana we Włoszech, bo nie spotkałem się by samochody stamtąd miały problem z rdzą. Niestety, rynek tamtejszy wyczyszczony chyba już zupełnie.
piotlecek - 2007-07-19, 09:45
" />Oj i to bardzo jest wyczyszczony...mam mamę we Włoszech szukała mi tam hanki ale znalezienie czegoś tam to niemal szukani igły w stogu siana...fakt tam auta nie mają problemu z rdzą brak jakichkolwiek soli na drogach itp...szukaj u nas albo na zachodzie myślę że prędzej ci pójdzie:) o i widzę że na nowego sedana w rodzinie się zanosi
melon - 2007-07-19, 10:20
" />
noofaq - 2007-07-19, 11:14
" />ja oglądałem parę jak wybeirałem swoją i wszystkie były nadgryzione poza tą co kupiłem
nawet błotniki z tyłu nie mają ani milimetra rdzy
Ryba - 2007-07-19, 11:16
" />Wejdź sobie w mój temat w dziale "nasze fury" - zobaczysz jakie problemy można mieć z rdzą Ale jeżeli ktoś ma własnego MIG'a, kompresor i robił to już wiele razy to odnowienie nie wydaje się być aż takie straszne
tfidos - 2007-07-19, 16:55
" />ja mialem rdze (nawet najmniejsza) chyba na kazdym elemencie teraz nie mam nigdzie
wszystko do ogarniecia (o ile stan poczatkowy to nie jest kompletne sitko )
ZlewiK - 2007-07-26, 06:23
" />Jedyny problem z rdzą jaki mnie spotkał to tylne błotniki i progi /jak juz pisał zayonnc, tam najczęściej ruda zagląda/. Ewentualnie miejsce po lekkim obiciu np ranty drzwi. Jak bierze w innych rożnych dziwnych miejcach - to jest wielkie prawdopodobieństwo że była bita i dupiato zrobiona. Generalnie civic 4g nie ma złych blach, jeśli ktoś garażował większy czas auto to nie ma bata żeby rdza ją jadła w wielkim tempie.