czem dalej dymi??
simon_55 - 2006-12-10, 20:48
" />witam! wymienilem uszczelke pod glowica, uszczelniacze zaworowe, glowica jest po gruntownym remonciku i dzis po poskaladaniu auta do kupy, zauwazylem ze dalej kopci na bialo a wszystko jest jak trzeba, glowica dokrecona na 68nm tak jak kaza w manualu. wiec co moze byc przyczyna?? dodam ze auto stalo ponad 3 tygodnie prosze powedzcie ze to normalne :znudzony:
Largo - 2006-12-10, 21:12
" />to normalne
malyhab - 2006-12-10, 21:17
" />U mnie też dymi na biało zwłaszcza rano jak jest jeszcze zimny silnik
simon_55 - 2006-12-10, 22:09
" />no na zimnym to spoko ale na goracym?? nie powinno
blazejski - 2006-12-10, 22:14
" />Powiem ci ze moj tez dymi a ilosc dymu zalezy od pogody, jak jest wilgotno to dymi nawet na rozgrzanym takze chyba nie masz sie czym martwic ale jezeli sie myle to nie bijcie mnie
pozdro
motorola - 2006-12-10, 22:17
" />
zayonnc - 2006-12-10, 22:20
" />Zimno jest Jak ma nie dymić? Zobacz jaka jest temp spalania, rozumiem, że w wydechu spaliny się trochę studzą ale para i tak będzie a już jak wilgoć to już w ogóle. Zresztą auto stało poczekaj trochę wydech musi się osuszyć.
Ale na wszelki wypadek obserwuj zbiorniczek wyrównawczy, czy płynu chłodniczego nie ubywa
Pozdr
mAx - 2006-12-11, 07:11
" />Nasza przypadlosc parowozowa ma chyba cos wspolnego z wielkim koncowym tlumikiem. Moze jest tak duzy ze na krotkich odcinkach sie nie dogrzewa i stad paruje caly czas.
Qjawa - 2006-12-11, 14:59
" />Tak jak pisali koledzy wyżej. To, że dymi no normalka a jak jeszcze jeździsz na LPG to norma. Przerabiałem temat z walniętą uszczelką kilka razy(2 ) i też jestem wrażliwy na punkcie białego dymku. Poprostu obserówj stan płynu chłodzącego. Jak po przejechaniu np:1000 km będzie "prawie" tak samo jak przed wlaniem to sie nie przejmuj i śmigaj dalej.
krzysiek201 - 2006-12-13, 18:38
" />Moja tez dymi na bialo!Ale to normalne! Zauwaz ze rano kazde auto stojace na swiatlach tak dymi!Katroluj tylko plyn jak nie ubywa to jest git i nie masz czym sie przejmowac:-)!!
nosql - 2006-12-13, 18:53
" />Teraz sa niższe temperatury, ciezko ocenić....
Jak jest ciepło to sprawa jest prostsza, podobno jak bierze płyn chłodniczy przez uszczelke pod głowicą to spaliny mają jakiś taki "słodki" zapach - tak mi kiedyś mechanik powiedział. Ale mechanicy często nie mają pojęcia o tym co mówią Chociaż to miałoby sens...
Qjawa - 2006-12-13, 19:53
" />Zapach palonego(rozgrzanego) płynu chłodniczego jest baaaardzo nieprzyjemny. Ja jak wymieniałem termostat to troche źle dokręciłem i jak się zrobiło ciśnienie w układzie to sikało na silnik. Strasznie to śmierdzi.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
simon_55 - 2006-12-10, 20:48
" />witam! wymienilem uszczelke pod glowica, uszczelniacze zaworowe, glowica jest po gruntownym remonciku i dzis po poskaladaniu auta do kupy, zauwazylem ze dalej kopci na bialo a wszystko jest jak trzeba, glowica dokrecona na 68nm tak jak kaza w manualu. wiec co moze byc przyczyna?? dodam ze auto stalo ponad 3 tygodnie prosze powedzcie ze to normalne :znudzony:
Largo - 2006-12-10, 21:12
" />to normalne
malyhab - 2006-12-10, 21:17
" />U mnie też dymi na biało zwłaszcza rano jak jest jeszcze zimny silnik
simon_55 - 2006-12-10, 22:09
" />no na zimnym to spoko ale na goracym?? nie powinno
blazejski - 2006-12-10, 22:14
" />Powiem ci ze moj tez dymi a ilosc dymu zalezy od pogody, jak jest wilgotno to dymi nawet na rozgrzanym takze chyba nie masz sie czym martwic ale jezeli sie myle to nie bijcie mnie
pozdro
motorola - 2006-12-10, 22:17
" />
zayonnc - 2006-12-10, 22:20
" />Zimno jest Jak ma nie dymić? Zobacz jaka jest temp spalania, rozumiem, że w wydechu spaliny się trochę studzą ale para i tak będzie a już jak wilgoć to już w ogóle. Zresztą auto stało poczekaj trochę wydech musi się osuszyć.
Ale na wszelki wypadek obserwuj zbiorniczek wyrównawczy, czy płynu chłodniczego nie ubywa
Pozdr
mAx - 2006-12-11, 07:11
" />Nasza przypadlosc parowozowa ma chyba cos wspolnego z wielkim koncowym tlumikiem. Moze jest tak duzy ze na krotkich odcinkach sie nie dogrzewa i stad paruje caly czas.
Qjawa - 2006-12-11, 14:59
" />Tak jak pisali koledzy wyżej. To, że dymi no normalka a jak jeszcze jeździsz na LPG to norma. Przerabiałem temat z walniętą uszczelką kilka razy(2 ) i też jestem wrażliwy na punkcie białego dymku. Poprostu obserówj stan płynu chłodzącego. Jak po przejechaniu np:1000 km będzie "prawie" tak samo jak przed wlaniem to sie nie przejmuj i śmigaj dalej.
krzysiek201 - 2006-12-13, 18:38
" />Moja tez dymi na bialo!Ale to normalne! Zauwaz ze rano kazde auto stojace na swiatlach tak dymi!Katroluj tylko plyn jak nie ubywa to jest git i nie masz czym sie przejmowac:-)!!
nosql - 2006-12-13, 18:53
" />Teraz sa niższe temperatury, ciezko ocenić....
Jak jest ciepło to sprawa jest prostsza, podobno jak bierze płyn chłodniczy przez uszczelke pod głowicą to spaliny mają jakiś taki "słodki" zapach - tak mi kiedyś mechanik powiedział. Ale mechanicy często nie mają pojęcia o tym co mówią Chociaż to miałoby sens...
Qjawa - 2006-12-13, 19:53
" />Zapach palonego(rozgrzanego) płynu chłodniczego jest baaaardzo nieprzyjemny. Ja jak wymieniałem termostat to troche źle dokręciłem i jak się zrobiło ciśnienie w układzie to sikało na silnik. Strasznie to śmierdzi.