ďťż

Czy warto szykowac D13B2 ?



geras - 2007-11-11, 20:05
" />Witam. Mam teraz w pelni seryjny EC8 D13B2. Wczesniej mialem D15B2 i roznica w mocy niestety bardzo odczuwalna. Zaplacilem za samochod 4100

Chce z tego samochodu zrobic naprawde piekny wozek w miare mozliwosci pienieznych ale juz wiele razy spotkalem sie z opinia ze nie warto bo za maly silnik. Moje bardziej kosztowne plany to ( ceny w przyblizeniach ) :

poprawa blacharki ( nadkola, drzwi, troszke progu ) - 800
felgi - 1000
wydech ( m-tech koncowy ) - 300
zawiecha ( jamex + gt cupline badz KYB ) - 1000
centralny - 150
lekki tuning optyczny - 200
dolot - 200
wspomaganie - 300
kolektor 4-2-1 - 400
hamulce - 400 ?

A wiadomo ze w miedzy czasie dojdzie pare innych rzeczy.

Marzy mi sie kubełek u kierowcy

ale czy do 75 km to nie przegiecie ?

jak widac suma spora i mam plany to wszystko z czasem wykonac. Czy po prostu sprzedac to i szukac czegos z mocniejszym silnikiem ? Dodam ze nie jezdze na rajdy ale naprawde fajnie bylo robic na swiatlach mocniejsze samochody. Tym strucelkiem niestety moge tylko pojedzic ( polansowac sie ) spokojnie po miescie bo powalczyc to tym nie moge

Pytanie czy warto ?

Dodam tylko ze stan techniczny silniczka jest idealny ( na liczniku niby 201 k ) . Nie zje ani grama oleju od wymiany do wymiany.




Grzehurra - 2007-11-11, 20:16
" />to zalezy czy chcesz miec moc, czy moze ten lans Ci wystarczy?



geras - 2007-11-11, 20:21
" />Tak jak mowilem, wyscigow nie robie ale przyjemnie jest moc sie z kim sprawdzic. Mam sluzbowe seicento 1.1 i mam głupie wrazenie ze z 1 to bym mial ciezko

Dodatkowo jak wsadze felfi 15" to jeszcze slabszy sie zrobi
Boje sie tego ze sprzedam ten a kupie jakies zajechane 1.5 badz 1.6

A co Wy byscie zrobili w takiej sytuacji ?



Ryba - 2007-11-11, 20:29
" />Moim zdaniem warto
Ja mam D14 automat i będe dłubał




qpx - 2007-11-11, 20:37
" />Jak buda, prosta, nie był bity, to szykuj jak najbardzijej!! Jak kiedyś będziesz miał większa kaske to zrobisz sobie swapa i będzie to latało, tak jak sobie wymarzysz i uzbierasz funduszy
A dla pocieszenia z d13b2 wyciągniesz 100kucy i nie będzie żarło to 10litrów na 100km, więc moim zdaniem jak ci narazie nie zależy na szaleństwach to rób co masz. Za przykąłd posłuzy Ci jogal, odezwij sie do niego po rade w modyfikacjach nawet te ponad 90koni i krótka skrzynia będzie latało bardzo ładnie, a da rade mieć 100KM
Najwazniejsze to dobra i zadbana buda, z nią zrobisz potem wszystko!
pozdr



geras - 2007-11-11, 20:45
" />Buda jest naprawde dobra, nigdy nie był bardzo uderzony jedynie lekko drasniety na prawym przednim blotniku. Zaprawki zrobie to bedzie dosłownie wyglądał jak nowy.

bardzo dziekuje za odzew

qpx, A Ty pocieszyles mnie najbardziej. Chodzi tu m.in. o modyfikacje gaznika ? Czy takie cos bardziej zuzywa silnik i czy naprawde nie bedzie palil 10l/100km ? Teraz pali mi 8l bo mam dosyc ciezka noge



sailence - 2007-11-11, 20:47
" />miesiąc temu miałem ED6 D15B2 w automacie, troszkę ogarniętego
niedawno zakupiłem ED7 z D16Z2 i powiem że różnica mocy jest kooolooosalna, wszystko to co włożyłem w D15 wyciągnąłem i wsadziłem w ED7 i cieszę się naprawdę szybkim autem dałem za niego duużo mniej niż ty za swojego a jedyne co w nim było do zrobienia to wymiana tarczy sprzęgła także z mojego punktu widzenia wsadzania tyle kasy w D13 to przerost formy nad treścią, będzie tu buczało (wydech), ryczało (dolot), wyglądało i się kulało (felgi) ale wstyd podjeżdżać tym nawet pod szwabowozy

PS. jak dobrze poszukasz, bez pośpiechu, sraczki i napaleństwa to naprawdę może Ci się trafić okazja, czyli auto w dobrym stanie (grunt żeby seryjne, bo jak ja wychodzę z założenia że jeśli ktoś sprzedaje mocno ogarnięte auto to coś z nim musi być nie tak i raczej nic mnie nie przekona że tak nie jest) za podobne, jak nie mniejsze pieniądze

PS2. swoją drogą, za te pieniądze co ty dałeś za D13, z budą do poprawek i kompletną serią to przepłaciłeś w h** mocno



noofaq - 2007-11-11, 21:01
" />ja mam d15b2 i będę je robił.. moze kiedyś swap ale na razie chcę zrobić idealne d15b2...

a co do d13b2 to może i będzie za niedługo więcej niż 100KM w d13b2 - tankian ma powazne plany



geras - 2007-11-11, 21:03
" />sailence, wydaje mi sie ze w tym momencie przesadzasz z tym ze duzo przeplacilem. To ile w koncu 4g ma kosztowac 1500 zl w stanie idealnym ? To ze Tobie udalo sie jakims cudem wyrwac za grosze dobra sztuke to nie znaczy ze taka jest srednia cena tego auta. Mi sie zdaje ze 4000 zl to nie jest duzo. A powiem tylko ze ten samochod naprawde mi sie spodobal i jesli cos w nim wyszykuje a bede chcial zmieniac to zawsze graty mozna wyjac przed sprzedaza.



hubson - 2007-11-11, 21:30
" />4100 to dobra cena za ladny egzemplarz. ja za swoj dalem wiecej. autko w automacie, ale nie sprzedaje bo narazie dobrze mi sie nim smiga, ma zdrowa bude i nie musialem wkladac w nia haisu zeby ja ogarniac. wymienilem od nowosci: lozysko z tylu, rozrzad, hamulce, a reszte robilem pod siebie. geras zostaw ja i dlub... bedziesz mial hais to kupisz silnik i reszte gratow na swapa...

pozdro,



Dzilas - 2007-11-11, 21:51
" />



G-Unit - 2007-11-11, 22:04
" />To może i ja sie wypowiem w temacie. Jestem posiadaczem EC8 i sam wielokrotnie stawiałem sobie podobne pytanie. Inwestować nadal w to auto czy sprzedać i kupić większą pojemność. Takie myśli bardzo często nachodziły mnie po przejażdżkach mocniejszymi Hondami. Mhhh, może by tak sprzedać i kupić coś mocniejszego?? Powiem szczerze że jedyną rzeczą która mnie powstrzymała od realizacji tego pomysłu jest stan mojego auta. Bezwypadkowa zdrowa buda i silnik, zawieszenie w dobrej kondycji. Na dodatek ciężko teraz o zdrowego Civica w dobrej cenie. I tak ukształtował się mój taki światopogląd Lepsze zdrowe 1.3 niż podeptane 1.6. Druga sprawa to jak już ktoś wcześniej pisał przeznaczenie auta. Chcesz ostro zapie***lać czy wystarczy autko które będzie ładnie wyglądać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu