d13 v-tec
Buzz - 2010-10-02, 17:09
" />Mam dojść duży problem, na blok d13 zakładam głowice z6 i mam następujący problem, nie mogę obrócić walem- tłoki opierają się o głowice-nie o zawory, swiece ale o płaszczyznę głowicy- cienka metalowa uszczelka- blok nie był planowany, głowica również...Ciekawi mnie czy ktoś już takie coś przerabiał i mi podpowie?
michaled6 - 2010-10-02, 17:42
" />raczej niewiele można zrobić bo pewnie nawet jakbyś założył dwie uszczelki pod głowicę z metalową przekładką między nimi to i tak będzie zbyt duży stopień sprężania
Ryba - 2010-10-02, 20:09
" />Coś musisz mieć nie tak, albo coś mocno planowane, bo co najmniej 1 taki mod był i auto jeździło
scanikwwo - 2010-10-02, 20:47
" />Jakie korby, tłoki, wał?
Buzz - 2010-10-02, 21:09
" />tłoki i korby oryginalne d13 silniczek na zwykłej głowicy i metalowej uszczelce osiągał kompresje 16atm, a na z6 zapiera się o głowice, sprawdziłem czym się zapiera jakieś 2.5mm o wznios na tłokach(wypukłość denka)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Buzz - 2010-10-02, 17:09
" />Mam dojść duży problem, na blok d13 zakładam głowice z6 i mam następujący problem, nie mogę obrócić walem- tłoki opierają się o głowice-nie o zawory, swiece ale o płaszczyznę głowicy- cienka metalowa uszczelka- blok nie był planowany, głowica również...Ciekawi mnie czy ktoś już takie coś przerabiał i mi podpowie?
michaled6 - 2010-10-02, 17:42
" />raczej niewiele można zrobić bo pewnie nawet jakbyś założył dwie uszczelki pod głowicę z metalową przekładką między nimi to i tak będzie zbyt duży stopień sprężania
Ryba - 2010-10-02, 20:09
" />Coś musisz mieć nie tak, albo coś mocno planowane, bo co najmniej 1 taki mod był i auto jeździło
scanikwwo - 2010-10-02, 20:47
" />Jakie korby, tłoki, wał?
Buzz - 2010-10-02, 21:09
" />tłoki i korby oryginalne d13 silniczek na zwykłej głowicy i metalowej uszczelce osiągał kompresje 16atm, a na z6 zapiera się o głowice, sprawdziłem czym się zapiera jakieś 2.5mm o wznios na tłokach(wypukłość denka)