ďťż

d13b1 przelewanie ganika



Buzz - 2009-02-05, 12:54
" />Witam, mam nastepujacy problem, moj civic ostatnio zaczol odmawiac wspolpracy zaczelo sie to tym iz po dluzszej trasie przestal odpalac, po wykreceniu i wyczyszczeni swiec zagadal, jednak zaczelo sie to coraz bardziej nasilac, wiec chcialem poszukac przyczyny. zaobserwowalem to iz podczas jazdy jak i na postoju na jalowym, gazniczek w autku sie zalewa paliwem, w duzych ilosciach, wplywa go tyle ze zakrywa przepustnice prawie ze 2cm wysoko. Czy ktos mogl by mi pomuc od czego to sie moglo stac i jak temu zaradzic. Najgorsze jest to iz czasami autko przejedzie z 5km a czasami 100km i sie zaleje...




mac102 - 2009-02-05, 13:32
" />sprawdź przelew, gdyż nadmiar powinien wracać do baku



Papiok - 2009-02-05, 14:51
" />zobacz czy pływak w gaźniku nie jest dziurawy



Buzz - 2009-02-05, 18:26
" />naprawilem, przyczyna byl zle wyregulowany plywak ktory niezamykal doplywu paliwa, srobka regulacji plywaka sie obluzowala. ale to niekoniec zmagan z honda, mianowicie poodpaleniu civica momentalnie stracila iskre, wiec otworzylem aparat, sprawdzilem cewka dostaje napiecie, ale nie daje iskry idzie ja jakos sprawdzic ?




Papiok - 2009-02-05, 19:17
" />czyli prawie trafiłem

co do aparatu zapłonowego to idzie sprawdzić i cewkę i moduł zapłonowy trzeba tylko miernik mieć



Buzz - 2009-02-05, 20:28
" />Tak tak dobrze mnie naprowadziles na plywak Dzieki. Miernik posiadam na uzwojeniu pierwotnym cewki mam kolo 0,7ohm a miedzy masa a wtornym nic, miedzy wtornym a poszczegolnymi wtykami a i b czy to jednym czy drugim 16ohm'ow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu