d13b2 obroty po odpaleniu
bartmac - 2008-06-28, 11:27
" />miałem problem z gaśnięciem jak się silnik już lekko rozgrzał, jak musiałem się zatrzymać (np.światła, próg zwalniający) to silnik gasł. śrubą wolnych obrotów dżwigłem obroty i już nie gaśnie ale jak odpale (po postoju np. przez noc) to mam strasznie wysokie obroty, po jakiejś minucie spadają do takich jakie ustawiłem. problem troche, ma ktoś jakieś sugestie?
piotrek422 - 2008-06-28, 16:59
" />A jakie wysokie?? Mi na zimnym na ssaniu dochodzą do ok. 2tys. a po wyłaczeniu ssania norma ok.900
stealth - 2008-06-28, 17:32
" />No właśnie, może to ssanie po prostu?
bartmac - 2008-06-28, 23:08
" />niestety obrotomierza nie mam ale obroty są jakby gaz był wciśnięty tak na 2/3. naprawde obroty są duże, przedtem były duuuużo mniejsze. myśle że to ssanie ale jest automatyczne i nie wiem jak go wyregulować.
bartmac - 2008-06-30, 13:11
" />podpowie ktoś jak wyregulować obroty ssania?
bartmac - 2008-07-07, 16:17
" />ssanie już chyba oki ale problem jest teraz dużo większy!! z niskimi obrotami dalej jest akcja
(gaśnie dalej) ale hanka się dławi, nie ma mowy o jeździe. nie mam LPG. co z tym zrobić?? podciśnienia czy coś z przepustnicą? przez oczko widać paliwo w gaźniku do połowy.
stealth - 2008-07-07, 18:32
" />Mogą być podciśnienia, może być mieszanka ewentualnie. Nikt Ci tego na odległość nie zdiagnozuje. Posprawdzaj wężyki, zobacz czy linka gazu jest ok
bartmac - 2008-07-07, 19:54
" />w d13b2 prawdopodobnie mieszanki nie da się wyregulować, nie ma żadnej śruby składu mieszanki (nie znalazłem) , analiza spalin ok. wężyki są z b.dobrym stanie ale jak w tej puszce podciśnień to nie wiem, mam wrażenie że mi się przepustnica zawiesza ale to może mi się wydawać. chętnie pojechałbym do kogoś kto jest w stanie coś zdiagnozować, ale teraż to już tylko hol pozostaje
stealth - 2008-07-07, 20:17
" />Jest śruba składu mieszanki, tylko schowana pod zaślepką, więc mało prawdopodobne, żeby to było to. Sprawdź po kolei wszystko według manuala i na coś wpadniesz
bartmac - 2008-07-07, 20:21
" />jakbyś mi podał którego manuala się trzymać to byłoby super.
stealth - 2008-07-07, 20:25
" />Hm, jeden manual jest
W dziale technicznym przyklejony temat i pierwszy link: http://www.civic4g.pl/forum/topics2/60.htm
bartmac - 2008-07-07, 20:29
" />dzięki, przedewszystkim za zainteresowanie pozdrawiamzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
bartmac - 2008-06-28, 11:27
" />miałem problem z gaśnięciem jak się silnik już lekko rozgrzał, jak musiałem się zatrzymać (np.światła, próg zwalniający) to silnik gasł. śrubą wolnych obrotów dżwigłem obroty i już nie gaśnie ale jak odpale (po postoju np. przez noc) to mam strasznie wysokie obroty, po jakiejś minucie spadają do takich jakie ustawiłem. problem troche, ma ktoś jakieś sugestie?
piotrek422 - 2008-06-28, 16:59
" />A jakie wysokie?? Mi na zimnym na ssaniu dochodzą do ok. 2tys. a po wyłaczeniu ssania norma ok.900
stealth - 2008-06-28, 17:32
" />No właśnie, może to ssanie po prostu?
bartmac - 2008-06-28, 23:08
" />niestety obrotomierza nie mam ale obroty są jakby gaz był wciśnięty tak na 2/3. naprawde obroty są duże, przedtem były duuuużo mniejsze. myśle że to ssanie ale jest automatyczne i nie wiem jak go wyregulować.
bartmac - 2008-06-30, 13:11
" />podpowie ktoś jak wyregulować obroty ssania?
bartmac - 2008-07-07, 16:17
" />ssanie już chyba oki ale problem jest teraz dużo większy!! z niskimi obrotami dalej jest akcja
(gaśnie dalej) ale hanka się dławi, nie ma mowy o jeździe. nie mam LPG. co z tym zrobić?? podciśnienia czy coś z przepustnicą? przez oczko widać paliwo w gaźniku do połowy.
stealth - 2008-07-07, 18:32
" />Mogą być podciśnienia, może być mieszanka ewentualnie. Nikt Ci tego na odległość nie zdiagnozuje. Posprawdzaj wężyki, zobacz czy linka gazu jest ok
bartmac - 2008-07-07, 19:54
" />w d13b2 prawdopodobnie mieszanki nie da się wyregulować, nie ma żadnej śruby składu mieszanki (nie znalazłem) , analiza spalin ok. wężyki są z b.dobrym stanie ale jak w tej puszce podciśnień to nie wiem, mam wrażenie że mi się przepustnica zawiesza ale to może mi się wydawać. chętnie pojechałbym do kogoś kto jest w stanie coś zdiagnozować, ale teraż to już tylko hol pozostaje
stealth - 2008-07-07, 20:17
" />Jest śruba składu mieszanki, tylko schowana pod zaślepką, więc mało prawdopodobne, żeby to było to. Sprawdź po kolei wszystko według manuala i na coś wpadniesz
bartmac - 2008-07-07, 20:21
" />jakbyś mi podał którego manuala się trzymać to byłoby super.
stealth - 2008-07-07, 20:25
" />Hm, jeden manual jest
W dziale technicznym przyklejony temat i pierwszy link: http://www.civic4g.pl/forum/topics2/60.htm
bartmac - 2008-07-07, 20:29
" />dzięki, przedewszystkim za zainteresowanie pozdrawiam