D14A1 Gaznik wolne obroty ?
Michuu - 2007-02-27, 09:39
" />Siemanko
Sluchajcie potrzebuje porady. Mam D14A1 na jednym gazniku z automatycznym ssaniem mam troszke za niskie obroty po nagrzaniu. Gdzie moge podregulawac je ktora srobka !
Jezeli mogl bym poprosic o jakias fotke pogladowa.
Z gory THX !
Dzida - 2007-02-27, 14:11
" />Nie masz D14A1 na jednym gaźniku.
Chyba że jakieś 2 cylindrowe
Już szykuje manual
aurii - 2007-02-27, 15:31
" />d14a1 byly tylko z dwoma gaznikami
Jezeli chcesz tylko troszke podniesc obroty to podreguluj je na lince od gazu!!! najprosciej a przy okazji nie ingerujesz w ustawienie gaznikow!!!
Michuu - 2007-02-27, 15:52
" />I tu sie koledzy mylicie bo ostanio kupilem civic-a 4g D14A1 na jednym gazniku z automatycznym ssaniem co najlepsze rok prosukcji 92
Unreal - 2007-02-27, 15:57
" />jestem w szoku
moze zapodasz jakies foty jak wyglada ten silniczek
Dzida - 2007-02-27, 15:59
" />
Michuu - 2007-02-27, 16:03
" />Nikt mnie nie zrobil w bambuko
Znam doskonale to autko to od paru lat a pozatym wszytkie czesci sa orginalne
Pozatym rocznik tez jest smieszny ale wlasnie taki jest.
Nie wiem dlaczego jest taka pojemnosci i taki gaznik ale widac byly jakies takie wersje ;/
Dzida - 2007-02-27, 16:19
" />
Michuu - 2007-02-27, 16:26
" />No tak ale na bloku i tabliczce znamionowej jest D14A1 a jest jeden gaznik z pucha na silniku to raz a dwa to to ze jest cale kpl ssania podcinien i wogole beka. Wiem doskonale co kupilem tylko dziwie sie wogole ze takie cos sie trafilo generalnie jest beczka bo auto jest z 92roku ;/
Stwierdziles ze auto mialo niezly walek otoz nie.....
W niemczech nie wymieniali by dwuch gaznikow na jednego tam sie nie robi takich przerobek.
wiem to z doswiadczenia a dwa to autko w polsce nie bylo tykane ma jeszcze roginalne czesci zreszta bardzo dobrze widzial je Adriano , Jetson, Dav, i jeszcze pare osob z 4g.
Nie moge znalesc nigdzie w specyfikacjach takiego silnika ;/
Dzida - 2007-02-27, 16:31
" />D14A1 w manualu Hondy opisany jest jako Dual Carburated 1.4 Liter Engine.
Nie ma D14A1 na jednym gaźniku, cały czas coś mi tu nie pasuje.
Cały czas trzymam się wersji, że ten gaźnik nie jest od tego silnika...
Pokaż jak najszybciej fotkę
gregor - 2007-02-27, 16:55
" />pokaz zdjecia pokaz i wszystko bedzie jasne ja mysle ze ktos zalozyl kolektor z jednym gaznikim jak jestes tego pewien...i powinien byc slabszy od naszych oryginalow
JKL - 2007-02-27, 17:40
" />Blok od D14 a głowica od D13?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Michuu - 2007-02-27, 09:39
" />Siemanko
Sluchajcie potrzebuje porady. Mam D14A1 na jednym gazniku z automatycznym ssaniem mam troszke za niskie obroty po nagrzaniu. Gdzie moge podregulawac je ktora srobka !
Jezeli mogl bym poprosic o jakias fotke pogladowa.
Z gory THX !
Dzida - 2007-02-27, 14:11
" />Nie masz D14A1 na jednym gaźniku.
Chyba że jakieś 2 cylindrowe
Już szykuje manual
aurii - 2007-02-27, 15:31
" />d14a1 byly tylko z dwoma gaznikami
Jezeli chcesz tylko troszke podniesc obroty to podreguluj je na lince od gazu!!! najprosciej a przy okazji nie ingerujesz w ustawienie gaznikow!!!
Michuu - 2007-02-27, 15:52
" />I tu sie koledzy mylicie bo ostanio kupilem civic-a 4g D14A1 na jednym gazniku z automatycznym ssaniem co najlepsze rok prosukcji 92
Unreal - 2007-02-27, 15:57
" />jestem w szoku
moze zapodasz jakies foty jak wyglada ten silniczek
Dzida - 2007-02-27, 15:59
" />
Michuu - 2007-02-27, 16:03
" />Nikt mnie nie zrobil w bambuko
Znam doskonale to autko to od paru lat a pozatym wszytkie czesci sa orginalne
Pozatym rocznik tez jest smieszny ale wlasnie taki jest.
Nie wiem dlaczego jest taka pojemnosci i taki gaznik ale widac byly jakies takie wersje ;/
Dzida - 2007-02-27, 16:19
" />
Michuu - 2007-02-27, 16:26
" />No tak ale na bloku i tabliczce znamionowej jest D14A1 a jest jeden gaznik z pucha na silniku to raz a dwa to to ze jest cale kpl ssania podcinien i wogole beka. Wiem doskonale co kupilem tylko dziwie sie wogole ze takie cos sie trafilo generalnie jest beczka bo auto jest z 92roku ;/
Stwierdziles ze auto mialo niezly walek otoz nie.....
W niemczech nie wymieniali by dwuch gaznikow na jednego tam sie nie robi takich przerobek.
wiem to z doswiadczenia a dwa to autko w polsce nie bylo tykane ma jeszcze roginalne czesci zreszta bardzo dobrze widzial je Adriano , Jetson, Dav, i jeszcze pare osob z 4g.
Nie moge znalesc nigdzie w specyfikacjach takiego silnika ;/
Dzida - 2007-02-27, 16:31
" />D14A1 w manualu Hondy opisany jest jako Dual Carburated 1.4 Liter Engine.
Nie ma D14A1 na jednym gaźniku, cały czas coś mi tu nie pasuje.
Cały czas trzymam się wersji, że ten gaźnik nie jest od tego silnika...
Pokaż jak najszybciej fotkę
gregor - 2007-02-27, 16:55
" />pokaz zdjecia pokaz i wszystko bedzie jasne ja mysle ze ktos zalozyl kolektor z jednym gaznikim jak jestes tego pewien...i powinien byc slabszy od naszych oryginalow
JKL - 2007-02-27, 17:40
" />Blok od D14 a głowica od D13?