[D14A1] Prychanie i szarpanie od 1,5 do 2,5 tyś obrotów.
gniedz83 - 2006-04-19, 14:24
" />Przedwczoraj podczas hamowania z okolo 100km/h, przy 80km/h wsadziłem dwójkę i dodatkowo hamowałem silnikiem. Po tym auto zaczęło dziwnie się zachowywać od 1,5 do 2,5 tys obrotow przy delikatnej jezdzie (prycha i szarpie ),ale gdy wcisnę jej gaz do oporu to przyspiesza pięknie. Czy może do być wina np. paska rozrządu, który mógl przeskoczyć o ząbek podczas tego hamowania? Czy może macie jakiś inny pomysł?
Z góry dzieki.
DODi - 2006-04-19, 14:40
" />jak pasek mógł przeskoczyc podczas hamowania ?? pasek nie ma prawa przeskoczy, takze akurat ta opcja nie wchodzi w gre...
gniedz83 - 2006-04-19, 15:14
" />Tak se pomyslalem,ze mogł,bo miał dość duże obciązenie. Jak może przeskoczyć podczas odpalania z pychu to moze i podczas dośc agresywnego hamowania silnikiem też mogł.
DRAG - 2006-04-19, 21:29
" />Ja miałem cośtakiego jak kupiłem moją hanie i okazało się że swiece są do wymiany,i do dziś śmiga jak ta lala no może oprócz dymienia na wysokich obrotyach ale to po sezonie też zostanie usunięte
wh00per - 2006-04-19, 21:34
" />ja stawiam na paliwo, mosze szajs zalales, moja na paliwo reaguje kolosalnie, np po petrochemi dlawi sie do 3 tys obrotow, tankowales po tem??
gniedz83 - 2006-04-20, 07:22
" />Tankowalem tam gdzie zawsze i nigdy nie bylo tam problemu z paliwkiem. Swiece i przewody wymieniane ze 2 tyś kilometrow temu.
kyzer - 2006-04-20, 07:55
" />Może troszke Ot.. ale mam takie pytanie.
D14A1 na biegu jałowym wydaje z siebie odgłos podobny do diesla
Nie wiem jak to określić..moge nagrać Co to może być?
czarnyturek - 2006-04-20, 09:01
" />
DRAG - 2006-04-20, 09:03
" />gniedz83-jak zlokalizujesz usterke to napisz bo mnie ciekawi co to może niedomagać
Michuu - 2006-04-20, 13:19
" />Jak by ci pasek przeskoczyl auto stracilo by moc poniewaz mial bys inna faze rozrzadu ;/
Sprawdz układ paliwowy i zapłonowy od tego bym zaczol. Jezeli to sprawdzisz i bedzie wszytko ok bedziemy dalej szukac.
gniedz83 - 2006-04-20, 15:52
" />Dzisiaj wyczyscilem kopulke i palec. I prysnalem w gazniki tego wynalazku do ich czyszczenia.Wykrecilem swiece i byly czarne.Czy moze to byc wina paliwka? Mam teraz wsadzone drugie swiece. Narazie nic nie pomoglo .
A i jeszcze pytanko odnosnie rozrzadu.
Jak powinien byc ustawiony w D14A1? Kreską która leży na przeciwko napisu "UP" na kole rozrzadu na ten wskaźnik który jest na dolnej oslonie rozrządu? Czy równolegle do głowicy z tymi dwiema kreskami na kole wałka rozrządu?
A i jeszcze dodam że autko na jalowych obrotach chodzi zupełnie normalnie. I jak mu wcisne gaz na postoju to tez normalnie wchodzi na obroty.
DRAG - 2006-04-20, 16:46
" />a może to filtr paliwa? no i zalej mu jakiegoś lepszego paliwka v-power albo coś podobnegozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
gniedz83 - 2006-04-19, 14:24
" />Przedwczoraj podczas hamowania z okolo 100km/h, przy 80km/h wsadziłem dwójkę i dodatkowo hamowałem silnikiem. Po tym auto zaczęło dziwnie się zachowywać od 1,5 do 2,5 tys obrotow przy delikatnej jezdzie (prycha i szarpie ),ale gdy wcisnę jej gaz do oporu to przyspiesza pięknie. Czy może do być wina np. paska rozrządu, który mógl przeskoczyć o ząbek podczas tego hamowania? Czy może macie jakiś inny pomysł?
Z góry dzieki.
DODi - 2006-04-19, 14:40
" />jak pasek mógł przeskoczyc podczas hamowania ?? pasek nie ma prawa przeskoczy, takze akurat ta opcja nie wchodzi w gre...
gniedz83 - 2006-04-19, 15:14
" />Tak se pomyslalem,ze mogł,bo miał dość duże obciązenie. Jak może przeskoczyć podczas odpalania z pychu to moze i podczas dośc agresywnego hamowania silnikiem też mogł.
DRAG - 2006-04-19, 21:29
" />Ja miałem cośtakiego jak kupiłem moją hanie i okazało się że swiece są do wymiany,i do dziś śmiga jak ta lala no może oprócz dymienia na wysokich obrotyach ale to po sezonie też zostanie usunięte
wh00per - 2006-04-19, 21:34
" />ja stawiam na paliwo, mosze szajs zalales, moja na paliwo reaguje kolosalnie, np po petrochemi dlawi sie do 3 tys obrotow, tankowales po tem??
gniedz83 - 2006-04-20, 07:22
" />Tankowalem tam gdzie zawsze i nigdy nie bylo tam problemu z paliwkiem. Swiece i przewody wymieniane ze 2 tyś kilometrow temu.
kyzer - 2006-04-20, 07:55
" />Może troszke Ot.. ale mam takie pytanie.
D14A1 na biegu jałowym wydaje z siebie odgłos podobny do diesla
Nie wiem jak to określić..moge nagrać Co to może być?
czarnyturek - 2006-04-20, 09:01
" />
DRAG - 2006-04-20, 09:03
" />gniedz83-jak zlokalizujesz usterke to napisz bo mnie ciekawi co to może niedomagać
Michuu - 2006-04-20, 13:19
" />Jak by ci pasek przeskoczyl auto stracilo by moc poniewaz mial bys inna faze rozrzadu ;/
Sprawdz układ paliwowy i zapłonowy od tego bym zaczol. Jezeli to sprawdzisz i bedzie wszytko ok bedziemy dalej szukac.
gniedz83 - 2006-04-20, 15:52
" />Dzisiaj wyczyscilem kopulke i palec. I prysnalem w gazniki tego wynalazku do ich czyszczenia.Wykrecilem swiece i byly czarne.Czy moze to byc wina paliwka? Mam teraz wsadzone drugie swiece. Narazie nic nie pomoglo .
A i jeszcze pytanko odnosnie rozrzadu.
Jak powinien byc ustawiony w D14A1? Kreską która leży na przeciwko napisu "UP" na kole rozrzadu na ten wskaźnik który jest na dolnej oslonie rozrządu? Czy równolegle do głowicy z tymi dwiema kreskami na kole wałka rozrządu?
A i jeszcze dodam że autko na jalowych obrotach chodzi zupełnie normalnie. I jak mu wcisne gaz na postoju to tez normalnie wchodzi na obroty.
DRAG - 2006-04-20, 16:46
" />a może to filtr paliwa? no i zalej mu jakiegoś lepszego paliwka v-power albo coś podobnego