D14A1+VTEC
Mugen - 2008-10-03, 15:04
" />Mam pomysł na zrobienie naprawde mocnego D14. Chciałbym zmienić tłoki na te z D14Z2, ewentualnie jakieś korby(koniecznie oem), do tego głowica z Vtec-iem, wypolerowane kanały dolotowe i wydechowe, ostrzejszy wałek(czekam na propozycje), kolektor ssący z D16Y8, jakiś wydechowy(także czekam na propozycje co do firmy), wydech 2 cale i oczywiście strojenie, wszystko złożone na śrubach ARP, lekkie koło zamachowe i hybrydowa skrzynia. Co o tym myślicie?
JKL - 2008-10-04, 10:21
" />Kumpel chciał zrobić minie-me w d14. Dowiadywał się. Z zaufanych źródeł uzyskał odpowiedź "nie da się".
noofaq - 2008-10-04, 10:28
" />najbardziej ambitny projekt z d14 znalazłem taki: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showth ... odyfikacja
ale zastanawia mnie czemu się nie da zrobić vtec w D14
Dawee - 2008-10-05, 11:53
" />noofaq, ambitny to na pewno był tyle że mało efektywny moim zdaniem Tyle dłubania tyle siana i taki słaby wynik! Zdecydowanie D14A1 jest bardziej wdzięcznym silnikime do modów. Jak ja wymieniłem cały kolektor dolotowy i wstawiłem przepustnice fi 56mm oraz odchudziłem koło zamahowe dało mi to prawie20 km i prawie 20nm. Dodam że głowica i wydech nieruszony w ogóle.
Mugen, założenie do tego silnika VTECa to masakra. przedewszystkim dlatego że musiałbyś poprowadzić całą elektryke od początku! W d14a1 masz obd0! są osoby które np zamieniały obd0 na obd2 zakładając np d15b7. taką osobą jest 81saren z forum HONDATECH.PL . bardzo uczynny kolega który od razu chciał do mnie przyjeżdrzać żeby robić taki przeszczep (niezdecydowałem się na swapa ) ale jeżeli masz odpowiednio dużo czasu, kasy i samozaparcia próbuj i pisz jak Ci idzie!!!
noofaq - 2008-10-05, 11:58
" />hm.. a czym się różni tak naprawdę założenie VTECA do d14 od założenia VTECA do d15? (abstrahuję od zmiany baku i zasilania paliwem)
Dawee - 2008-10-05, 12:04
" />obd 0 a obd1 ,<- d 15 ma obd 1, nie? (nie jestem pewien) ale na pewno warto poczytać o tym modzie w d15
noofaq - 2008-10-05, 13:01
" />d15 w c4g ma obd0 więc pudło
dalej słucham
Mugen - 2008-10-05, 18:46
" />A jak się sprawy mają ze swapem np: B16?
Mugen - 2008-10-07, 13:02
" />A jakbym wrzucił wiązke z Vtec-a?
mum666 - 2008-10-07, 17:33
" />D to D, cyferka nie jest ważna, głowe VTECa da sie wrzucic na D14 i D13 tak samo jak na D15 i D16 tylko trzeba mieć bak od ED6/7 i grzebać sie w elektryce, dla kogoś kto ogarnia swapy/minime to taka sama robota jak każda inna.
bayer - 2008-10-21, 07:19
" />
pltz - 2008-10-21, 07:25
" />bayer, TU masz zdjecia Daweezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Mugen - 2008-10-03, 15:04
" />Mam pomysł na zrobienie naprawde mocnego D14. Chciałbym zmienić tłoki na te z D14Z2, ewentualnie jakieś korby(koniecznie oem), do tego głowica z Vtec-iem, wypolerowane kanały dolotowe i wydechowe, ostrzejszy wałek(czekam na propozycje), kolektor ssący z D16Y8, jakiś wydechowy(także czekam na propozycje co do firmy), wydech 2 cale i oczywiście strojenie, wszystko złożone na śrubach ARP, lekkie koło zamachowe i hybrydowa skrzynia. Co o tym myślicie?
JKL - 2008-10-04, 10:21
" />Kumpel chciał zrobić minie-me w d14. Dowiadywał się. Z zaufanych źródeł uzyskał odpowiedź "nie da się".
noofaq - 2008-10-04, 10:28
" />najbardziej ambitny projekt z d14 znalazłem taki: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showth ... odyfikacja
ale zastanawia mnie czemu się nie da zrobić vtec w D14
Dawee - 2008-10-05, 11:53
" />noofaq, ambitny to na pewno był tyle że mało efektywny moim zdaniem Tyle dłubania tyle siana i taki słaby wynik! Zdecydowanie D14A1 jest bardziej wdzięcznym silnikime do modów. Jak ja wymieniłem cały kolektor dolotowy i wstawiłem przepustnice fi 56mm oraz odchudziłem koło zamahowe dało mi to prawie20 km i prawie 20nm. Dodam że głowica i wydech nieruszony w ogóle.
Mugen, założenie do tego silnika VTECa to masakra. przedewszystkim dlatego że musiałbyś poprowadzić całą elektryke od początku! W d14a1 masz obd0! są osoby które np zamieniały obd0 na obd2 zakładając np d15b7. taką osobą jest 81saren z forum HONDATECH.PL . bardzo uczynny kolega który od razu chciał do mnie przyjeżdrzać żeby robić taki przeszczep (niezdecydowałem się na swapa ) ale jeżeli masz odpowiednio dużo czasu, kasy i samozaparcia próbuj i pisz jak Ci idzie!!!
noofaq - 2008-10-05, 11:58
" />hm.. a czym się różni tak naprawdę założenie VTECA do d14 od założenia VTECA do d15? (abstrahuję od zmiany baku i zasilania paliwem)
Dawee - 2008-10-05, 12:04
" />obd 0 a obd1 ,<- d 15 ma obd 1, nie? (nie jestem pewien) ale na pewno warto poczytać o tym modzie w d15
noofaq - 2008-10-05, 13:01
" />d15 w c4g ma obd0 więc pudło
dalej słucham
Mugen - 2008-10-05, 18:46
" />A jak się sprawy mają ze swapem np: B16?
Mugen - 2008-10-07, 13:02
" />A jakbym wrzucił wiązke z Vtec-a?
mum666 - 2008-10-07, 17:33
" />D to D, cyferka nie jest ważna, głowe VTECa da sie wrzucic na D14 i D13 tak samo jak na D15 i D16 tylko trzeba mieć bak od ED6/7 i grzebać sie w elektryce, dla kogoś kto ogarnia swapy/minime to taka sama robota jak każda inna.
bayer - 2008-10-21, 07:19
" />
pltz - 2008-10-21, 07:25
" />bayer, TU masz zdjecia Dawee