D15B7 z wałkiem z D16A6..problem!
czarny.usdm - 2009-10-23, 16:56
" />kupiłem wałek z A6 dzisiaj go zamontował mechanik i jest gorzej niż było na seryjnym z B7 odczuwalna jest duża dziura w gazie obroty falują aparat zapłonowy ustawiałem chyba 4 razy i to nic nie pomaga.. :-/ macie jakieś pomysły?
kusus - 2009-10-23, 17:07
" />Reg. kółko i strojenie ?
Dawee - 2009-10-24, 13:56
" />Kolego przykro mi to mówić ale pieniądze wydałeś w błoto. Wałki A6 mają takie same czasy otwarcia jak d15b2 i pewnie d15b7. Jedyna różnica to opóźniony cały wałek o 5* na wałku rozrządu. Regulowane kółko pozwoli Ci tylko wrócić do serii. Lepiej jest założyć wałek od z2, który autentycznie jest lepszy.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
czarny.usdm - 2009-10-23, 16:56
" />kupiłem wałek z A6 dzisiaj go zamontował mechanik i jest gorzej niż było na seryjnym z B7 odczuwalna jest duża dziura w gazie obroty falują aparat zapłonowy ustawiałem chyba 4 razy i to nic nie pomaga.. :-/ macie jakieś pomysły?
kusus - 2009-10-23, 17:07
" />Reg. kółko i strojenie ?
Dawee - 2009-10-24, 13:56
" />Kolego przykro mi to mówić ale pieniądze wydałeś w błoto. Wałki A6 mają takie same czasy otwarcia jak d15b2 i pewnie d15b7. Jedyna różnica to opóźniony cały wałek o 5* na wałku rozrządu. Regulowane kółko pozwoli Ci tylko wrócić do serii. Lepiej jest założyć wałek od z2, który autentycznie jest lepszy.