d16a7-jaki macie 1 tłumik?
epol9 - 2009-06-17, 19:21
" />Siemka
U mnie w ed4 d16a7 pierwszy tłumik (za kolektorami wydechowymi) jest dwururą na początku i przechodzi w jednorure by połączyć się z 2 tłumikiem. kata fabrycznie brak. na obrazku w manualu (rozdział 5-70) jest namalowane że powinienem mieć jednorure - dwurure ma dohc.
Jak jest u was ?
i jeszcze jedno- w katalogach z częściami napisane jest tak:
d16a7 - 130 KM
mi mówili i na forum znalazłem że 117KM.
jak jest?
Borobej - 2009-06-17, 19:37
" />D16A7 to A6 bez kata, więc jest spoko. Ma właśnie fabrycznie jakieś 117KM, a katalogi często gęsto można przerobić na rolkę srajtaśmy . Przy wydechu ktoś mógł grzebać i wsadzić odcinek z dohc, nigdy nie wiesz. Ja u siebie co i rusz patenty znajduję, chociaż to nie podpada pod tuning tylko druciarstwo.
epol9 - 2009-06-17, 20:58
" />Przy wydechu ktoś mógł grzebać i wsadzić odcinek z dohc, nigdy nie wiesz. Ja u siebie co i rusz patenty znajduję,
spox, tzn że kolektor wydechowy też z DOHC ?
bo inaczej by nie grało? dobrze kumam ?
Aha i jeszcze troche OT ale np. półosie i przeguby jak mechanior (rzekomo serwis hondy) zamówił do 1,6 to musiał oddać i powiedział że u mnie są takie jak w crx, tzn półosie grubsze a przeguby maja inna ilość zębóew. to też jaki patent poprzedneigo właściciela czy o co kamon
Borobej - 2009-06-17, 22:04
" />Zassij sobie katalog EPC, zainstaluj, uruchom. Jest do dostania po sieci, jak jutro znajde chwilę to dam linka. Tam wstukasz numer nadwozia i będzie wiedział co i jak powinno być. Sam się przekonałem u siebie, że w tej samej budzie może być kilka różnych rozwiązań zależnie od czasu produkcji, więc zgadywać można sobie do woli. A coś zmieniać ktoś mógł, np. skrzynię przełożyć.
epol9 - 2009-06-24, 09:41
" />dzięks, ale nie włącza mi sie ta strona z epc. linka znalazłem w temacie manualezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
epol9 - 2009-06-17, 19:21
" />Siemka
U mnie w ed4 d16a7 pierwszy tłumik (za kolektorami wydechowymi) jest dwururą na początku i przechodzi w jednorure by połączyć się z 2 tłumikiem. kata fabrycznie brak. na obrazku w manualu (rozdział 5-70) jest namalowane że powinienem mieć jednorure - dwurure ma dohc.
Jak jest u was ?
i jeszcze jedno- w katalogach z częściami napisane jest tak:
d16a7 - 130 KM
mi mówili i na forum znalazłem że 117KM.
jak jest?
Borobej - 2009-06-17, 19:37
" />D16A7 to A6 bez kata, więc jest spoko. Ma właśnie fabrycznie jakieś 117KM, a katalogi często gęsto można przerobić na rolkę srajtaśmy . Przy wydechu ktoś mógł grzebać i wsadzić odcinek z dohc, nigdy nie wiesz. Ja u siebie co i rusz patenty znajduję, chociaż to nie podpada pod tuning tylko druciarstwo.
epol9 - 2009-06-17, 20:58
" />Przy wydechu ktoś mógł grzebać i wsadzić odcinek z dohc, nigdy nie wiesz. Ja u siebie co i rusz patenty znajduję,
spox, tzn że kolektor wydechowy też z DOHC ?
bo inaczej by nie grało? dobrze kumam ?
Aha i jeszcze troche OT ale np. półosie i przeguby jak mechanior (rzekomo serwis hondy) zamówił do 1,6 to musiał oddać i powiedział że u mnie są takie jak w crx, tzn półosie grubsze a przeguby maja inna ilość zębóew. to też jaki patent poprzedneigo właściciela czy o co kamon
Borobej - 2009-06-17, 22:04
" />Zassij sobie katalog EPC, zainstaluj, uruchom. Jest do dostania po sieci, jak jutro znajde chwilę to dam linka. Tam wstukasz numer nadwozia i będzie wiedział co i jak powinno być. Sam się przekonałem u siebie, że w tej samej budzie może być kilka różnych rozwiązań zależnie od czasu produkcji, więc zgadywać można sobie do woli. A coś zmieniać ktoś mógł, np. skrzynię przełożyć.
epol9 - 2009-06-24, 09:41
" />dzięks, ale nie włącza mi sie ta strona z epc. linka znalazłem w temacie manuale