ďťż

d16a9, uszczelniacze?



Bartiss - 2010-08-11, 12:57
" />Witam!
Jakiś czas temu miałem problem z termostatem, i trzy razy trafiło mi sie że się przyciął, kupiłem termostat ale niestety jak rozgrzebałem wszystko sie okazało ze sprzedali mi zły. więc założyłem stary i tak jezdziłem az nie sciagneli mi dobregoi. Ale to juz inna sprawa.

Głównie mi gchodzi, ze jak mi sie termostat przyciał te kilka razy to silnik troche sie zagrzał i zauważyłem ze zaczał trochę brać olej, co prawda hektolitrów nie bierze ale zaczął. i teraz pytanie: Wymienić tylko uszczelniacze, i ewentyalnie uszczelke pod głowicą wymienic czy jak? Płyn mi nie ucieka nie dymi na biało tylko troche jak juz wspomniałem ciagnie olej i potrafi czasem zadymić. Mi się wydaje ze to mogą być tylko uszczelniacze, 60 tys. wczesniej były wymieniane pierscienie i panewki, ogólnie była robiona generalka.
wydaje mi sie ze generalki nie jest konieczna. Co wy na to?




Dzida - 2010-08-12, 09:48
" />Nie wymienisz uszczelniaczy to się nie dowiesz, ale pierścienie też mogły nie wytrzymać, co z tego, że mają mało przebiegu, skoro już przegrzane...



kirpek - 2010-08-12, 11:41
" />zależy jak bardzo go przegrzał. jeżeli tylko wskazówka podskoczyła o trochę, to problemów być nie powinno. no chyba że dobiła do czerwonego kilka razy woda wywaliła itp.



Bartiss - 2010-08-12, 12:50
" />no własnie zawsze udało mi sie dostrzec to jak wskazówka była mniej więcej w pozycji poziomej lub troszke wyżej, do czerwonego nie doszło nigdy, więc zaczałbym na razie od rzeczy najtanszych czyli uszczelniaczy.




kirpek - 2010-08-12, 13:17
" />eee to myślę że nic się tam nie zapiekło i nie przegrzało. ale nikt nie jest wróżką. wymień się okaże;)



Bartiss - 2010-08-12, 22:37
" />no uszczelniacze u golema już zamówione, teraz tylko czekam i zobaczymy, oby tylko to



artur0007 - 2010-08-26, 17:58
" />u mnie jest podobnie, zagrzal mi sie pare razy bo wentylator mi nie dzialal, wskazówka byla maxymalnie na poziomie bliskim czerwonego pola teraz kiedy juz wsystko gra zauwazylem ze bierze mi olej bylem nad morzem przed wyjazdem dolalem do 3/4 poziomu jak wrocilem po 1200 km olej byl ponizej minimum. czy to tez wina uszczelniaczy, zauwazylem ze po dluzszym staniu powstaje plamka oleju o powierzchni 2zl olej sie zbiera na obudowie od paska i powolutku kapie.. wystarczy wymiana uszczelki? mial juz ktos podobny problem?



kirpek - 2010-09-03, 09:36
" />ta plamka to simmering albo wału albo wałku rozrządu. ale raczej to drugie.



Bartiss - 2010-09-04, 12:07
" />to u mnie takiego poboru oleju jeszcze nie ma, na 1000 km mi gdzies ok 200 ml oleju, gdzies w tych granicach. Uszczelniacze juz mi przyszły, po wypłacie jeszcze zamawiam rozrząd i olej zeby to na raz zrobić i zobaczymy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu