d16a9 zadyma powyżej 4000 rpm
master22civ - 2008-05-29, 19:25
" />witam. Jak w temacie mam problem ze spalaniem oleju na wyzszych obrotach. Od 4000 w górę stawiam zasłonę dymn± co mnie doprowadza do szału. Na zimnym na ciepłym poniżej 4000 nie dymi i dlatego moje pytanie jaki powód uszczelniacze czy pier¶cionki czy ki ch... inny???
Tankian - 2008-05-29, 19:26
" />pierscionki, mam to samo w Z5
jasiekk - 2008-05-30, 21:38
" />
master22civ - 2008-05-31, 04:56
" />ci¶nienie mam po 10 atmosfer
jasiekk - 2008-06-01, 10:14
" />jezeli chcesz zeby było taniej, to mozna by zrobic sam± głowice, ale na Twoim miejscu zarzucił bym nowe pier¶cionki i auto na kolejne 100k do jazdy jak nic! hmm chociaż słyszałem ze te silniki maj± dół "słaby" wiec dobra panewka też by sie przydała
noofaq - 2008-06-01, 11:34
" />10 atmosfewr to zdeczka mało - pierscienie do zmiany... a panewki w DOHC rzeczywi¶cie lubi± padać
master22civ - 2008-06-02, 14:46
" />10 atmosfer to jest mało?? to ile ma nowy motor bo z tego co wiem to po 11 góra 12
Szybik - 2008-06-02, 14:53
" />Mój seryjny po 13,5 atmosfer - silnik w ¶rednim stanie. dycha to jest baaaardzo malutko
noofaq - 2008-06-02, 16:24
" />mój podobno ma 14,5
ale ja tam nie wierzę temu magikowi co mierzył
Tankian - 2008-06-02, 18:32
" />kurde, mam w garage to cos czym sie mierzy kompreche,chyba se sprawdze
noofaq - 2008-06-02, 18:35
" />weĽ na spot to też bym sprawdził z ciekawo¶ci bo tamto co¶ było dziwne
Tankian - 2008-06-02, 19:07
" />wezme w sobote jak sie własciciel nie upomni szybciejzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
master22civ - 2008-05-29, 19:25
" />witam. Jak w temacie mam problem ze spalaniem oleju na wyzszych obrotach. Od 4000 w górę stawiam zasłonę dymn± co mnie doprowadza do szału. Na zimnym na ciepłym poniżej 4000 nie dymi i dlatego moje pytanie jaki powód uszczelniacze czy pier¶cionki czy ki ch... inny???
Tankian - 2008-05-29, 19:26
" />pierscionki, mam to samo w Z5
jasiekk - 2008-05-30, 21:38
" />
master22civ - 2008-05-31, 04:56
" />ci¶nienie mam po 10 atmosfer
jasiekk - 2008-06-01, 10:14
" />jezeli chcesz zeby było taniej, to mozna by zrobic sam± głowice, ale na Twoim miejscu zarzucił bym nowe pier¶cionki i auto na kolejne 100k do jazdy jak nic! hmm chociaż słyszałem ze te silniki maj± dół "słaby" wiec dobra panewka też by sie przydała
noofaq - 2008-06-01, 11:34
" />10 atmosfewr to zdeczka mało - pierscienie do zmiany... a panewki w DOHC rzeczywi¶cie lubi± padać
master22civ - 2008-06-02, 14:46
" />10 atmosfer to jest mało?? to ile ma nowy motor bo z tego co wiem to po 11 góra 12
Szybik - 2008-06-02, 14:53
" />Mój seryjny po 13,5 atmosfer - silnik w ¶rednim stanie. dycha to jest baaaardzo malutko
noofaq - 2008-06-02, 16:24
" />mój podobno ma 14,5
ale ja tam nie wierzę temu magikowi co mierzył
Tankian - 2008-06-02, 18:32
" />kurde, mam w garage to cos czym sie mierzy kompreche,chyba se sprawdze
noofaq - 2008-06-02, 18:35
" />weĽ na spot to też bym sprawdził z ciekawo¶ci bo tamto co¶ było dziwne
Tankian - 2008-06-02, 19:07
" />wezme w sobote jak sie własciciel nie upomni szybciej