d16z2- jaka uszczelka??
kirpek - 2009-03-12, 15:32
" />mam wrażenie że uszczelka mi sie kłania do wymiany.
objaw taki że płyn schodzi bardzo delikatnie ale schodzi, a samochód dymi na biało.
wygląda to jak para wodna. oleju ani grama nie bierze.
chłodnica jak i węże suche.
i jak już będę zdejmował głowicę to co warto przy niej zrobić??
jakieś usczelniacze coś??
ile kosztują oemowe częsci a ile jakieś PORZĄDNE zamieniiki??
najprawdopodobniej zamawiał będę w intercars.
wbr98wa - 2009-03-12, 15:38
" />jeżeli uszczelka to odkreć korek chłodnicy na ciepłym silniku i dodaj gazu jak będziesz miał fontannę z chłodnicy tzn że uszczelka say Good Bye...
dobra uszczelka ok 150pln ale lepiej kup oem za ok 200 (zależy w jakim ASO) i mieć spokój.
może płyn shcodzi bo chłodniczka nie trzyma..ja tak mam że cosik chłodniczka nie domaga.
sprawdź najpierw tym sposobem
Dzida - 2009-03-12, 15:38
" />Posprawdzaj jeszcze sto razy wszystkie węże zanim ściągniesz głowice.
Popatrz dokładnie na całą chłodnice, od góry, od dołu, z tyłu z boku, z przodu, na łączenie chłodnicy z wężami, na węże prowadzące do nagrzewnicy, jeżeli masz instalacje LPG obejrzyj dokładnie parownik, wszystkie trójniczki, okolice zbiorniczka wyrównawczego...
Wejdź w jakiś suchy dzień pod samochód poliż troche podwozie w róznych miejscach jeżeli dopatrzysz się jakiegoś wycieku, może poczujesz jakiś charakterystyczny gorzki smak...
mam swoją teorię, że conajmniej co czwarta głowica zrzucana jest niepotrzebnie, sprawdź wszystko jeszcze parenaście razy nie tylko oczyma ale także kończynami, macając i liżąc i dopiero potem pytaj
jeżeli się nie śpieszysz to części najlepiej dobierać miszmaszowo. Część zamienników, częśc OEM kupiona w Polsce, część OEM kupiona w stanach (względnie wszystkie w stanach bo i tak prawie nic nie jest droższe), grunt to się na spokojnie porozglądać.............
Amen.
wbr98wa - 2009-03-12, 15:40
" />jeżeli brała Ci olej to zainwestuj w uszczelniacze..koszt niewielki a bedziesz miał spokój.
v-rod - 2009-03-13, 21:50
" />
wbr98wa - 2009-03-13, 21:54
" />jeżeli bardzo zagrzejesz samochód to wiadomo ale jak dasz mu chwile ostygnąć na wolnych obrotach to bedzie ok.
jeżeli już miałbyś przestrzegać przepisów BHP to weź zgaś autko na 10minut potem zapal na otwartym korku i daj gaziu... zobaczysz czy ci się lekko podnosi czy masz wytryski
Dzida - 2009-03-13, 21:58
" />Przepisy BHP przepisami BHP ale poparzyć sobie całą facjate jebanym gorzkim zielonym wrzątkiem to nic fajnego
mlodyawm - 2009-03-13, 22:21
" />Stary hondziarz a z kolegi kalekę chce zrobić.. Odkręć korek i zobacz czy oleju nie masz w płynie. I resztę to co Dzida napisał.
kirpek - 2009-03-14, 11:57
" />hehe spoko loko taki laik nie jestem. nie jedno już sie dłubało. a ten myk z korkiem o znam.
woda się nie podnosi. co zauważyłem to że na benzynie nie kopci tak. oleju jak napisałem ani grama nie bierze. a woda(płyn) taka jakaś czarnawa.
HIO - 2009-03-14, 12:56
" />a jezeli zrzucisz juz glowice, to zeby nie robic tego za szybko znowu, wybierz uszczelke od d16z6- jest metalowa (mocniejsza lepsza i wogole).
Dj Diablo - 2009-03-14, 17:01
" />
kirpek - 2009-03-14, 18:55
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kirpek - 2009-03-12, 15:32
" />mam wrażenie że uszczelka mi sie kłania do wymiany.
objaw taki że płyn schodzi bardzo delikatnie ale schodzi, a samochód dymi na biało.
wygląda to jak para wodna. oleju ani grama nie bierze.
chłodnica jak i węże suche.
i jak już będę zdejmował głowicę to co warto przy niej zrobić??
jakieś usczelniacze coś??
ile kosztują oemowe częsci a ile jakieś PORZĄDNE zamieniiki??
najprawdopodobniej zamawiał będę w intercars.
wbr98wa - 2009-03-12, 15:38
" />jeżeli uszczelka to odkreć korek chłodnicy na ciepłym silniku i dodaj gazu jak będziesz miał fontannę z chłodnicy tzn że uszczelka say Good Bye...
dobra uszczelka ok 150pln ale lepiej kup oem za ok 200 (zależy w jakim ASO) i mieć spokój.
może płyn shcodzi bo chłodniczka nie trzyma..ja tak mam że cosik chłodniczka nie domaga.
sprawdź najpierw tym sposobem
Dzida - 2009-03-12, 15:38
" />Posprawdzaj jeszcze sto razy wszystkie węże zanim ściągniesz głowice.
Popatrz dokładnie na całą chłodnice, od góry, od dołu, z tyłu z boku, z przodu, na łączenie chłodnicy z wężami, na węże prowadzące do nagrzewnicy, jeżeli masz instalacje LPG obejrzyj dokładnie parownik, wszystkie trójniczki, okolice zbiorniczka wyrównawczego...
Wejdź w jakiś suchy dzień pod samochód poliż troche podwozie w róznych miejscach jeżeli dopatrzysz się jakiegoś wycieku, może poczujesz jakiś charakterystyczny gorzki smak...
mam swoją teorię, że conajmniej co czwarta głowica zrzucana jest niepotrzebnie, sprawdź wszystko jeszcze parenaście razy nie tylko oczyma ale także kończynami, macając i liżąc i dopiero potem pytaj
jeżeli się nie śpieszysz to części najlepiej dobierać miszmaszowo. Część zamienników, częśc OEM kupiona w Polsce, część OEM kupiona w stanach (względnie wszystkie w stanach bo i tak prawie nic nie jest droższe), grunt to się na spokojnie porozglądać.............
Amen.
wbr98wa - 2009-03-12, 15:40
" />jeżeli brała Ci olej to zainwestuj w uszczelniacze..koszt niewielki a bedziesz miał spokój.
v-rod - 2009-03-13, 21:50
" />
wbr98wa - 2009-03-13, 21:54
" />jeżeli bardzo zagrzejesz samochód to wiadomo ale jak dasz mu chwile ostygnąć na wolnych obrotach to bedzie ok.
jeżeli już miałbyś przestrzegać przepisów BHP to weź zgaś autko na 10minut potem zapal na otwartym korku i daj gaziu... zobaczysz czy ci się lekko podnosi czy masz wytryski
Dzida - 2009-03-13, 21:58
" />Przepisy BHP przepisami BHP ale poparzyć sobie całą facjate jebanym gorzkim zielonym wrzątkiem to nic fajnego
mlodyawm - 2009-03-13, 22:21
" />Stary hondziarz a z kolegi kalekę chce zrobić.. Odkręć korek i zobacz czy oleju nie masz w płynie. I resztę to co Dzida napisał.
kirpek - 2009-03-14, 11:57
" />hehe spoko loko taki laik nie jestem. nie jedno już sie dłubało. a ten myk z korkiem o znam.
woda się nie podnosi. co zauważyłem to że na benzynie nie kopci tak. oleju jak napisałem ani grama nie bierze. a woda(płyn) taka jakaś czarnawa.
HIO - 2009-03-14, 12:56
" />a jezeli zrzucisz juz glowice, to zeby nie robic tego za szybko znowu, wybierz uszczelke od d16z6- jest metalowa (mocniejsza lepsza i wogole).
Dj Diablo - 2009-03-14, 17:01
" />
kirpek - 2009-03-14, 18:55
" />