ďťż

D16Z2 po 6krpm słabnie i śmierdzi



jabba - 2009-05-09, 20:58
" />Panowie mam problem. Silnik po 6krpm slabnie na tyle że nie ma sensu dalej kręcić (nie po to kupowałem hondę aby krecic tylko do 6 ), a po ostrej jeździe tak do 6500rpm to śmierdzi coś jakby lekko. Ma ktoś pomysł co to może być?




kirpek - 2009-05-09, 21:21
" />a masz lpg? ja też tak miałem, bo pipy-gazownicy mi pół dolotu zatkały.
z tym że nic nie śmierdziało.



Dzida - 2009-05-09, 21:28
" />Zapłon?



jabba - 2009-05-10, 04:38
" />lpg mam, ale będzie demontowane w przyszłm tyg. zapłon.. trzeba sprawdzić, a czy może to być za duży luz zaworowy?




v-rod - 2009-05-11, 10:18
" />No to czemu sie dziwisz że slabnie?przecież masz wsadzony mikser w dolocie, przed przepustnicą, który ogranicza wlot powietrza, wyciągnij mikser i po problemie, nie poznasz auta jak odżyje=d



jabba - 2009-05-11, 19:07
" />Mikser wyciągnięty. Jest deko lepjej. Silnik na jałowym kręci sie do 7k rpm i nie odcinki takiej przerywającej, tylko stoi na 7k. a po 6k dalej jakoś srednio ciągnie. Powyżej 120 km/h to kumpla golf 1.6 75 kucy lepjej idzie



Fawor - 2009-05-11, 19:10
" />kat seryjny czy wycięty?



Brama - 2009-05-11, 19:13
" />sprzęgło ??



jabba - 2009-05-11, 19:17
" />kat seryjny ale planuje wycinkę, sprzęgło trzyma



master22civ - 2009-05-11, 19:37
" />duży luz może być w niczym nie przeszkadza oprócz tego że silnik klekoce natomiast gożej jakby był mały, sprawdź rozrząd bo mógł ci pasek przeskoczyć o 1 ząbek



Fawor - 2009-05-11, 19:49
" />Jeśli chodzi Ci o luz zaworowy to jednak ciut przeszkadza - może wytrzepać trzonki.
Dalej masz rację. Jeśli sprawy 'filtrowo-zapłonowe' są ok i sprzęgło trzyma to może być to albo kat albo przestawiony rozrząd.



kirpek - 2009-05-11, 20:07
" />sprawdź kanały dolotowe w okolicach puszki z filtrem
czy nie są pozatykane otwory. ja miałem pozatykane. (grrr gazownicy partacze... )
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu