ďťż

Do osób posiadających short shifter!!



typ-r - 2008-05-01, 22:15
" />Mam taki problem posiadam od dłuższego czasu short shifter - sprowadzony z USA!
Wszystko było OK ale, od pewnego czasu coś mi drgało głośno w kabinie, nie myślałem, że może to dobiegać z podwozia, ale na wiosne jak zwykle zabrałem się za konserwację podwozia, gdzie miedzy innymi chciałem zakonserwować lewarek!!

Problem polega na tym, że ten short ma na zakończeniu kule, a nie tulejkę jak ma oryginalny drążek do której były dopasowane dwie plastikowo gumowe "uszczelki"!! Te uszczelki po roku użytkowania zostały zmielone "i tak cudem przy pierwszym montażu udało mi się je upchnąć między kule a mocowanie, do tego okazało się, że delikatnie poluzowała się nakrętka mocująca lewarek, mimo nakrętki samokontrującej - co było powodem owego denerwującego stukania na niskich obrotach!!

Po poskładaniu wszystkiego do kupy okazało się, że lewarek chodzi okrutnie ciężko - najprawdopodobniej dokręciłem za mocno śrubę!!!!

I tu mam pytanie jak u was jest rozwiązane to mocowanie, czy macie jakieś uszczelki to tego shorta, czy jeśli dokręcę nakrętke z umiarkowaną siłą żeby nie blokować ruchu i odbicia lewarka, ona nie odkręci mi się??
Napiszcie czy macie podobne problemy?

Pozdro




Ryba - 2008-05-02, 05:51
" />Zeby się nie odkręciło, możesz zastosować "kontrę" - 2 nakrętkę przykręconą do 1, ale tylko w wypadku, jeśli na śrubie jest jesdzcze trochę wolnego gwintu



typ-r - 2008-05-02, 07:12
" />Ten temat znam tylko własnie nie złapie mi wiecej niz 2-3 gwinty a to jest bez sens!!



mum666 - 2008-05-02, 08:01
" />Może przespawaj to mocowanie z seryjnego drążka i kup te gumy nowe co ci zmieliło.




Papiok - 2008-05-02, 08:05
" />odkręć nakrętkę daj jakiś klej do śrub i przykręć poczekaj aż wyschnie i będzie git
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu