DPFI to MPFI swap przewody podcisnienia



gucioq - 2008-06-02, 16:44
" />Na forum pojawia sie duzo pytan o przewody podcisnienia i wody sprobuje pokazac jak to ma byc !.

Jezeli mamy juz przykrecony kolektor do głowicy zabieramy sie za podłanczanie przewodów etapy 1-3 dotycza podcisnienia idacego przez map sensor

1. Podłanczamy podcisnienie idace ze spodu zderzaka do kolektora ssacego
to ten zaznaczony strzałka na czerwono:



i podłanczamy go : zaznaczone czerwona strzałka:



2. Przedłużamy przewod zaznaczony tym razem na kolor jasno zielony i wpinamy tak jak na załonczonym obrazku :



3. Ostatnie podcisnienie ktore nam zostało podłanczamy tu :



Podcisnienia załatwione jeszcze jest taki czerwony przewod ale to widac i chyba kazdy wie o co chodzi. To ten przy przepustnicy widoczny na fotkach z jasno zielonymi strzałkami etap 2 .

Jeszcze zostaje do podlaczenia :



idzie on to strzałki brasowej z otoczka biała tam jest czerwona wtyczka" ona pod spodem idzie do takiej czarnej puszki - jest to odma ale przewod ten na spodzie jest za krotki i trzeba troche dorobic aby wszedł do tej puszki- w razie zlego podłaczenia lub nie podłaczenia bedzie pluł olejem !!

I jeszcze ta rura w krztałcie liter U z nia nie ma problemu nie da sie jej podlaczyc zle. Mozna zastapic ja inna moze byc dłuższa jest to tylko przejscie" płynu chłodzaceo dalej.

Jeszcze jedno połaczenie zaznaczone czerwonymi strzałkami i połaczenie odpowietrzenia strzałki niebieskie. :



To chyba wszystko jak by ktos miał jeszcze jakies pytania to zapraszam i moge pomoc jesli w aucie mamy instalacje LPG ja taka mialem i nie ma z tym wiekrzych problemow.




v-rod - 2008-06-02, 18:09
" />Piwo dla CIebie:)O to chodziło:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu