Drgające obroty
tomek77 - 2008-04-10, 19:46
" />Jak zapalam silnik to obroty mi idą na 1500 potem mi lecą na 500 i z powrotem na 1500.
Po zagrzaniu silnika obroty mi trzymają na poziomie 800 by po chwili spaść na 600-700 i są wyczuwalne delikatne jakby drgania (skakania obrotów ).Poradzccie co się stało bo już chyba nie wiem .Kable , świece ,filtr powietrza nowe. Krokowy wyszyszczony.Mnie się wydaje ze to ssanie może nie wraca i zasysa lewe powietrze ale wole się spytac kogoś w temacie . proszę o porady wielkie dzięki
SORRY ZE ODSWIEŻAM STARE TEMATY ALE JUŻ NIE WIEM CO MAM ZROBIĆ
tecno - 2008-04-11, 10:11
" />jezeli przerywa to raczej bedzie to uklad zaplonowy, jakie kable kupiles? jak aparat zaplonowy? czy to sie stalo po wymianie tych gratow czy nagle? jezeli obroty lataja to ssie leewe powietrze.
tomek77 - 2008-04-11, 19:57
" />Samochód ma takie problemy od początku jak go sprowadziłem wymieniłem kable na nowe zero efektu(JC wiem że nie najlepsze)potem wyczyściłem silniczek krokowy , kopułka podobno jest nowa,świece i zamontowałem LPG.Na benzynie jak go zapalam to ssanie kręci do 1500 spadają na 500 i spowrotem na 1500 po zagrzaniu obroty sie stabilizują tylko jak dojeżdzam do świateł na hamulcu to obroty spadają na 500 i autko nie potrafi się zabrać.Na gazie objawy są o wiele mniej wyczuwalne. Ogólnie na benzynie i LPG są wyczuwalne drgania, skakania tylko na wolnych obrotach.Ostatnio kolega z HONDA KLUB ŚLĄSK regulował mi wolne obroty na przepustnicy jest o wiele lepiej obroty są wyzsze ale stare objawy pozostały.Ludzie poradzcie bo idzie dostać szłu tak długo się męcze
Bonio_EQ - 2008-04-12, 13:14
" />tomek77, a moze uszczelka pod kolektorem ssacym jest wysrana?
chociaz ja sie zbytnio na tym nie znam i nie dam reki obciac ze taka tego przyczyna..
m5m - 2008-04-19, 21:36
" />mam podobny objaw , od kąd posiadam auto (czasami) podczas jazdy zdarza mi sie ze obroty (sama wskazuwaka ) dostaje pierdo** skacze do maxa i wraca na zero po czym wraza do normalnych obrotów np. 3000. ja to zlekcewazyłem ...... bo nic sie złego niedzieje.
tomek77 - 2008-05-06, 08:10
" />Wyczyściłem przepustnice ,wykręciłem zaworek regulacji wolnych obrotów(niezły syf),nowa uszczelka,ustawiłem obroty , reset kompa .No i chodził jak nowy całe 2 dni .Teraz problem wrócił. Zero efektów jakby komputer wrócił do pierwotnych ustawień.Może mam już silniczek krokowy do wymiany. Niech mi to ktoś k**wa wytłumaczy bo nie wiem o co chodzi
Co to jest za wężyk który leci wzdłuż tego wielkiego przewodu do filtra powietrza. Potem schodzi za boczny reflektor i na końcu jest podpięty do takiego małego silniczka.Jak ten wężyk odepne to silnik równiej chodzi.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tomek77 - 2008-04-10, 19:46
" />Jak zapalam silnik to obroty mi idą na 1500 potem mi lecą na 500 i z powrotem na 1500.
Po zagrzaniu silnika obroty mi trzymają na poziomie 800 by po chwili spaść na 600-700 i są wyczuwalne delikatne jakby drgania (skakania obrotów ).Poradzccie co się stało bo już chyba nie wiem .Kable , świece ,filtr powietrza nowe. Krokowy wyszyszczony.Mnie się wydaje ze to ssanie może nie wraca i zasysa lewe powietrze ale wole się spytac kogoś w temacie . proszę o porady wielkie dzięki
SORRY ZE ODSWIEŻAM STARE TEMATY ALE JUŻ NIE WIEM CO MAM ZROBIĆ
tecno - 2008-04-11, 10:11
" />jezeli przerywa to raczej bedzie to uklad zaplonowy, jakie kable kupiles? jak aparat zaplonowy? czy to sie stalo po wymianie tych gratow czy nagle? jezeli obroty lataja to ssie leewe powietrze.
tomek77 - 2008-04-11, 19:57
" />Samochód ma takie problemy od początku jak go sprowadziłem wymieniłem kable na nowe zero efektu(JC wiem że nie najlepsze)potem wyczyściłem silniczek krokowy , kopułka podobno jest nowa,świece i zamontowałem LPG.Na benzynie jak go zapalam to ssanie kręci do 1500 spadają na 500 i spowrotem na 1500 po zagrzaniu obroty sie stabilizują tylko jak dojeżdzam do świateł na hamulcu to obroty spadają na 500 i autko nie potrafi się zabrać.Na gazie objawy są o wiele mniej wyczuwalne. Ogólnie na benzynie i LPG są wyczuwalne drgania, skakania tylko na wolnych obrotach.Ostatnio kolega z HONDA KLUB ŚLĄSK regulował mi wolne obroty na przepustnicy jest o wiele lepiej obroty są wyzsze ale stare objawy pozostały.Ludzie poradzcie bo idzie dostać szłu tak długo się męcze
Bonio_EQ - 2008-04-12, 13:14
" />tomek77, a moze uszczelka pod kolektorem ssacym jest wysrana?
chociaz ja sie zbytnio na tym nie znam i nie dam reki obciac ze taka tego przyczyna..
m5m - 2008-04-19, 21:36
" />mam podobny objaw , od kąd posiadam auto (czasami) podczas jazdy zdarza mi sie ze obroty (sama wskazuwaka ) dostaje pierdo** skacze do maxa i wraca na zero po czym wraza do normalnych obrotów np. 3000. ja to zlekcewazyłem ...... bo nic sie złego niedzieje.
tomek77 - 2008-05-06, 08:10
" />Wyczyściłem przepustnice ,wykręciłem zaworek regulacji wolnych obrotów(niezły syf),nowa uszczelka,ustawiłem obroty , reset kompa .No i chodził jak nowy całe 2 dni .Teraz problem wrócił. Zero efektów jakby komputer wrócił do pierwotnych ustawień.Może mam już silniczek krokowy do wymiany. Niech mi to ktoś k**wa wytłumaczy bo nie wiem o co chodzi
Co to jest za wężyk który leci wzdłuż tego wielkiego przewodu do filtra powietrza. Potem schodzi za boczny reflektor i na końcu jest podpięty do takiego małego silniczka.Jak ten wężyk odepne to silnik równiej chodzi.