Duży problem z hamulcami help!!
typ-r - 2007-01-10, 18:25
" />Kupiłem nowe kloski na przud i okazało sie ,że był gdzieś dziurawy prochownik na cylinderku i sam cylinderek jest dość mocno skorodowany, przy nowym klocku nie cylinderek nie jest w stanie na tyle sie cofnąć aby nie blokowac koła!!
I teraz pytanie czy opłaca sie kupować zestaw naprawczy do cylinderka, czy może jakiś u uzywany cylinderek, czy jakis nowy zamiennik lub z ASO??
Fajnie by było gdy by ktoś znał jakies warte polecenia firmy takich części i miej więcej ceny!!
Dzida - 2007-01-10, 18:34
" />Są 3 opcje.
Robisz cylinderek sam pastami polerskimi i drobniutkimi papierami ściernymi.
Szukasz tłoczka na szrocie.
Kupujesz nowy tłoczek.
Skłaniałbym się ku opcji numer 2.
typ-r - 2007-01-10, 18:38
" />No to duzo mi nie powiedziałeś bo włąsnie takie trzy opcje brałem pod uwage !! Tylko że znalezienie na szrocie lub gdzie indziej jakiejś uzywki w dobrym stanie graniczy z cudem bo nawet na allegro nie ma do naszych 4g żadnych uzywek ani nawet zestawów naprawczych z resztą nowych też nie ma ani zamienników ani oryginałów!!
I tu się własnie pojawia duzy problem!!
Dzida - 2007-01-10, 18:48
" />www.hondatanio.pl
użytkownik maciekxxx, ccu z civicklub.pl
z tego forum gość Ralf
Potem szroty.
Potem dopiero się załamujesz, bierzesz tłoczek w ręke i ptarzysz czy ma wżery. Jeśli ma, to masz problem (ASO)
Piiwa
Talib - 2007-01-10, 19:00
" />Poszło PW w sprawie zacisku
elmer - 2007-01-10, 19:19
" />Tłoczki można dostać w zamienniku - www.samli.pl
stealth - 2007-01-11, 00:10
" />
Dzida - 2007-01-11, 00:16
" />To zależy od korozji. Papier wodny myśle 600, potem pasta lekkościerna 2, 1 potem zerówką i powinno działać. Powinieneś dostać niemal wszędzie
stealth - 2007-01-11, 01:30
" />
Gr00bY - 2007-01-16, 19:49
" />Jaka srednica i dlugosc tloczka?
piotrwicha - 2007-01-16, 20:07
" />średnica 54zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
typ-r - 2007-01-10, 18:25
" />Kupiłem nowe kloski na przud i okazało sie ,że był gdzieś dziurawy prochownik na cylinderku i sam cylinderek jest dość mocno skorodowany, przy nowym klocku nie cylinderek nie jest w stanie na tyle sie cofnąć aby nie blokowac koła!!
I teraz pytanie czy opłaca sie kupować zestaw naprawczy do cylinderka, czy może jakiś u uzywany cylinderek, czy jakis nowy zamiennik lub z ASO??
Fajnie by było gdy by ktoś znał jakies warte polecenia firmy takich części i miej więcej ceny!!
Dzida - 2007-01-10, 18:34
" />Są 3 opcje.
Robisz cylinderek sam pastami polerskimi i drobniutkimi papierami ściernymi.
Szukasz tłoczka na szrocie.
Kupujesz nowy tłoczek.
Skłaniałbym się ku opcji numer 2.
typ-r - 2007-01-10, 18:38
" />No to duzo mi nie powiedziałeś bo włąsnie takie trzy opcje brałem pod uwage !! Tylko że znalezienie na szrocie lub gdzie indziej jakiejś uzywki w dobrym stanie graniczy z cudem bo nawet na allegro nie ma do naszych 4g żadnych uzywek ani nawet zestawów naprawczych z resztą nowych też nie ma ani zamienników ani oryginałów!!
I tu się własnie pojawia duzy problem!!
Dzida - 2007-01-10, 18:48
" />www.hondatanio.pl
użytkownik maciekxxx, ccu z civicklub.pl
z tego forum gość Ralf
Potem szroty.
Potem dopiero się załamujesz, bierzesz tłoczek w ręke i ptarzysz czy ma wżery. Jeśli ma, to masz problem (ASO)
Piiwa
Talib - 2007-01-10, 19:00
" />Poszło PW w sprawie zacisku
elmer - 2007-01-10, 19:19
" />Tłoczki można dostać w zamienniku - www.samli.pl
stealth - 2007-01-11, 00:10
" />
Dzida - 2007-01-11, 00:16
" />To zależy od korozji. Papier wodny myśle 600, potem pasta lekkościerna 2, 1 potem zerówką i powinno działać. Powinieneś dostać niemal wszędzie
stealth - 2007-01-11, 01:30
" />
Gr00bY - 2007-01-16, 19:49
" />Jaka srednica i dlugosc tloczka?
piotrwicha - 2007-01-16, 20:07
" />średnica 54