dymienie z rury
beddom - 2006-07-18, 09:58
" />tak to znowu ja
mianowicie kolejny problem - dymienie z rury. nie jest to jakis tam dymek czasami kopici w tak znaczacy sposob ze w tylnim lusterku widze kleby siwego dymu nie wiem co to jest. sytuacja najczesciej powtarza sie przy odpalanu silnika choc tez wystepuje przy zmianie biegow.
teraz pytanie
1. czy pierscienie padly?
2. cos nie tak z zaworami badz uszczelniaczami?
3. wina sondy lambda (prawdopodobnie uszkodzona duzo pali - nowa juz jedzie)
4. wina gazu?
co do dymienia to nie jestem jeszcze pewien czy bardziej dymi na gazie czy na benzynie.
choc znajomy jadacy za mna powiedzial mi ze zapodaje(wrazenia nosowe) odemnie gazem jak cholera.
moze to wina zle wyregulowanej instalacj?
czekam na opinie.
ps. wczoraj nakrecilem filmik na rozgrzanym silniku ale jak na zlosc dym nie pojawil sie w takich ilosciach jak potrafi
http://beddom.netwro.pl/civic4g/dymienie.MP4 - juz dziala
Michuu - 2006-07-18, 10:18
" />A jaki kolor dymienia jest ? czy ubywa oleju lub płynu chłodzoncego ?
beddom - 2006-07-18, 11:35
" />ciezko jest mi narazie stwierdzic.
wojtekskru - 2006-07-18, 12:25
" />bialy dym jest objawa gazu...ale nie przy takich temperaturach....
przyjzyj sie uwaznie plynowi chlodniczemu czy Ci nie ubywa , bo jesli tak to uszczelke pod głowic± szlak trafił....
odkręć korek wlewu oleju i zobacz cy nie zbiera się biała piana lub tak a maż...czy masz problemy z odpalaniem rano?
bencol - 2006-07-18, 12:29
" />to ja sie dolocze.
przy odpalaniu nie widze dymu(bo nie widze wydechu, a w lusterku nie widac), ale przy wyzszych obotach tak i zmianie biegu oczywiscie.
oleju ubywa w miare duzo, a plyn chlodzacy pozostaje na tym samym poziomie.
jeden gosc na diagnostyce powiedzial mi ze to moga byc tylko uszczelniacze bo gdyby to byly pierscinie to mialbym problem z rozruchem( takowych nie mam).hania po resecie kompa i wywaleniu puszki rezonansowej zapitala jak glupia i na prawde jestem zadowolony z jej osiagow.
Więc moje pytanie: to tylko uszczelniacze do wymiany czy raczej pierscienie i musze rozbierac silnik?
DRAG - 2006-07-18, 12:41
" />bencol ja bym obstawiał że masz pier¶cienie do robienia skoro piszesz że sporo oleju bierze.Mnie też czeka remont silnika (bierze 0,5l oleju na 1000km).Już niedługo zabieram się za moj± niunie,troszke koników do stadka mam zamiar dorzucić
beddom - 2006-07-18, 12:42
" />problemow z odpalaniem zadnych. pali na dotyk. wydaje mi sie ze jest troche slaba i nie ma mocy ale to moje subiektywne odczucie nie mam z kim sie porownac.
moze ktos zna jakiegos dobrego diagnoste z okolic wroclawia? - u tych co bylem to tylko smiech na sali...
Michuu - 2006-07-18, 13:00
" />
bencol - 2006-07-18, 13:32
" />Dzięki za info Michuu. Tak jak piszesz pewnie pomylily mu sie pierscienie uszczelniajace z olejowymi.
Czyli wychodzi na to ze to pierscienie do wymiany ( i oczywiscie uszczelniacze tez)bo przy zmianie biegu powyzej 5000 obr. wali mi z rury jak ruski czolg na mrozie.
pozdro
Michuu - 2006-07-18, 14:32
" />Troszke zle to opisałem.
Gumki pokazuja ze sa do wymiany wtedy kiedy odpalasz na zimnym i zaczyna kopcic po leciutkim dodaniu gazu, i przy zmienie raptownej biegu. Czyi rozpedzasz sie do odciecia nie kopci zmieniasz szybko bieg zaraz przed odcieciem wbijasz kolejny bieg i nagle puszcza tak zwanego baka ale dosłownie na sekunde choc ta opcja jest zadko spotykana
A pierscienie sa do wymiany jak wciskasz gaz a wraz ze wzrostem predkosci obrotowe zaczyna z rury leciec coraz wiecej spalonego oleju.
Chyba juz jasniej nie gogłem opisac
bencol - 2006-07-18, 16:08
" />spoko Michuu wyczailem o co Tobie chodzilo.U mnie beda pierscienie do wymiany.przy 6tys obr. wali mi dym z rury nieziemsko.
beddom - 2006-07-18, 16:17
" />ok sory za nadmierna "gadatliwosc" i dzieki za wytlumaczenie problemu.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
beddom - 2006-07-18, 09:58
" />tak to znowu ja
mianowicie kolejny problem - dymienie z rury. nie jest to jakis tam dymek czasami kopici w tak znaczacy sposob ze w tylnim lusterku widze kleby siwego dymu nie wiem co to jest. sytuacja najczesciej powtarza sie przy odpalanu silnika choc tez wystepuje przy zmianie biegow.
teraz pytanie
1. czy pierscienie padly?
2. cos nie tak z zaworami badz uszczelniaczami?
3. wina sondy lambda (prawdopodobnie uszkodzona duzo pali - nowa juz jedzie)
4. wina gazu?
co do dymienia to nie jestem jeszcze pewien czy bardziej dymi na gazie czy na benzynie.
choc znajomy jadacy za mna powiedzial mi ze zapodaje(wrazenia nosowe) odemnie gazem jak cholera.
moze to wina zle wyregulowanej instalacj?
czekam na opinie.
ps. wczoraj nakrecilem filmik na rozgrzanym silniku ale jak na zlosc dym nie pojawil sie w takich ilosciach jak potrafi
http://beddom.netwro.pl/civic4g/dymienie.MP4 - juz dziala
Michuu - 2006-07-18, 10:18
" />A jaki kolor dymienia jest ? czy ubywa oleju lub płynu chłodzoncego ?
beddom - 2006-07-18, 11:35
" />ciezko jest mi narazie stwierdzic.
wojtekskru - 2006-07-18, 12:25
" />bialy dym jest objawa gazu...ale nie przy takich temperaturach....
przyjzyj sie uwaznie plynowi chlodniczemu czy Ci nie ubywa , bo jesli tak to uszczelke pod głowic± szlak trafił....
odkręć korek wlewu oleju i zobacz cy nie zbiera się biała piana lub tak a maż...czy masz problemy z odpalaniem rano?
bencol - 2006-07-18, 12:29
" />to ja sie dolocze.
przy odpalaniu nie widze dymu(bo nie widze wydechu, a w lusterku nie widac), ale przy wyzszych obotach tak i zmianie biegu oczywiscie.
oleju ubywa w miare duzo, a plyn chlodzacy pozostaje na tym samym poziomie.
jeden gosc na diagnostyce powiedzial mi ze to moga byc tylko uszczelniacze bo gdyby to byly pierscinie to mialbym problem z rozruchem( takowych nie mam).hania po resecie kompa i wywaleniu puszki rezonansowej zapitala jak glupia i na prawde jestem zadowolony z jej osiagow.
Więc moje pytanie: to tylko uszczelniacze do wymiany czy raczej pierscienie i musze rozbierac silnik?
DRAG - 2006-07-18, 12:41
" />bencol ja bym obstawiał że masz pier¶cienie do robienia skoro piszesz że sporo oleju bierze.Mnie też czeka remont silnika (bierze 0,5l oleju na 1000km).Już niedługo zabieram się za moj± niunie,troszke koników do stadka mam zamiar dorzucić
beddom - 2006-07-18, 12:42
" />problemow z odpalaniem zadnych. pali na dotyk. wydaje mi sie ze jest troche slaba i nie ma mocy ale to moje subiektywne odczucie nie mam z kim sie porownac.
moze ktos zna jakiegos dobrego diagnoste z okolic wroclawia? - u tych co bylem to tylko smiech na sali...
Michuu - 2006-07-18, 13:00
" />
bencol - 2006-07-18, 13:32
" />Dzięki za info Michuu. Tak jak piszesz pewnie pomylily mu sie pierscienie uszczelniajace z olejowymi.
Czyli wychodzi na to ze to pierscienie do wymiany ( i oczywiscie uszczelniacze tez)bo przy zmianie biegu powyzej 5000 obr. wali mi z rury jak ruski czolg na mrozie.
pozdro
Michuu - 2006-07-18, 14:32
" />Troszke zle to opisałem.
Gumki pokazuja ze sa do wymiany wtedy kiedy odpalasz na zimnym i zaczyna kopcic po leciutkim dodaniu gazu, i przy zmienie raptownej biegu. Czyi rozpedzasz sie do odciecia nie kopci zmieniasz szybko bieg zaraz przed odcieciem wbijasz kolejny bieg i nagle puszcza tak zwanego baka ale dosłownie na sekunde choc ta opcja jest zadko spotykana
A pierscienie sa do wymiany jak wciskasz gaz a wraz ze wzrostem predkosci obrotowe zaczyna z rury leciec coraz wiecej spalonego oleju.
Chyba juz jasniej nie gogłem opisac
bencol - 2006-07-18, 16:08
" />spoko Michuu wyczailem o co Tobie chodzilo.U mnie beda pierscienie do wymiany.przy 6tys obr. wali mi dym z rury nieziemsko.
beddom - 2006-07-18, 16:17
" />ok sory za nadmierna "gadatliwosc" i dzieki za wytlumaczenie problemu.