ďťż

Dziwne zachowanie silnika gdy jest zimny :/



bombel85 - 2007-11-04, 09:24
" />Witam. Dzis rano odpalilem furke i od razu slyszalem ze inaczej silnik chodzi, dzwiek z tlumika byl taki przerywany, a gdy probowalem jechac to dzwiek identyczny jak w maluchu podczas jazdy, taki przerywany. Auto wtedy prawie wogole nie jedzie, zero jakiegos przyspieszenia. Po rozgrzaniu silnika do normalnej temp. pracy problem zniknal. Co to moze byc, czyzby swiece?? Kable sa w miare nowe. Szukalem w dziale ale jakies posrednie tematy tylko znalazlem. Prosze o pomoc!!!




Sebisz111 - 2007-11-04, 09:44
" />Zacznij od świec! To prawdopodobnie jest przyczyną dziwnego zachowania auta. Z tego co piszesz to nie pali na wszystkie cylindry



bombel85 - 2007-11-04, 10:04
" />Nie znam sie ale tez mi sie tak wydaje, wiec wymienie. Dodam tylko ze autko stalo godzine na dworze, silnik troche ostygl i teraz odpalilo normalnie. Zobaczymy wieczorem po dluzszym czasie.



Tankian - 2007-11-04, 10:09
" />powiem ci tak, mam podobnie, wymieniłem juz swiece ze 3 razy , tyle samo kable, założyłem nową kopułkę i palec, i dupa, czasem auto ma swoje humory. Walczę dalej bo mnie to wkurza




mAx - 2007-11-04, 10:24
" />Tak jak mówi Sebisz111, mi też się wydaje, że to świece



Ryba - 2007-11-04, 10:38
" />Weź je najpierw wykręć, przeczyść i wkręć spowrotem
JA problem się powtórzy to świece do wymiany



stealth - 2007-11-04, 11:49
" />Jak nie świece (czy też ogólnie elektryka) to może być jeszcze gaźnik.



bombel85 - 2007-11-04, 13:01
" />Dzieki za odpowiedzi, wiem od ktorej strony sie za to zabrac teraz. Mam nadzieje ze to nic powaznego. W srode trasa 2x170km wiec chyba swiece wymienie.



llero - 2007-11-04, 14:07
" />Witam!
Podepnę się pod temat ,mam podobne objawy, wymieniłem świece chwile było ok , nastepnie wymieniłem kopułkę aparatu zapłonowego i tydzień autko paliło normalnie ,dzisiaj rano chciałem odpalić i kicha ,pół godziny kręcenia i wreszcie zaskoczył , ale przebiera jak by nie palił na wszystkie cylindry .
Gdzie szukać przyczyny nie mam pojęcia ,pozostały mi jeszcze do wymiany kable ,ale to dość duży wydatek.
Zastanawiam się czy to nie wina cewki w aparacie zapłonowym ,może ktoś poradzi jak sprawdzić cewkę?
Silnik to d14a1.
Pozdrowienia!



stealth - 2007-11-04, 15:02
" />Cewkę sprawdzasz albo poprzez podmianę na inną, albo mierząc mierniczkiem rezystancję pomiędzy stykami - jest to opisane w manualu. SD ja mam dość mocno odchylone od normy parametry cewki, nawet już kiedyś pytałem tutaj czy w praktyce jest to problem, ale odpowiedzi wciąż brak



Sebisz111 - 2007-11-04, 15:42
" />Jest jeszcze jedno, czy przypadkiem w gniazdach świec nie zbiera się wam olej ???



llero - 2007-11-04, 17:10
" />stealth jakie masz wartości na tej cewce będę jutro mierzył u siebie miałbym porównanie?
Gdzie znależć tego manuala jak zmierzyć cewkę,ściągnąłem do concerto i niema tam opisu jak się mierzy i jakie wartości ma mieć cewka.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu