ED7 d16z2 z obróconą panewką
navi-666 - 2010-04-02, 14:07
" />Witam.
Jestem nowy na tym forum, chociaż przeglądam od pół roku.
W grudniu zakupiłem po taniości ED7 z budą w okropnym stanie i silnikiem po remoncie. Auto jest moim pierwszym i jego kupno zakładało naukę podstaw mechaniki w praktyce.
Po dwóch tygodniach padł dyferencjał. Skrzynia własnoręcznie wymieniona (pozdro @ppiotrek ).
Następnie ujawnił się przestawiony rozrząd i zjechany pasek. Wymienione. Auto odżyło - nacieszyłem się 2 dni. Koleś usłyszał panewkę. Podjeżdżając pod dom obroty nagle spadły i usłyszeliśmy złowrogi zgrzyt (mrugnęła kontrolka oleju). Powolutku dotoczyłem się pod dom.
Zdjęliśmy miskę i podporę wału. W misce leżały skrawki metalu. 3 panewki główne złuszczone, jedna obrócona. Wał na nich obtarty, w miejscu obróconej ubytek ok 1mm.
Silnik był po remoncie, którego powodem była też obrócona panewka. Wymienione były wszystkie panewki i wał. Około 2 miesiące po tym remoncie poprzedni właściciel zmieniał pompę oleju, bo kontrolka mrugała mu na jałowych.
Teraz pytanie jest takie:
Co z Civiciem robić?
- Naprawiać? Ile roboty jest z wymianą wału?
- Wymieniać silnik? Buda jest w kiepskim stanie...
- Inne propozycje. Będę bardzo wdzięczny za takowe
xtomay - 2010-04-02, 16:51
" />Jeżeli i buda kiepska, i silnik zajechany, to zmień auto póki się w nim na mega dobre nie zakochałeś.
Poszukaj jakąś inną czwóreczkę...
Wiesz, to co masz zrobić tak naprawdę zależy tylko od tego jaki masz budżet.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
navi-666 - 2010-04-02, 14:07
" />Witam.
Jestem nowy na tym forum, chociaż przeglądam od pół roku.
W grudniu zakupiłem po taniości ED7 z budą w okropnym stanie i silnikiem po remoncie. Auto jest moim pierwszym i jego kupno zakładało naukę podstaw mechaniki w praktyce.
Po dwóch tygodniach padł dyferencjał. Skrzynia własnoręcznie wymieniona (pozdro @ppiotrek ).
Następnie ujawnił się przestawiony rozrząd i zjechany pasek. Wymienione. Auto odżyło - nacieszyłem się 2 dni. Koleś usłyszał panewkę. Podjeżdżając pod dom obroty nagle spadły i usłyszeliśmy złowrogi zgrzyt (mrugnęła kontrolka oleju). Powolutku dotoczyłem się pod dom.
Zdjęliśmy miskę i podporę wału. W misce leżały skrawki metalu. 3 panewki główne złuszczone, jedna obrócona. Wał na nich obtarty, w miejscu obróconej ubytek ok 1mm.
Silnik był po remoncie, którego powodem była też obrócona panewka. Wymienione były wszystkie panewki i wał. Około 2 miesiące po tym remoncie poprzedni właściciel zmieniał pompę oleju, bo kontrolka mrugała mu na jałowych.
Teraz pytanie jest takie:
Co z Civiciem robić?
- Naprawiać? Ile roboty jest z wymianą wału?
- Wymieniać silnik? Buda jest w kiepskim stanie...
- Inne propozycje. Będę bardzo wdzięczny za takowe
xtomay - 2010-04-02, 16:51
" />Jeżeli i buda kiepska, i silnik zajechany, to zmień auto póki się w nim na mega dobre nie zakochałeś.
Poszukaj jakąś inną czwóreczkę...
Wiesz, to co masz zrobić tak naprawdę zależy tylko od tego jaki masz budżet.