Elastyczność silnika.
tomek24 - 2008-09-07, 12:59
" />Elastyczność.. no właśnie, bo wszyscy tylko 0-100, kreska itp, ale w codziennej jeździe bardziej liczy się elastyczność Wpisujcie swoje pomiary (nie oszukiwać), najlepiej mierzone na zwykłej prostej drodze no i filmiki jakieś też mile widziane.. Pomiary.. Chyba standardowo w zakresie:
Najlepiej dla porównania 0-100km/h
40-80km/h (III bieg)
60-100km/h (IV bieg)
80-120km/h (V bieg)
Model silnika:
Mody:
Przebieg:
Macie jakieś inne propozycje zakresu to dawać
Boci@n - 2008-09-07, 13:14
" />ale po co komu pomiar elastyczności, to nie diesel. 80-120 na V biegu? Ani to ekonomiczne ani szybkie. Po to jest skrzynia biegów aby redukować. Ja tam uwielbiam wajchowanie lewarkiem. Poza tym kto jadąc 60km/h chcąc się szybko rozpędzić do 100km/h będzie jechał na IV biegu z gazem w podłogę
Dzida - 2008-09-07, 13:33
" />
tomek24 - 2008-09-07, 13:59
" />No tak z czystej ciekawości warto porównać czasy
matiass87 - 2008-09-07, 14:36
" />Znam goscia co jedynki urzywa tylko do ruszenia. Ledwo auto sie ruszy wrzuca dwójke i w granicach 20-30 km\h juz ma 3 bieg. Czwórke włącza w okolicach 40 km\h, a piatke 50km\h. I to nie jest dizel
AdamA - 2008-09-08, 06:20
" />
AdamA - 2008-09-08, 06:21
" />
noofaq - 2008-09-08, 07:39
" />do 100 to sie dwójki używa
matiass87 - 2008-09-08, 08:08
" />Eee V6... to jest escort na dwóch wałkach 16 zaworów!
tomek24 - 2008-09-09, 16:49
" />A tak właśnie lekko zmieniając temat, na jakich obrotach najlepiej utrzymywać jazde tak, aby było to zdrowe dla silnika w codziennej jeździe no i oszczędne.
Krychu - 2008-09-09, 16:57
" />2-3k
stealth - 2008-09-09, 19:40
" />Dałbym trochę wyżej górną granicę: 2-4k.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tomek24 - 2008-09-07, 12:59
" />Elastyczność.. no właśnie, bo wszyscy tylko 0-100, kreska itp, ale w codziennej jeździe bardziej liczy się elastyczność Wpisujcie swoje pomiary (nie oszukiwać), najlepiej mierzone na zwykłej prostej drodze no i filmiki jakieś też mile widziane.. Pomiary.. Chyba standardowo w zakresie:
Najlepiej dla porównania 0-100km/h
40-80km/h (III bieg)
60-100km/h (IV bieg)
80-120km/h (V bieg)
Model silnika:
Mody:
Przebieg:
Macie jakieś inne propozycje zakresu to dawać
Boci@n - 2008-09-07, 13:14
" />ale po co komu pomiar elastyczności, to nie diesel. 80-120 na V biegu? Ani to ekonomiczne ani szybkie. Po to jest skrzynia biegów aby redukować. Ja tam uwielbiam wajchowanie lewarkiem. Poza tym kto jadąc 60km/h chcąc się szybko rozpędzić do 100km/h będzie jechał na IV biegu z gazem w podłogę
Dzida - 2008-09-07, 13:33
" />
tomek24 - 2008-09-07, 13:59
" />No tak z czystej ciekawości warto porównać czasy
matiass87 - 2008-09-07, 14:36
" />Znam goscia co jedynki urzywa tylko do ruszenia. Ledwo auto sie ruszy wrzuca dwójke i w granicach 20-30 km\h juz ma 3 bieg. Czwórke włącza w okolicach 40 km\h, a piatke 50km\h. I to nie jest dizel
AdamA - 2008-09-08, 06:20
" />
AdamA - 2008-09-08, 06:21
" />
noofaq - 2008-09-08, 07:39
" />do 100 to sie dwójki używa
matiass87 - 2008-09-08, 08:08
" />Eee V6... to jest escort na dwóch wałkach 16 zaworów!
tomek24 - 2008-09-09, 16:49
" />A tak właśnie lekko zmieniając temat, na jakich obrotach najlepiej utrzymywać jazde tak, aby było to zdrowe dla silnika w codziennej jeździe no i oszczędne.
Krychu - 2008-09-09, 16:57
" />2-3k
stealth - 2008-09-09, 19:40
" />Dałbym trochę wyżej górną granicę: 2-4k.