gaźnik
kubczyk - 2008-11-14, 17:41
" />Siemanko!!
Mam pytanko odnośnie gaźnika który bodajże występował w V gen, chodzi mi o ten podwójny.
Czy dużo trzeba rzeźbić, chcąc wcisnąć go do silnika d14a1. Rozmawiałem z mechanikiem od gaźników i poradził mi własnie takie rozwiązanie, z uwagi na zły stan moich.
Pozdr
tomek24 - 2008-11-14, 22:05
" />Z tego co się orientuję w V gen nie było dual carb'ów. Kup gaźniki od D14A1
kubczyk - 2008-11-15, 16:04
" />Występował w wersji 1,3 inaczej mówiąc jest to jeden gaźnik ale podwójny, tzn przy większych obrotach otwiera sie druga przepustnica ( no chyba ze coś pomyliłem Jeśli chodzi o te gaźniki to wszystko jest ok dopóki dobrze pracują, u mnie coś sie popsiuło. Robota jednej sztuki to koszt rzędu 350 zł a są dwa Natomiast te nowsze z V gen są tańsze w reperacji i podobno żywotniejsze.
Pozdr
tomek24 - 2008-11-15, 17:53
" />W d13b2 to jeden gaźnik, w d14a1 był podwójny. U mnie w mieście regeneracja gaźników kosztowała 200zł, a jeśli Twoich już się nie da to kup od d14a1 tak jak mówiłem.
Ryba - 2008-11-15, 17:57
" />w 4 i 5 gen o pojemności 1,3 jest taki sam gaźnik i jest to 1 gaźnik a nie 2; ma po prostu 2 przepustnice. W d14 są 2 oddzielne gaźniki, a swap na takie coś to już rzeźba
misza - 2008-11-15, 18:14
" />jesli potrzebujesz mam kompletny kolektor z dwoma gaznikami od d14a1.. pw.
stealth - 2008-11-15, 18:53
" />Ryba dobrze gada - dać mu wódki
W d13, w obu generacjach, jest JEDEN gaźnik, który posiada dwie gardziele i dwie przepustnice, ale to wciąż jest jeden element. Jeden pływak, jedna komora paliwka, zamknięte w jednej obudowie.
Silnik d14a1 ma DWA gaźniki - całkowicie osobne urządzenia.
kubczyk - 2008-11-15, 21:31
" />Czyli reasumując nie podejdzie to plug&play? Chodziło mi o wywalenie całego kolektora z dwoma gaznikami i wsadzenie tego jednego.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kubczyk - 2008-11-14, 17:41
" />Siemanko!!
Mam pytanko odnośnie gaźnika który bodajże występował w V gen, chodzi mi o ten podwójny.
Czy dużo trzeba rzeźbić, chcąc wcisnąć go do silnika d14a1. Rozmawiałem z mechanikiem od gaźników i poradził mi własnie takie rozwiązanie, z uwagi na zły stan moich.
Pozdr
tomek24 - 2008-11-14, 22:05
" />Z tego co się orientuję w V gen nie było dual carb'ów. Kup gaźniki od D14A1
kubczyk - 2008-11-15, 16:04
" />Występował w wersji 1,3 inaczej mówiąc jest to jeden gaźnik ale podwójny, tzn przy większych obrotach otwiera sie druga przepustnica ( no chyba ze coś pomyliłem Jeśli chodzi o te gaźniki to wszystko jest ok dopóki dobrze pracują, u mnie coś sie popsiuło. Robota jednej sztuki to koszt rzędu 350 zł a są dwa Natomiast te nowsze z V gen są tańsze w reperacji i podobno żywotniejsze.
Pozdr
tomek24 - 2008-11-15, 17:53
" />W d13b2 to jeden gaźnik, w d14a1 był podwójny. U mnie w mieście regeneracja gaźników kosztowała 200zł, a jeśli Twoich już się nie da to kup od d14a1 tak jak mówiłem.
Ryba - 2008-11-15, 17:57
" />w 4 i 5 gen o pojemności 1,3 jest taki sam gaźnik i jest to 1 gaźnik a nie 2; ma po prostu 2 przepustnice. W d14 są 2 oddzielne gaźniki, a swap na takie coś to już rzeźba
misza - 2008-11-15, 18:14
" />jesli potrzebujesz mam kompletny kolektor z dwoma gaznikami od d14a1.. pw.
stealth - 2008-11-15, 18:53
" />Ryba dobrze gada - dać mu wódki
W d13, w obu generacjach, jest JEDEN gaźnik, który posiada dwie gardziele i dwie przepustnice, ale to wciąż jest jeden element. Jeden pływak, jedna komora paliwka, zamknięte w jednej obudowie.
Silnik d14a1 ma DWA gaźniki - całkowicie osobne urządzenia.
kubczyk - 2008-11-15, 21:31
" />Czyli reasumując nie podejdzie to plug&play? Chodziło mi o wywalenie całego kolektora z dwoma gaznikami i wsadzenie tego jednego.