Gdzie najlepiej wyjść/wejść z nowymi kablami ?
Ryba - 2010-02-21, 15:46
" />Pytanie jak w temacie. Planiuję montaż centralnego zamka z alarmem. Ma on zntergrowany cały "procesor" w obudowie od syrenki, więc musi być pod maską. Dodatkowo mam też do podłaczenia wskaźnik od temperatury oleju - czujnik będzie w miejscu filtra.
Więc gdzie mam wyjść i wejść z kablami na odcinku komora silnika -> wnętrze ?
Myślałem, żeby zrobić to w miejscu zaznaczonym na fotce. Jets tam taka guma, która nie wiem do czego służy i co jest za nią; w każdym razie miejsce wydaje mi się dobre i łatwo dostępne.
Stoki Chan - 2010-02-21, 15:48
" />dokładnie w tamtym miejscu
Tą gumę wypychasz palcem (u mnie łatwo to wyszło )
btw. z tego co wiem , to oryginalnie to wejście jest zarezerwowane dla klimatyzacji itp
<mtm> - 2010-02-21, 16:59
" />Też się zgadzam. Najlepiej wyciągnąć gumę, zrobić odpowiednią dziurkę i wsadzić ją spowrotem.
nadola - 2010-02-21, 17:20
" />Potwierdzam, bardzo ładnie i wygodnie tamtędy się prowadzi przewody z komory silnika do kabiny
Ryba - 2010-02-21, 18:24
" />Ok dzięki za rady
A powiedzcie jeszcze czy takie złączki będa dobre do łączenia wszystkich kabli ?
http://www.allegro.pl/item899075396_kon ... 50szt.html
przekrój zyły do 1,5 mm więc powinno starczyć bankowo na wpinanie się "na złodzieja" do instalacji auta.
<mtm> - 2010-02-21, 18:32
" />W serwisie Citroena z takich korzystają to pewnie złe nie są.
ppiotrek - 2010-02-21, 20:30
" />Do dupy to jest... Jak chcesz mieć dobrze to lutownica w rękę i do dzieła
Stoki Chan - 2010-02-21, 20:47
" />
<mtm> - 2010-02-21, 22:21
" />Nieno bez przesady. . .Citroen to nie jakieś gówno . .
dexoos - 2010-02-21, 22:23
" />Fakt, nie jakieś tu nie pasuje
<mtm> - 2010-02-21, 22:29
" />nie temat do takich ocen, ale kłóciłbym sie z Tobą dexos
dexoos - 2010-02-22, 00:17
" />Bo to nie ocena a żart, nie pałam nienawiścią do innych marekzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Ryba - 2010-02-21, 15:46
" />Pytanie jak w temacie. Planiuję montaż centralnego zamka z alarmem. Ma on zntergrowany cały "procesor" w obudowie od syrenki, więc musi być pod maską. Dodatkowo mam też do podłaczenia wskaźnik od temperatury oleju - czujnik będzie w miejscu filtra.
Więc gdzie mam wyjść i wejść z kablami na odcinku komora silnika -> wnętrze ?
Myślałem, żeby zrobić to w miejscu zaznaczonym na fotce. Jets tam taka guma, która nie wiem do czego służy i co jest za nią; w każdym razie miejsce wydaje mi się dobre i łatwo dostępne.
Stoki Chan - 2010-02-21, 15:48
" />dokładnie w tamtym miejscu
Tą gumę wypychasz palcem (u mnie łatwo to wyszło )
btw. z tego co wiem , to oryginalnie to wejście jest zarezerwowane dla klimatyzacji itp
<mtm> - 2010-02-21, 16:59
" />Też się zgadzam. Najlepiej wyciągnąć gumę, zrobić odpowiednią dziurkę i wsadzić ją spowrotem.
nadola - 2010-02-21, 17:20
" />Potwierdzam, bardzo ładnie i wygodnie tamtędy się prowadzi przewody z komory silnika do kabiny
Ryba - 2010-02-21, 18:24
" />Ok dzięki za rady
A powiedzcie jeszcze czy takie złączki będa dobre do łączenia wszystkich kabli ?
http://www.allegro.pl/item899075396_kon ... 50szt.html
przekrój zyły do 1,5 mm więc powinno starczyć bankowo na wpinanie się "na złodzieja" do instalacji auta.
<mtm> - 2010-02-21, 18:32
" />W serwisie Citroena z takich korzystają to pewnie złe nie są.
ppiotrek - 2010-02-21, 20:30
" />Do dupy to jest... Jak chcesz mieć dobrze to lutownica w rękę i do dzieła
Stoki Chan - 2010-02-21, 20:47
" />
<mtm> - 2010-02-21, 22:21
" />Nieno bez przesady. . .Citroen to nie jakieś gówno . .
dexoos - 2010-02-21, 22:23
" />Fakt, nie jakieś tu nie pasuje
<mtm> - 2010-02-21, 22:29
" />nie temat do takich ocen, ale kłóciłbym sie z Tobą dexos
dexoos - 2010-02-22, 00:17
" />Bo to nie ocena a żart, nie pałam nienawiścią do innych marek