HALULEC ręczny hydraULICZNY W 4gen
jdmfun - 2008-04-14, 16:58
" />Siemanko,
nie wiem czy ktoś przerabiał juz ten temat bo nic na ten temat wyszukać nie mogłem...
chciał bym w dużym stopniu poprawić wydajność hamulca ręcznego, myślałem o zastosowaniu ręcznego hamulca hydraulicznego z osobną pompą, od czego podpasuje taki sprzęt? Gdzie tego szukać i czy dużo jest przerabiania Pozdrawiam
York - 2008-04-15, 14:07
" />Możesz użyć pompę sprzęgłową z dużego fiata. Po dorobieniu odpowiednich redukcji można bez problemu wkręcić przewody hamulcowe i jeśli jest szczelna to super powinna działać. W civicu musiałbyś raczej zrobić ręczny na 2 pompach ponieważ idą do tylnych kół 2 przewody (osobno na prawą i lewą stronę).
C00li - 2008-04-15, 14:21
" />Sa gotowe hamulce z 2 pompami, ale koszty sa troche przerazajace - zestaw dwutloczkowego recznego do TypeR (bo tylko do nich sa) kosztuje 2000 albo 1000 euro odpowiednio do EP3 i FN2. Druciarstwo moze nie przejsc na badaniu technicznym, zwlaszcza kiedys byly takie akcje jak byl uklad krzyzowy i sie go zmodyfikowalo :-(
York - 2008-04-16, 06:04
" />Każda ingerencja w układ hamulcowy zaowocuje tym że będą problemy na badaniu. Ale to że się coś samemu zrobi ie znaczy że to zaraz jakieś druciarstwo.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
jdmfun - 2008-04-14, 16:58
" />Siemanko,
nie wiem czy ktoś przerabiał juz ten temat bo nic na ten temat wyszukać nie mogłem...
chciał bym w dużym stopniu poprawić wydajność hamulca ręcznego, myślałem o zastosowaniu ręcznego hamulca hydraulicznego z osobną pompą, od czego podpasuje taki sprzęt? Gdzie tego szukać i czy dużo jest przerabiania Pozdrawiam
York - 2008-04-15, 14:07
" />Możesz użyć pompę sprzęgłową z dużego fiata. Po dorobieniu odpowiednich redukcji można bez problemu wkręcić przewody hamulcowe i jeśli jest szczelna to super powinna działać. W civicu musiałbyś raczej zrobić ręczny na 2 pompach ponieważ idą do tylnych kół 2 przewody (osobno na prawą i lewą stronę).
C00li - 2008-04-15, 14:21
" />Sa gotowe hamulce z 2 pompami, ale koszty sa troche przerazajace - zestaw dwutloczkowego recznego do TypeR (bo tylko do nich sa) kosztuje 2000 albo 1000 euro odpowiednio do EP3 i FN2. Druciarstwo moze nie przejsc na badaniu technicznym, zwlaszcza kiedys byly takie akcje jak byl uklad krzyzowy i sie go zmodyfikowalo :-(
York - 2008-04-16, 06:04
" />Każda ingerencja w układ hamulcowy zaowocuje tym że będą problemy na badaniu. Ale to że się coś samemu zrobi ie znaczy że to zaraz jakieś druciarstwo.