ďťż

Help !!!! Zarloczna bestia litr na 1000 km D15B2



ddevils - 2008-04-04, 20:24
" />Czolem potrzebuje waszej rady I pomocy a mianowicie moja Hanna wpierd... Olej za 2 w zwiazu z tym moje pytanie czy pierscionki?( Ile sztuk na walku) czy uszczelniacze zaworowe??? Prawde powiedzawszy bylem na hamowni to kompreche na kazdym cylindrze trzyma jak ta lala po 14 na jeden.
Sie pogubilem oleju w ukladze chlodzenia nie mam to uszczelka pod glowica odpada.
Moze sie przegrzal?? Sie zgubilem I wolalbym zasiegnac waszej rady zanim dobiore sie z kolesiem do silniora




sailence - 2008-04-04, 20:43
" />no u mnie na D16Z2 to lubi czasem łyknąć tyle, jak kręcisz pod redline to raczej nie jest tragedia no i przekalkuluj sobie czy warto robić remont, tzn. ile lat polatasz jeszcze tym silnikiem i ile wydasz na olej, a ile wyniesie cię remont bo czasami taka akcja jest nieopłacalna poprostu



Boci@n - 2008-04-04, 20:58
" />1l/1000km to nie tragedia? przy takim spalaniu to już tylko generalka lub wymiana silnika. Remont robiony samemu to ok 1500zl. Jak robić to raz a porządnie.



sailence - 2008-04-04, 21:09
" />dobra, porypało mi się 1l/10 000km jest ok jedno zero czytając zjadłem

ale w8, nawet licząc że jara 1l/1tys km to przyjmując średnio 12tys km/rok (to i tak sporo) wychodzi 400zł rocznie na olej, jeśli remont to ok. półtora klocka to inwestycja zwraca się po 4latach dopiero, i teraz pytanie czy jesteś pewien że będziesz utrzymywał taki średni roczny przebieg i będziesz latał hanką przez przynajmniej kolejne 5 lat żeby się opłacało




Boci@n - 2008-04-04, 21:26
" />Przy takim spalaniu oleju to silnik za długo nie pochodzi, stawiam ze tych 4 lat nie wytrzyma. Po roku się wysra. Odkładaj kasę i remontuj albo swapuj ale na silnik z pewnego źródła.



ddevils - 2008-04-04, 21:29
" />tylko że ja rocznie prawe 30 tysięcy robie i może mnie to tyle co ubezpieczenie kosztowac takie lanie oleju. nie chcę do niej laci minerala bo oszczędniej i tak mi szkoda silnika.
zastanawiam sie tylko czy to napewno pierścienie sie zapiekły??? moze tylko same uszczelniacze i uszczelkę pod glowica sie zmieni i będzie ok. spotkalem się z aukcja na allegro gdzie koles sprzedaje silnik i własnie był przegrzany okazało się ze nawet jak wymienil ussczelniacze to dupa zbita dalej brał olej.
jeszcze zastanawia mnie jedno jak zrobile hard reset kompa czyli odlacz klemy i poczekaj podłącz odpal poczekaj az sie dmuchawa właczy nastepnie oporowo 5 kmów i 5 kmów lightowo ---tutaj albo jest to zbieg okoliczności co wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne albo komp moze coś namieszac w spalaniu oleju?????



Boci@n - 2008-04-04, 21:34
" />jak remont to cały, uszczelnisz górę to za tydzień, miesiąc puści ci dół. Nie raz po wymianie uszczelki i uszczelniaczy palił więcej niż przed remontem. Więc moim zdaniem to albo kompletny remont albo swap. Innej opcji nie widzę.



Randal - 2008-04-05, 00:15
" />Nauczcie się używać wyszukiwarki!
Wpisujesz OLEJ +BIERZE lub jakaś inna kombinacja słów i szukasz.
O spożyciu oleju było już wiele wiele razy . . .



noofaq - 2008-04-05, 07:36
" />ddevils: też mi tyle palił - zrobiłem remoncik i nie dośc że lata o wiele lepiej to oleju nic nie bierze
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu