honda dziwnie pali
Ramzes15190 - 2009-09-06, 15:59
" />wiatm , od jakiegos czasu obserwuje ze na zimnym silniku zazwyczaj rano honda dziwnie odpala, tzn, pali rozrusznik kreci dobrze lapie szybko ale jakby gary po kolei sie zalaczaly , trudno mi to opisac , poprostu stopniowo wchodzi na obroty ,jutro nagram filma jak silnik ostygnie . dodam ze jeszcze nic nie grzebalem , swiece niewiem po jakim przebiegu , kable to pewnie tez jeszcze ori. a tak wogole to ED4 D16A6
Banan - 2009-09-06, 20:50
" />Temat przeniosłem do odpowiedniego działu.
Nastepnym razem patrz w jakim dziale zakładasz nowy temat.
<mtm> - 2009-09-15, 14:47
" />Co z filmem?
Ramzes15190 - 2009-09-15, 18:24
" />yyy.zapomnialem . ale wrzuce , ostatnio nie mialem do tego glowy.
<mtm> - 2009-09-15, 19:40
" />Podłączam się pod temat. Czy to normalne, że tak pali na zimnym? Bo słyszałem opinie, że tak, ale mi się tak nie wydaje.
Zauważyłem, że przy tankowaniu-po odkręceniu korka strasznie schodzi ciśnienie i zasysa powietrze-->wydawało mi się, że w pompie robi sie podciśnienie i przez to gorzej odpala, ale z każdym dniem odpowietrzałem odkręcając koreczek, ale zapalała tak samo.
Tak ma być?
Film:
Ryba - 2009-09-16, 05:53
" />Tzn co jest niby nie tak ? Bo to, że podwyższone obroty to normalne - jak silnik jest zimny to działa ssanie
<mtm> - 2009-09-16, 06:35
" />a nie zadługo kreci? na ciepłym odrazu łapie. Jak mi podpowiedział Misiekemeryt160 może to być problem ze spływającym paliwem z wezyków i po kilku obrotach dopiero dochodzi paliwo i wtedy łapie.
Ryba - 2009-09-16, 11:12
" />Zrób taki tes, przekręć kluczyk ale tylko do pozycji "zapłon"; odczekaj aż pompa się wyłączy potem wyłącz zapłon i tak z 5 razy. Jeśli po takim czymś zapali od razu, to rzeczywiście masz problem z paliwem.
Ramzes15190 - 2009-09-16, 13:25
" />http://www.youtube.com/watch?v=RckcIeB3Hi8
w koncu kilka razy probowalem dodac ale sie udalo.
do rzeczy mi chodzi o ten pierwszy rozruch , lapie tak na dwa razy, a co do obrotow to normalne ssanie robi swoje.
<mtm> - 2009-09-16, 14:18
" />No to i tak dobrze Ci pali. przynajmniej od kopa łapie. Tez mam ten silnik i już wiem, że ja mam jakiś problem
Sprawdzałem zapalanie przy kilkukrotnym podaniu paliwa ( około 5x) i zapala tak samo.
Może to być problem Map sensora?
<mtm> - 2009-09-24, 19:33
" />Jak sprawdzić czy to wina mapsensora?
bart2001 - 2009-09-24, 19:43
" />Wstaw drugi map sensor i zobaczysz.
Ja bym spróbował wymienić świece kalble i spojrzec jak tam kopułka wygląda i moze cewka zapłonowa ci sie już kończy......z rana moze mieć dużo wilgoci popsikaj tam wszędzie wd 40zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Ramzes15190 - 2009-09-06, 15:59
" />wiatm , od jakiegos czasu obserwuje ze na zimnym silniku zazwyczaj rano honda dziwnie odpala, tzn, pali rozrusznik kreci dobrze lapie szybko ale jakby gary po kolei sie zalaczaly , trudno mi to opisac , poprostu stopniowo wchodzi na obroty ,jutro nagram filma jak silnik ostygnie . dodam ze jeszcze nic nie grzebalem , swiece niewiem po jakim przebiegu , kable to pewnie tez jeszcze ori. a tak wogole to ED4 D16A6
Banan - 2009-09-06, 20:50
" />Temat przeniosłem do odpowiedniego działu.
Nastepnym razem patrz w jakim dziale zakładasz nowy temat.
<mtm> - 2009-09-15, 14:47
" />Co z filmem?
Ramzes15190 - 2009-09-15, 18:24
" />yyy.zapomnialem . ale wrzuce , ostatnio nie mialem do tego glowy.
<mtm> - 2009-09-15, 19:40
" />Podłączam się pod temat. Czy to normalne, że tak pali na zimnym? Bo słyszałem opinie, że tak, ale mi się tak nie wydaje.
Zauważyłem, że przy tankowaniu-po odkręceniu korka strasznie schodzi ciśnienie i zasysa powietrze-->wydawało mi się, że w pompie robi sie podciśnienie i przez to gorzej odpala, ale z każdym dniem odpowietrzałem odkręcając koreczek, ale zapalała tak samo.
Tak ma być?
Film:
Ryba - 2009-09-16, 05:53
" />Tzn co jest niby nie tak ? Bo to, że podwyższone obroty to normalne - jak silnik jest zimny to działa ssanie
<mtm> - 2009-09-16, 06:35
" />a nie zadługo kreci? na ciepłym odrazu łapie. Jak mi podpowiedział Misiekemeryt160 może to być problem ze spływającym paliwem z wezyków i po kilku obrotach dopiero dochodzi paliwo i wtedy łapie.
Ryba - 2009-09-16, 11:12
" />Zrób taki tes, przekręć kluczyk ale tylko do pozycji "zapłon"; odczekaj aż pompa się wyłączy potem wyłącz zapłon i tak z 5 razy. Jeśli po takim czymś zapali od razu, to rzeczywiście masz problem z paliwem.
Ramzes15190 - 2009-09-16, 13:25
" />http://www.youtube.com/watch?v=RckcIeB3Hi8
w koncu kilka razy probowalem dodac ale sie udalo.
do rzeczy mi chodzi o ten pierwszy rozruch , lapie tak na dwa razy, a co do obrotow to normalne ssanie robi swoje.
<mtm> - 2009-09-16, 14:18
" />No to i tak dobrze Ci pali. przynajmniej od kopa łapie. Tez mam ten silnik i już wiem, że ja mam jakiś problem
Sprawdzałem zapalanie przy kilkukrotnym podaniu paliwa ( około 5x) i zapala tak samo.
Może to być problem Map sensora?
<mtm> - 2009-09-24, 19:33
" />Jak sprawdzić czy to wina mapsensora?
bart2001 - 2009-09-24, 19:43
" />Wstaw drugi map sensor i zobaczysz.
Ja bym spróbował wymienić świece kalble i spojrzec jak tam kopułka wygląda i moze cewka zapłonowa ci sie już kończy......z rana moze mieć dużo wilgoci popsikaj tam wszędzie wd 40