Hybryda silnika
Tankian - 2007-12-04, 21:09
" />Drodzy koledzy, powiedzcie co o tym sądzicie,
jakbym u mnie w moim skromnym d13b2 zrobic takie cos
włożyc blok z d15b2, na to głowica z d15b7 i zostawic gaznik,
co to moze dac?? prosze fachowców o opinię
BeRnY_P. - 2007-12-04, 22:26
" />Chcesz podkrecic silnik to wymien walek na ten od D14B2 calkowicie inaczej smiga i przestaw obroty na 7k Jazda na maxa. Niw zapomnij o odciazeniu auta i dobrych oponach a najlepiej zrob remont silnika. Sam mam D13B1 (twoj ma kat a moj nie) i powiem Ci ze da sie troche pobawic tym silniczkiem zeby z niego troche wyciagnac.
Powodzenia
Tankian - 2007-12-04, 22:28
" />bys trochę poczytał o moim aucie to bys tego nie pisał
poza tym nie z d14b2 a z d14a1
czekam na fachowe opinie
Ryba - 2007-12-05, 08:24
" />Jeśli chcesz zostawić gaźnik to nie ma sensu zakładanie głowicy z D15b7 ta z b2 wystarczy...tak sądzę
Ostatnio doszedłem do wniosku, że w naszym, przypadku jeśli już się bawić w jakieś tuningi to albo porobić gaźniki + wydech, a jak to nie starcza to swap, ale nie tak jak ja chciałem na mpfi tylko od razu cały silnik a9.
Roboty trochę więcej, bo trzeba wyjąć silnik, ale reszta bez zmian - układanie wiazki, podłączenie kompa, pompy paliwa itp itd...a zyski znacznie większe
Talib - 2007-12-05, 08:47
" />Ryba, robota na jeden dzień
mum666 - 2007-12-05, 10:03
" />
qpx - 2007-12-07, 17:50
" />Tankian, a ja Ci powiem, ze jakbym był na twoim miejscu to bym tak zrobił. Zawsze możesz potem przejść na wtrysk i będzie sikala na bank!
Bez sensu jest zakładać, głowice b7, bo jest ona niemal, ze identyczna jak b2, wałek jest troszq inny, ale zapewniam różnica, nie warta zachodu, nie wyczujesz tego!
Pomyśl, nad całym d15b2, ewentualnie blok od d16,żeby jeszcze pojemność wzrosła i głowica już obojętnie od czego
Choć lepiej jest założyć, cały kompletny silnik, nie ponosisz wtedy kosztów uszczelki itp.
Jest jeszcze opcja zbudowania mega wiertary z twojego bloku d13, zakładasz na to czapke z6, przechodzisz na OBD1 i masz już dużo możliwości(duże koszta), lub po prostu tylko MPFI i tez będzie dobrze ;]
d13 jest dobrze wyważony i można go zakręcić naprawde wyyyysoko
Co prawda nie masz wtedy dołu, ale nie o to chodzi w tej zabawie
Dobrze myślisz, po co Ci wtrysk i kupa elektroniki do zabawy
Gaźnik to gaźnik, wszystko we własnym zakresie zrobisz!
Sam kiedyś myślałem, nad swapem na d13
Tankian - 2007-12-07, 22:35
" />no ja myslę sobie po prostu zbudowac d15b3, z dołu od d15 ( kosztuje grosze ), góra, juz sam nie wiem czy zostawić swoją głowicę, która juz chyba za niedługo wyzionie ducha ( czyli remoncik) albo dac głowice z z2 czy inną z d13, doozo opcji, pytanie czy gra jest warta swieczki
tecno - 2007-12-07, 22:44
" />czemu chcesz zostawiac gaznik?
Tankian - 2007-12-07, 22:46
" />bo nie chce mi się bawić z wiązką, rwanie deski mam juz za sobą
Fawor - 2007-12-07, 22:46
" />Moim zdaniem gdyby można było z gaźnika wyzwalać jakieś dużo większe moce to auta do dragu nie jeździłyby na wtrysku Zrób porządnie całego swapa na D16 ( Z2, Z6 - whatever ) i ciesz się jazdą nieporównywalnie szybszą niz ta na D13 z jednoczesnym zachowaniem seryjnej niezawodności.
Tankian - 2007-12-07, 22:50
" />nie chce robic swapa bo to z mojego punktu widzenia jest nieopłacalne
poza tym, trzeba się bawić z wiązką a ja o tym zielonego pojęcia nie mamzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Tankian - 2007-12-04, 21:09
" />Drodzy koledzy, powiedzcie co o tym sądzicie,
jakbym u mnie w moim skromnym d13b2 zrobic takie cos
włożyc blok z d15b2, na to głowica z d15b7 i zostawic gaznik,
co to moze dac?? prosze fachowców o opinię
BeRnY_P. - 2007-12-04, 22:26
" />Chcesz podkrecic silnik to wymien walek na ten od D14B2 calkowicie inaczej smiga i przestaw obroty na 7k Jazda na maxa. Niw zapomnij o odciazeniu auta i dobrych oponach a najlepiej zrob remont silnika. Sam mam D13B1 (twoj ma kat a moj nie) i powiem Ci ze da sie troche pobawic tym silniczkiem zeby z niego troche wyciagnac.
Powodzenia
Tankian - 2007-12-04, 22:28
" />bys trochę poczytał o moim aucie to bys tego nie pisał
poza tym nie z d14b2 a z d14a1
czekam na fachowe opinie
Ryba - 2007-12-05, 08:24
" />Jeśli chcesz zostawić gaźnik to nie ma sensu zakładanie głowicy z D15b7 ta z b2 wystarczy...tak sądzę
Ostatnio doszedłem do wniosku, że w naszym, przypadku jeśli już się bawić w jakieś tuningi to albo porobić gaźniki + wydech, a jak to nie starcza to swap, ale nie tak jak ja chciałem na mpfi tylko od razu cały silnik a9.
Roboty trochę więcej, bo trzeba wyjąć silnik, ale reszta bez zmian - układanie wiazki, podłączenie kompa, pompy paliwa itp itd...a zyski znacznie większe
Talib - 2007-12-05, 08:47
" />Ryba, robota na jeden dzień
mum666 - 2007-12-05, 10:03
" />
qpx - 2007-12-07, 17:50
" />Tankian, a ja Ci powiem, ze jakbym był na twoim miejscu to bym tak zrobił. Zawsze możesz potem przejść na wtrysk i będzie sikala na bank!
Bez sensu jest zakładać, głowice b7, bo jest ona niemal, ze identyczna jak b2, wałek jest troszq inny, ale zapewniam różnica, nie warta zachodu, nie wyczujesz tego!
Pomyśl, nad całym d15b2, ewentualnie blok od d16,żeby jeszcze pojemność wzrosła i głowica już obojętnie od czego
Choć lepiej jest założyć, cały kompletny silnik, nie ponosisz wtedy kosztów uszczelki itp.
Jest jeszcze opcja zbudowania mega wiertary z twojego bloku d13, zakładasz na to czapke z6, przechodzisz na OBD1 i masz już dużo możliwości(duże koszta), lub po prostu tylko MPFI i tez będzie dobrze ;]
d13 jest dobrze wyważony i można go zakręcić naprawde wyyyysoko
Co prawda nie masz wtedy dołu, ale nie o to chodzi w tej zabawie
Dobrze myślisz, po co Ci wtrysk i kupa elektroniki do zabawy
Gaźnik to gaźnik, wszystko we własnym zakresie zrobisz!
Sam kiedyś myślałem, nad swapem na d13
Tankian - 2007-12-07, 22:35
" />no ja myslę sobie po prostu zbudowac d15b3, z dołu od d15 ( kosztuje grosze ), góra, juz sam nie wiem czy zostawić swoją głowicę, która juz chyba za niedługo wyzionie ducha ( czyli remoncik) albo dac głowice z z2 czy inną z d13, doozo opcji, pytanie czy gra jest warta swieczki
tecno - 2007-12-07, 22:44
" />czemu chcesz zostawiac gaznik?
Tankian - 2007-12-07, 22:46
" />bo nie chce mi się bawić z wiązką, rwanie deski mam juz za sobą
Fawor - 2007-12-07, 22:46
" />Moim zdaniem gdyby można było z gaźnika wyzwalać jakieś dużo większe moce to auta do dragu nie jeździłyby na wtrysku Zrób porządnie całego swapa na D16 ( Z2, Z6 - whatever ) i ciesz się jazdą nieporównywalnie szybszą niz ta na D13 z jednoczesnym zachowaniem seryjnej niezawodności.
Tankian - 2007-12-07, 22:50
" />nie chce robic swapa bo to z mojego punktu widzenia jest nieopłacalne
poza tym, trzeba się bawić z wiązką a ja o tym zielonego pojęcia nie mam