Ile szacunkowo mocy po swapie wtrysku? (D15B2)
Sapi - 2006-12-15, 23:05
" />Dzis poznałem kolege Michaa :-) Zajechał do mnie jak jarałem szluga na Zaspasie. Wyszło że moje 1.5 jest jakies dziwne bo mam inny kolektor dolotowy i wielopunktowy wtrysk. Po zakupie wydawalo mi sie to dziwne ze moj kolega w acordzie i ja w d15b2 mamy taki sam wtrysk ale uznalem ze nie znam sie na hondach i widocznie wielo i dwu punktowy wyglądają tak samo. Michu tez od razy wytestował ze odcina mi prawie przy 8 tysiach na obrotku co tez wg. Niego nie jest seryjne jak na 1.5 :-) Wiec moge sie cieszyc ze mam nieco wiecej mocy jak seryjny D15b2?
dziwne bo mam tez z tyłu tarcze
pozdrawiam
beddom - 2006-12-15, 23:26
" />zapodaj foty swoiego auta i silnika to ci wszystko powiemy...
zayonnc - 2006-12-15, 23:37
" />można się spodziewać około 10-15KM i podobnie momentu
Generalnie gratki, to fajny bajer jest. Szybsze auto i mniej pali (powinno w każdym razie).
Pozdr
Sapi - 2006-12-15, 23:43
" />fotek nie mam zadnych jeszcze niestety bo niedawno kupiłem samochod. A co do spalania to tak 7-8 litrów przy spokojnej jeździe.
Musze chyba chłodnice nową kupić bo miałem jakaś dzirke chyba na górnej, plastikowej krawędzi, jest załatana jakąś gumą i chyba solidnym klejem ale jak to Michu zobaczyl to natychmiast kazał mi nową kupic. Zapomnialem sie dopytac ale chyba to dla tego ze grozi mi przegrzanie silnika
zayonnc - 2006-12-16, 00:10
" />Zdecydowanie właśnie dlatego, że grozi przegrzanie silnika bo jak pęknie to....nie ma chłodzenia i dupa
pozdr
sailence - 2006-12-16, 08:36
" />jeśli temperatura silnika wogóle nie skacze, a z tego łatania chłodnicy nic nie cieknie to wyminę narazie sobie odpuść jeśli nie masz nadmiaru kasy, jak zacznie cieknąć to wymieniaj bezzwłocznie, bo grozi Ci znaczny ubytek płynu chłodniczego co skutkuje przegrzaniem silnika (bo nie będzie miał czym się schłodzić), pamiętaj że na rozgrzanym silniku (normalna temp pracy) nawet jeśli będzie dziura to będzie dużo mniej ciekło niż jak jest zimny, a to przez rozszerzalność cieplną materiału, który sam się 'łata' jak jest ciepły w ten sposób
Sapi - 2006-12-16, 10:02
" />nic na szczescie nie cieknie. A gdzie dolewac płyn? do chłodnicy czy do zbiorniczka wyrównawczego?
a co do tego wtrysku u mnie to zastanawiam sie czy równiez mam jakis inny komputer sterujący. Czy moze ten stary potrafi obsłużyć wielopunkt. No i tak sobie pomyślałem ze skoro mam wiecej paliwa podawanego (chyba) to jak zrobie dolot (mam serie) to poprawie troszke osiągi?
sailence - 2006-12-17, 00:08
" />płyn dolewasz do chłodnicy (przez korek) i do zbiorniczka wyrównawczego
do chłodnicy lej po korek, a do zbiorniczka po środku między min i max
Sapi - 2006-12-17, 00:53
" />a co do pelnego wtrysku to tak sobie teoretyzując to zalozenie nowego dolotu cos poprawi? bo skoro wiecej paliwa to i wiecej powietrza trzeba
nosql - 2006-12-17, 09:44
" />Poprawi...
A skoro mówisz ze potrzeba więcej powietrza to i tak będziesz miał go więcej bo nie zostawiasz przepustnicy z d15b2 tylko wkładasz od d16z2 a ona jest większa...
Zainstalowanie dobrego dolotu ze stożkiem z doprowadzeniem zimnego powietrza na pewno coś poprawi, niestety nikt Ci nie jest w stanie powiedzieć o ile i co się zmieni..
Silniczek - 2006-12-17, 10:02
" />A do d16a9 mozna jakis inny wtrysk wsadzic coby lepiej bylo?
Zakladajac ze przygotowuje sie powoli do wsadzenia turbinki.
Bobas - 2006-12-17, 10:05
" />da sie wlozycz 4 przepustnice z motorku np. hayabusy ale pod turbo to raczej nie ten teges, ale jest gosc w USA co ma ITB i turbo, pod turbo to mozesz wymienic seryjny kolektor na Edelborck VictoryXzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Sapi - 2006-12-15, 23:05
" />Dzis poznałem kolege Michaa :-) Zajechał do mnie jak jarałem szluga na Zaspasie. Wyszło że moje 1.5 jest jakies dziwne bo mam inny kolektor dolotowy i wielopunktowy wtrysk. Po zakupie wydawalo mi sie to dziwne ze moj kolega w acordzie i ja w d15b2 mamy taki sam wtrysk ale uznalem ze nie znam sie na hondach i widocznie wielo i dwu punktowy wyglądają tak samo. Michu tez od razy wytestował ze odcina mi prawie przy 8 tysiach na obrotku co tez wg. Niego nie jest seryjne jak na 1.5 :-) Wiec moge sie cieszyc ze mam nieco wiecej mocy jak seryjny D15b2?
dziwne bo mam tez z tyłu tarcze
pozdrawiam
beddom - 2006-12-15, 23:26
" />zapodaj foty swoiego auta i silnika to ci wszystko powiemy...
zayonnc - 2006-12-15, 23:37
" />można się spodziewać około 10-15KM i podobnie momentu
Generalnie gratki, to fajny bajer jest. Szybsze auto i mniej pali (powinno w każdym razie).
Pozdr
Sapi - 2006-12-15, 23:43
" />fotek nie mam zadnych jeszcze niestety bo niedawno kupiłem samochod. A co do spalania to tak 7-8 litrów przy spokojnej jeździe.
Musze chyba chłodnice nową kupić bo miałem jakaś dzirke chyba na górnej, plastikowej krawędzi, jest załatana jakąś gumą i chyba solidnym klejem ale jak to Michu zobaczyl to natychmiast kazał mi nową kupic. Zapomnialem sie dopytac ale chyba to dla tego ze grozi mi przegrzanie silnika
zayonnc - 2006-12-16, 00:10
" />Zdecydowanie właśnie dlatego, że grozi przegrzanie silnika bo jak pęknie to....nie ma chłodzenia i dupa
pozdr
sailence - 2006-12-16, 08:36
" />jeśli temperatura silnika wogóle nie skacze, a z tego łatania chłodnicy nic nie cieknie to wyminę narazie sobie odpuść jeśli nie masz nadmiaru kasy, jak zacznie cieknąć to wymieniaj bezzwłocznie, bo grozi Ci znaczny ubytek płynu chłodniczego co skutkuje przegrzaniem silnika (bo nie będzie miał czym się schłodzić), pamiętaj że na rozgrzanym silniku (normalna temp pracy) nawet jeśli będzie dziura to będzie dużo mniej ciekło niż jak jest zimny, a to przez rozszerzalność cieplną materiału, który sam się 'łata' jak jest ciepły w ten sposób
Sapi - 2006-12-16, 10:02
" />nic na szczescie nie cieknie. A gdzie dolewac płyn? do chłodnicy czy do zbiorniczka wyrównawczego?
a co do tego wtrysku u mnie to zastanawiam sie czy równiez mam jakis inny komputer sterujący. Czy moze ten stary potrafi obsłużyć wielopunkt. No i tak sobie pomyślałem ze skoro mam wiecej paliwa podawanego (chyba) to jak zrobie dolot (mam serie) to poprawie troszke osiągi?
sailence - 2006-12-17, 00:08
" />płyn dolewasz do chłodnicy (przez korek) i do zbiorniczka wyrównawczego
do chłodnicy lej po korek, a do zbiorniczka po środku między min i max
Sapi - 2006-12-17, 00:53
" />a co do pelnego wtrysku to tak sobie teoretyzując to zalozenie nowego dolotu cos poprawi? bo skoro wiecej paliwa to i wiecej powietrza trzeba
nosql - 2006-12-17, 09:44
" />Poprawi...
A skoro mówisz ze potrzeba więcej powietrza to i tak będziesz miał go więcej bo nie zostawiasz przepustnicy z d15b2 tylko wkładasz od d16z2 a ona jest większa...
Zainstalowanie dobrego dolotu ze stożkiem z doprowadzeniem zimnego powietrza na pewno coś poprawi, niestety nikt Ci nie jest w stanie powiedzieć o ile i co się zmieni..
Silniczek - 2006-12-17, 10:02
" />A do d16a9 mozna jakis inny wtrysk wsadzic coby lepiej bylo?
Zakladajac ze przygotowuje sie powoli do wsadzenia turbinki.
Bobas - 2006-12-17, 10:05
" />da sie wlozycz 4 przepustnice z motorku np. hayabusy ale pod turbo to raczej nie ten teges, ale jest gosc w USA co ma ITB i turbo, pod turbo to mozesz wymienic seryjny kolektor na Edelborck VictoryX