ďťż

JAJKO OBD0 MPFI PROBLEMMO



oster007 - 2010-10-22, 09:19
" />witam mam ogromna prosbe bo sie wbilem na mine kupilem mpfi b7 natomiast okazalo sie ze moj Vg posiada obd 0 d15b2 wiec przerobilem wiazke podpiolem i tak samochód odpala swieci sie bląd 4,13 na niskich chodzi miód malina przy 3 tys odcięcie próbowałem wielu kombinacji i tych z forum i tych na chlopski rozum ;p mi sie wydaje ze to jakaś pierdółka ale nie mam zielonego juz pojecia ;/ jak bym mógł prosić o jakis kontakt

kolektor b7
wiazka przerobiona b2
komputer z2 sprawdzałem tez z5
aparat zaplonowy z b7




scanikwwo - 2010-10-22, 09:27
" />Poszło PW w tej sprawie

EDIT:

Wkleję dla potomnych

Więc tak - prosta przyczyna:

Komputer OBD0 (D16Z2 / D16Z5) - aparat zapłonowy OBD0 (D16Z2/D16A6)

Komputer OBD1 (D15B7) - aparat zapłonowy OBD1 (D15B7)

Inaczej nie będzie działać jak należy Mają różną ilość ząbków na rotorach czujnika CRANK - OBD0 = 16 zębów / OBD1 = 24 zęby.

Więc masz dwie opcje:

1. kupujesz aparat z D16Z2 / D16A6 (TD-02U / TD-18U) i po sprawie
2. kupujesz kompa OBD1 + przejściówkę OBD0 -> OBD1 i też po sprawie

Wtryski jak rozumiem masz też z B7, tak? Jeśli tak, to oczywiście nie podłączaj resistor BOXa jak to ma miejsce w przypadku MPFI z D16Z2/D16A6
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu