JAJKO OBD0 MPFI PROBLEMMO
oster007 - 2010-10-22, 09:19
" />witam mam ogromna prosbe bo sie wbilem na mine kupilem mpfi b7 natomiast okazalo sie ze moj Vg posiada obd 0 d15b2 wiec przerobilem wiazke podpiolem i tak samochód odpala swieci sie bląd 4,13 na niskich chodzi miód malina przy 3 tys odcięcie próbowałem wielu kombinacji i tych z forum i tych na chlopski rozum ;p mi sie wydaje ze to jakaś pierdółka ale nie mam zielonego juz pojecia ;/ jak bym mógł prosić o jakis kontakt
kolektor b7
wiazka przerobiona b2
komputer z2 sprawdzałem tez z5
aparat zaplonowy z b7
scanikwwo - 2010-10-22, 09:27
" />Poszło PW w tej sprawie
EDIT:
Wkleję dla potomnych
Więc tak - prosta przyczyna:
Komputer OBD0 (D16Z2 / D16Z5) - aparat zapłonowy OBD0 (D16Z2/D16A6)
Komputer OBD1 (D15B7) - aparat zapłonowy OBD1 (D15B7)
Inaczej nie będzie działać jak należy Mają różną ilość ząbków na rotorach czujnika CRANK - OBD0 = 16 zębów / OBD1 = 24 zęby.
Więc masz dwie opcje:
1. kupujesz aparat z D16Z2 / D16A6 (TD-02U / TD-18U) i po sprawie
2. kupujesz kompa OBD1 + przejściówkę OBD0 -> OBD1 i też po sprawie
Wtryski jak rozumiem masz też z B7, tak? Jeśli tak, to oczywiście nie podłączaj resistor BOXa jak to ma miejsce w przypadku MPFI z D16Z2/D16A6zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
oster007 - 2010-10-22, 09:19
" />witam mam ogromna prosbe bo sie wbilem na mine kupilem mpfi b7 natomiast okazalo sie ze moj Vg posiada obd 0 d15b2 wiec przerobilem wiazke podpiolem i tak samochód odpala swieci sie bląd 4,13 na niskich chodzi miód malina przy 3 tys odcięcie próbowałem wielu kombinacji i tych z forum i tych na chlopski rozum ;p mi sie wydaje ze to jakaś pierdółka ale nie mam zielonego juz pojecia ;/ jak bym mógł prosić o jakis kontakt
kolektor b7
wiazka przerobiona b2
komputer z2 sprawdzałem tez z5
aparat zaplonowy z b7
scanikwwo - 2010-10-22, 09:27
" />Poszło PW w tej sprawie
EDIT:
Wkleję dla potomnych
Więc tak - prosta przyczyna:
Komputer OBD0 (D16Z2 / D16Z5) - aparat zapłonowy OBD0 (D16Z2/D16A6)
Komputer OBD1 (D15B7) - aparat zapłonowy OBD1 (D15B7)
Inaczej nie będzie działać jak należy Mają różną ilość ząbków na rotorach czujnika CRANK - OBD0 = 16 zębów / OBD1 = 24 zęby.
Więc masz dwie opcje:
1. kupujesz aparat z D16Z2 / D16A6 (TD-02U / TD-18U) i po sprawie
2. kupujesz kompa OBD1 + przejściówkę OBD0 -> OBD1 i też po sprawie
Wtryski jak rozumiem masz też z B7, tak? Jeśli tak, to oczywiście nie podłączaj resistor BOXa jak to ma miejsce w przypadku MPFI z D16Z2/D16A6