ďťż

Jak to działa? Po co się zakłada Ultra Racing?



lukiasz - 2008-11-13, 21:35
" />Harmonia między ramą pojazdu a prowadzeniem:

Nadwozie jest podpierane przez 4 koła i 4 amortyzatory. Podczas jazdy po wyboistej drodze, wstrząsy absorbowane są przez amortyzatory. Jednak jeśli nadwozie nie jest wystarczająco mocne by wspierać amortyzatory, wstrząsy nie będą skutecznie absorbowane przez amortyzatory, lecz przejdą na nadwozie, powodując jego wyginanie się. To samo będzie się działo w zakręcie. Nadwozie będzie się skręcać poprzez działanie siły przenoszenia ciężaru. Efektem będzie trudne prowadzenie pojazdu oraz jego nieprzewidywalne zachowanie się podczas jazdy.

Rozpórki dolna i górna:


Przed:
Część wstrząsu przenosi się na nadwozie powodując deformację mocowania koła i dolnej części zawieszenia.


Po:
Zaopatrzony w rozpórkę górną i dolną UR oba kierunki wstrząsów
są zneutralizowane.

Podczas wejścia w zakręt


Przed:
przeniesienie ciężaru i inne siły działają na jedną stronę pojazdu powodując niestabilne prowadzenie i zwiększając wychylenie pojazdu.


Po:
siły będą rozproszone przez rozpórkę górną i dolną UR, stabilizując pojazd i zapewniając doskonałe prowadzenie.

Fender Bar (wzmocnienia montowane pod błotnik)


Przed:
Łączenie A-pillar i przedniej części nadwozia jest wypychane i skręcane poprzez zwiększoną siłę wstrząsów, powodując uszkodzenia nadwozia.


Po:
Fender UR rozproszy siły działające w tym miejscu i wzmocni tą część pojazdu zapobiegając dalszym zniszczeniom, oferując przy tym stabilne prowadzenie. Zalecane użytkownikom sportowych amortyzatorów.

Boczna rozpórka dolna:


Przed:
Na nierównej, wyboistej drodze, centralna część nadwozia będzie wyginać się na różnych poziomach powodując przeniesienie ciężaru pomiędzy przodem i tyłem pojazdu.


Po:
Boczna rozpórka UR stabilizuje przenoszenie ciężaru między przodem i tyłem, a także zminimalizuje potencjalne uszkodzenia przy bocznym uderzeniu (!)

Anti-Roll Bar (stabilizator):


Przed:
Podczas manewru skrętu, przeniesienie ciężaru powoduje niebezpieczne wychylenie się całego pojazdu powodując jego uciekanie w skręcie, co z kolei utrudnia prawidłowe wejście w zakręt oraz osłabia reakcję pojazdu na kierowanie nim.


Po:
Zmodyfikowana, nowa wersja anti-roll bar’a UR o wiele skuteczniej zapobiega uciekaniu pojazdu w skręcie, doskonale redukuje wychylenie i dodatkowo stabilizuje pojazd.

Pełną oferta naszych rozpórek znajdziesz pod adresem: www.ultraracing.pl

Zapraszam
Mirkowski Łukasz
www.rpmotorsport.pl




Boci@n - 2008-11-13, 21:49
" />nie bardzo rozumiem o co chodzi? reklama? czy co?



dsgner - 2008-11-13, 22:39
" />Mimo ze jest to swego rodzaju artykul sponsorowany to fajnie pokazuje dzialanie rozporek. Widzial bym to bardziej w dziale porady



lukiasz - 2008-11-13, 22:42
" />




Sebisz111 - 2008-11-13, 22:51
" />Wszystko cacy, ale na stronce http://www.rpmotorsport.pl/auta/rozpork ... 5_296.html nie ma nic do ED
a artykół fajny, z tym że do działu porad albo do ogłoszeń



lukiasz - 2008-11-13, 22:55
" />a czym się rożni EF, EE czy ED, pytam o konstrukcje budy? rozpórki są przemienne, nawet d 5 czy 6 gen niektóre pasują



xtomay - 2008-11-13, 22:56
" />Fajnie zobrazowane, to prawda.
A co do tego, że nie ma do ED, to ja myślę że te do EF podejdą do ED.
Popraw mnie ktoś jeśli się mylę.



Sebisz111 - 2008-11-13, 23:23
" />rozpórka (ebajowska) górna z ed6 d15b2 za ciula nie pasowała mi w tej samej budzie do d16z5 dlatego pytam żeby nie było zonków



dsgner - 2008-11-13, 23:36
" />bo w B2 chyba ze wzgledu na to iz uklad dolotowy wyglada to naczej, na wielopunkcie chyba powinno pasic



lukiasz - 2008-11-13, 23:40
" />



mum666 - 2008-11-18, 15:25
" />A jest szansa, że ta pierwsza podpasi do D13B2?



lukiasz - 2008-11-18, 16:00
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu