Kaganiec czy "slabe" D16Z2?
nietopeR - 2008-05-28, 22:30
" />Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem upragnionego Civica Auto mialo jakas naklejke w jezyku niemieckim a w srodku naklejki bylo "160km/h". Oczywiscie zerwalem ja i nie wnikalem po co byla... Dopiero jak przetestowalem autko to zauwazylem ze do 150km/h idzie ladnie ale od 150 do 160 juz ledwo ledwo i przy 160 przestaje przyspieszac. Moze przesadzilem z tym ladnie bo w sumie nie mam punktu odniesienia ale pogonilem juz kilka teoretycznie mocniejszych aut wiec chyba nie jest zle. Czy mozliwe jest zebym mial "kaganiec" do 160? Przy okazji moze ktos mi podpowie jak ladnie wypucowac kolektor ssacy i ile +/- moze wyniesc "generalka" silnika d16z2? Z gory dzieki za pomoc
Kapcio - 2008-05-28, 22:33
" />Może masz katalizator przytkany
nietopeR - 2008-05-28, 22:39
" />tak w sumie to nosze sie z zamiarem wyciecia kata i wstawienia puszki rezonansowej tylko dziwi mnie fakt ze do okolo 150 idzie rowno a pozniej muli i powyzej 160 odmawia wspolpracy musze poszukac lepszego odcinka drogi i sprawdzic dokladnie czy predkosciomierz zatrzyma sie na 160 czy powoli pojdzie dalej...
aha i jeszcze jedno: na tabliczce pod maska ta "przed kierowca" jest d16z2 ale na bloku silnika nie ma nic. a odcinke mam wedlug wskazan obrotomierza przy okolo 6500-6600...
Brama - 2008-05-28, 23:05
" />dziwne to ze na bloku nic nei masz. D16Z2 przestaje przyspieszac w sumie dopiero na piątce. Na seryjnej skrzyni rozpędzalem sie na czworce do okolo 180-190 na lajcie. Mozesz miec jakas blokade na przepustnicy. Na kompie raczej nie bo tam nie ma czujnika prędkości.
Remont silnika to jakies 1500 wzwyż
Fawor - 2008-05-28, 23:13
" />Blokada przepustnicy nie ma racji bytu, bo auto byłoby zamulone na każdym biegu, a nie tylko na ostatnim. Jest to przecież rzecz mechaniczna, nie da się uchylenia motylka/odciągnięcia linki uzależnić od prędkości podróżowania. Moim zdaniem ograniczenie na kompie, takie niemieckie JDM ECU
Brama - 2008-05-28, 23:16
" />albo dziwna skzynia ze dlugą trojka i czwórka
masz racje Fawor
mAx - 2008-05-29, 06:00
" />
Mike - 2008-05-29, 06:03
" />wydaje mi sie że lepa "160km/h" odnosi się do prędkości maxymalnej OPON, niemce tak mają, mój ojciec do tej pory jeździ z taką naklejką na szybie
a na początek to bym wyciął kata i wstawił przelotowy w obudowie katalizatora
nietopeR - 2008-05-29, 21:32
" />Tyle ze silnik zamula od okolo 150km/h. Pozniej dojdzie do 160 i kupa Nie zeby mi byla taka predkosc potrzebna do jazdy na codzien ale zastanawia mnie czy to cos "namieszane" w ecu czy silnik niedomaga. Na poczatku DJK wspomnial o zatkanym kacie...wyciac i wstawic: rurke? puche rezonansowa? strumiennice? (w strumiennice jakos nie wierze)
Fawor - 2008-05-29, 21:50
" />A jakie przyspieszenie 0-100? Choć orientacyjnie, stoperowo. To wyjaśn czy auto jest zamulone od samego początku. A rurke zamiast kata zawsze warto wstawić. Później sprawdź wszystkie filtry i ustawienie rozrządu.
Szybik - 2008-05-29, 23:04
" />Może taka ciekawostka - bardzo dużo Hondek przyprowadzonych z niemcowni, ma lekko przestawiony rozrząd.
nietopeR - 2008-05-30, 08:18
" />dzis mam wlasnie wymieniany rorzad olej i wszystkie filtry poznym popoludniem powinienem odebrac auto. Zobaczymy czy bedzie roznica. Fakt Honda przyjechala z niemiec ale juz 4 lata temu wiec chyba ktos by to ustawil. Ale szczerze mowiac nie rozumiem jaki wplyw na to co opisalem moze miec przestawiony rozrzad?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nietopeR - 2008-05-28, 22:30
" />Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem upragnionego Civica Auto mialo jakas naklejke w jezyku niemieckim a w srodku naklejki bylo "160km/h". Oczywiscie zerwalem ja i nie wnikalem po co byla... Dopiero jak przetestowalem autko to zauwazylem ze do 150km/h idzie ladnie ale od 150 do 160 juz ledwo ledwo i przy 160 przestaje przyspieszac. Moze przesadzilem z tym ladnie bo w sumie nie mam punktu odniesienia ale pogonilem juz kilka teoretycznie mocniejszych aut wiec chyba nie jest zle. Czy mozliwe jest zebym mial "kaganiec" do 160? Przy okazji moze ktos mi podpowie jak ladnie wypucowac kolektor ssacy i ile +/- moze wyniesc "generalka" silnika d16z2? Z gory dzieki za pomoc
Kapcio - 2008-05-28, 22:33
" />Może masz katalizator przytkany
nietopeR - 2008-05-28, 22:39
" />tak w sumie to nosze sie z zamiarem wyciecia kata i wstawienia puszki rezonansowej tylko dziwi mnie fakt ze do okolo 150 idzie rowno a pozniej muli i powyzej 160 odmawia wspolpracy musze poszukac lepszego odcinka drogi i sprawdzic dokladnie czy predkosciomierz zatrzyma sie na 160 czy powoli pojdzie dalej...
aha i jeszcze jedno: na tabliczce pod maska ta "przed kierowca" jest d16z2 ale na bloku silnika nie ma nic. a odcinke mam wedlug wskazan obrotomierza przy okolo 6500-6600...
Brama - 2008-05-28, 23:05
" />dziwne to ze na bloku nic nei masz. D16Z2 przestaje przyspieszac w sumie dopiero na piątce. Na seryjnej skrzyni rozpędzalem sie na czworce do okolo 180-190 na lajcie. Mozesz miec jakas blokade na przepustnicy. Na kompie raczej nie bo tam nie ma czujnika prędkości.
Remont silnika to jakies 1500 wzwyż
Fawor - 2008-05-28, 23:13
" />Blokada przepustnicy nie ma racji bytu, bo auto byłoby zamulone na każdym biegu, a nie tylko na ostatnim. Jest to przecież rzecz mechaniczna, nie da się uchylenia motylka/odciągnięcia linki uzależnić od prędkości podróżowania. Moim zdaniem ograniczenie na kompie, takie niemieckie JDM ECU
Brama - 2008-05-28, 23:16
" />albo dziwna skzynia ze dlugą trojka i czwórka
masz racje Fawor
mAx - 2008-05-29, 06:00
" />
Mike - 2008-05-29, 06:03
" />wydaje mi sie że lepa "160km/h" odnosi się do prędkości maxymalnej OPON, niemce tak mają, mój ojciec do tej pory jeździ z taką naklejką na szybie
a na początek to bym wyciął kata i wstawił przelotowy w obudowie katalizatora
nietopeR - 2008-05-29, 21:32
" />Tyle ze silnik zamula od okolo 150km/h. Pozniej dojdzie do 160 i kupa Nie zeby mi byla taka predkosc potrzebna do jazdy na codzien ale zastanawia mnie czy to cos "namieszane" w ecu czy silnik niedomaga. Na poczatku DJK wspomnial o zatkanym kacie...wyciac i wstawic: rurke? puche rezonansowa? strumiennice? (w strumiennice jakos nie wierze)
Fawor - 2008-05-29, 21:50
" />A jakie przyspieszenie 0-100? Choć orientacyjnie, stoperowo. To wyjaśn czy auto jest zamulone od samego początku. A rurke zamiast kata zawsze warto wstawić. Później sprawdź wszystkie filtry i ustawienie rozrządu.
Szybik - 2008-05-29, 23:04
" />Może taka ciekawostka - bardzo dużo Hondek przyprowadzonych z niemcowni, ma lekko przestawiony rozrząd.
nietopeR - 2008-05-30, 08:18
" />dzis mam wlasnie wymieniany rorzad olej i wszystkie filtry poznym popoludniem powinienem odebrac auto. Zobaczymy czy bedzie roznica. Fakt Honda przyjechala z niemiec ale juz 4 lata temu wiec chyba ktos by to ustawil. Ale szczerze mowiac nie rozumiem jaki wplyw na to co opisalem moze miec przestawiony rozrzad?