Koła trą podczas skrętu
TomekWawa - 2009-01-22, 09:52
" />odebrałem auto z naprawy miałem cofnięte koło teraz wróciło na poprzednie miejsce wymienaiłem cały zawias z przodu. Czy możliwe jest że to kwestia ustawienia zbieżności jezeli skrece kierownica na maxa ale tak totalnie to koło strasznie mi obciera o błotnik wewnątrz opona 195/55/15 wczesniej tego problemu nie było. Może koła sa za bardzo rozbieżne? Proszę o porady dzięki
wbr98wa - 2009-01-22, 10:23
" />w-g mnie masz za duże opony,.
wczesniej koło był cofnięte i miał wiecej miejsca niż teraz jak je masz tak jak ksiązka piszę.
Jeżeli nie ściąga nie bije to opony...
TomekWawa - 2009-01-22, 11:12
" />wszystko ładnie tylko wcześniej też jeździłem na tych kołach i oponach ;/ dlatego zastanawaim sie czy koła może za bardzo sie rozchodzą podczas skretu a jak wiadomo pochylają sie
Skorp - 2009-01-22, 19:04
" />a to ocieranie jest takie metal o metal? mechanik wymieniał koncówki drazków?
ja np miałem z prawej strony lewa koncówke.... na seryjnych felgach nic nie ocierało zauwazyłem dopiero jak przerzucilem felgi z zimówkami
TomekWawa - 2009-01-23, 09:32
" />no proszę Cię nie załamuj mnie wymieniał końcówki a to jest taka opcja, jak powinny być prawidłowo można jakieś foto dzieki pozdro
krzycho_c - 2009-01-23, 13:05
" />u mnie po założeniu zimówek, zaczął się pojawiać jakiś dziwny dźwięk przy pełnym skręcie kół, pewnie gdzieś opona trze o osłonę ...
Gr00bY - 2009-01-23, 13:31
" />Tylko w jedną stronę czy w obydwie? Sprawdź czy masz taką sama liczbe obrotów kierownicą w lewo i w prawo od punktu gdzie są na wprost.
TomekWawa - 2009-01-27, 14:20
" />Końcówki wychodzi że założone sa dobrze, tzn. z jednej i drugiej strony są jakby to nazwać wklęsłe w strone kabiny bo jak wiadomo są łukowate. Z jednej i drugie strony koło obciera o wewnątrz przy maksymalnym skręcie. Wcześniej zaznaczam na tych samych oponach i felgach tego nie było. Może to faktycznie kwestaia rozbieżności
Madzia i Marcin - 2009-01-27, 15:42
" />jak już sie uparłeś na tą rozbieżność to jedź i sprawdź. jeśli jest dobrze i nic nie trzeba robić to nić nie zapłacisz... na stacji na którą ja jeżdze tak jest... a jeśli będzie źle to Ci ustawią i po problemie...
pzdr
Vitec - 2009-02-01, 17:09
" />Jak kupiłem swoją Hanie też stała na 15'' opony 195 i przy pełnym skręcie opony tarły o nadkola. 14'' rozwiązały problem.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
TomekWawa - 2009-01-22, 09:52
" />odebrałem auto z naprawy miałem cofnięte koło teraz wróciło na poprzednie miejsce wymienaiłem cały zawias z przodu. Czy możliwe jest że to kwestia ustawienia zbieżności jezeli skrece kierownica na maxa ale tak totalnie to koło strasznie mi obciera o błotnik wewnątrz opona 195/55/15 wczesniej tego problemu nie było. Może koła sa za bardzo rozbieżne? Proszę o porady dzięki
wbr98wa - 2009-01-22, 10:23
" />w-g mnie masz za duże opony,.
wczesniej koło był cofnięte i miał wiecej miejsca niż teraz jak je masz tak jak ksiązka piszę.
Jeżeli nie ściąga nie bije to opony...
TomekWawa - 2009-01-22, 11:12
" />wszystko ładnie tylko wcześniej też jeździłem na tych kołach i oponach ;/ dlatego zastanawaim sie czy koła może za bardzo sie rozchodzą podczas skretu a jak wiadomo pochylają sie
Skorp - 2009-01-22, 19:04
" />a to ocieranie jest takie metal o metal? mechanik wymieniał koncówki drazków?
ja np miałem z prawej strony lewa koncówke.... na seryjnych felgach nic nie ocierało zauwazyłem dopiero jak przerzucilem felgi z zimówkami
TomekWawa - 2009-01-23, 09:32
" />no proszę Cię nie załamuj mnie wymieniał końcówki a to jest taka opcja, jak powinny być prawidłowo można jakieś foto dzieki pozdro
krzycho_c - 2009-01-23, 13:05
" />u mnie po założeniu zimówek, zaczął się pojawiać jakiś dziwny dźwięk przy pełnym skręcie kół, pewnie gdzieś opona trze o osłonę ...
Gr00bY - 2009-01-23, 13:31
" />Tylko w jedną stronę czy w obydwie? Sprawdź czy masz taką sama liczbe obrotów kierownicą w lewo i w prawo od punktu gdzie są na wprost.
TomekWawa - 2009-01-27, 14:20
" />Końcówki wychodzi że założone sa dobrze, tzn. z jednej i drugiej strony są jakby to nazwać wklęsłe w strone kabiny bo jak wiadomo są łukowate. Z jednej i drugie strony koło obciera o wewnątrz przy maksymalnym skręcie. Wcześniej zaznaczam na tych samych oponach i felgach tego nie było. Może to faktycznie kwestaia rozbieżności
Madzia i Marcin - 2009-01-27, 15:42
" />jak już sie uparłeś na tą rozbieżność to jedź i sprawdź. jeśli jest dobrze i nic nie trzeba robić to nić nie zapłacisz... na stacji na którą ja jeżdze tak jest... a jeśli będzie źle to Ci ustawią i po problemie...
pzdr
Vitec - 2009-02-01, 17:09
" />Jak kupiłem swoją Hanie też stała na 15'' opony 195 i przy pełnym skręcie opony tarły o nadkola. 14'' rozwiązały problem.