kolektor ssacy z CBR y do hondy civic
robson88 - 2009-03-04, 07:19
" />mam pytanie czy ktos mial pomysl wsadzic 4 drozny dolot z motoru do hondy.. wtyczki z czujnika sa te same i rozstaw cilindrow tez jest ten sam... teoretycznie moze to duzo poprawic ale nie wiem jak praktyka... Jakies pomysły???
soldi - 2009-03-04, 10:47
" />ale pojemność cbr jest dużo mniejsza niż civa
jasiekk - 2009-03-04, 14:23
" />powiedz co teoretycznie moze poprawić? ilosci zasynanego świeżego ładunku podczas jednego cyklu pracy tych silników różnią sie zapewne znacząco.. nie wiem skąd pomysł zakładac dolot z motoru do auta
mlodyawm - 2009-03-04, 14:43
" />
robson88 - 2009-03-04, 17:06
" />oooooooo a moge jakiegos linka do posta albo jakies info ta ten temat?? bo mysle o tym modzie dosyc powaznie
wbr98wa - 2009-03-04, 17:14
" />ale to musisz wykonać szereg pokdreslam szereg modyfikacji zaczynając od odleżenia bardzo koła zamachowego.
w-g da Ci to tylko przy wkrecaniu sie na obroty ale potem bedzie za słaby by pociagnać 800kg auto mocno do przodu
bombel85 - 2009-03-04, 17:27
" />Jak sie nie myle koledze chodzi o ITB, trabki itd
adamac - 2009-03-04, 18:07
" />Po zminie na itb w zaleznosci od konstrukcji (dolot krutki/dlugi) zmieni sie troche moc i moment przy wysokich/niskich obrotach i BARDZO poprawi sie reakcja na gaz - bedzie lepsze panowanie nad silnikiem, bo przepustnice są blizej i silnik szybciej reaguje. Warto przy tym zejść z masy koła zamachowego, ale nie jest to konieczne Nie wiem tylko, czy komp z d serii na wielopunkcie ogarnie itb bez świni...
tecno - 2009-03-04, 18:31
" />trzeba przerobic podstawe oryginalnego kolektora i uspawac wyjscia na itb. troche zabawy z podcisnieniem, potencjometr dziala w innym zakresie, trzeba zaadoptowac i ustawic zakres na hondowskim. calosc puszczasz na wtryskach hondy. srednica itb z cbry ma 42mm x4, seryjne hondowskie 54-62 x1. mozna policzyc ile to da wiecej powietrza, trzeba stroic zeby bylo ok i zeby tlokow nie wyrezac.
adamac - 2009-03-04, 18:33
" />A mialem nadzieje, ze reset wystarczy
trip - 2009-03-15, 08:11
" />z jakich innych motorow mozna wziasc przepustnice zeby najlepiej pasowało ?
flejm - 2009-04-20, 10:12
" />możesz wziąść dowolną. najlepiej jakby to była z jakiegoś mocnego silnika. to i tak jest rzeźba
http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... index.htmlzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
robson88 - 2009-03-04, 07:19
" />mam pytanie czy ktos mial pomysl wsadzic 4 drozny dolot z motoru do hondy.. wtyczki z czujnika sa te same i rozstaw cilindrow tez jest ten sam... teoretycznie moze to duzo poprawic ale nie wiem jak praktyka... Jakies pomysły???
soldi - 2009-03-04, 10:47
" />ale pojemność cbr jest dużo mniejsza niż civa
jasiekk - 2009-03-04, 14:23
" />powiedz co teoretycznie moze poprawić? ilosci zasynanego świeżego ładunku podczas jednego cyklu pracy tych silników różnią sie zapewne znacząco.. nie wiem skąd pomysł zakładac dolot z motoru do auta
mlodyawm - 2009-03-04, 14:43
" />
robson88 - 2009-03-04, 17:06
" />oooooooo a moge jakiegos linka do posta albo jakies info ta ten temat?? bo mysle o tym modzie dosyc powaznie
wbr98wa - 2009-03-04, 17:14
" />ale to musisz wykonać szereg pokdreslam szereg modyfikacji zaczynając od odleżenia bardzo koła zamachowego.
w-g da Ci to tylko przy wkrecaniu sie na obroty ale potem bedzie za słaby by pociagnać 800kg auto mocno do przodu
bombel85 - 2009-03-04, 17:27
" />Jak sie nie myle koledze chodzi o ITB, trabki itd
adamac - 2009-03-04, 18:07
" />Po zminie na itb w zaleznosci od konstrukcji (dolot krutki/dlugi) zmieni sie troche moc i moment przy wysokich/niskich obrotach i BARDZO poprawi sie reakcja na gaz - bedzie lepsze panowanie nad silnikiem, bo przepustnice są blizej i silnik szybciej reaguje. Warto przy tym zejść z masy koła zamachowego, ale nie jest to konieczne Nie wiem tylko, czy komp z d serii na wielopunkcie ogarnie itb bez świni...
tecno - 2009-03-04, 18:31
" />trzeba przerobic podstawe oryginalnego kolektora i uspawac wyjscia na itb. troche zabawy z podcisnieniem, potencjometr dziala w innym zakresie, trzeba zaadoptowac i ustawic zakres na hondowskim. calosc puszczasz na wtryskach hondy. srednica itb z cbry ma 42mm x4, seryjne hondowskie 54-62 x1. mozna policzyc ile to da wiecej powietrza, trzeba stroic zeby bylo ok i zeby tlokow nie wyrezac.
adamac - 2009-03-04, 18:33
" />A mialem nadzieje, ze reset wystarczy
trip - 2009-03-15, 08:11
" />z jakich innych motorow mozna wziasc przepustnice zeby najlepiej pasowało ?
flejm - 2009-04-20, 10:12
" />możesz wziąść dowolną. najlepiej jakby to była z jakiegoś mocnego silnika. to i tak jest rzeźba
http://www.homemadeturbo.com/tech_proje ... index.html