komputer / wiazka HELP
nurexx - 2009-10-01, 15:54
" />d13b2
czy ktos wie gdzie dokladnie idzie wiazka od kompa ?
nie dziala mi komputer. tzn sam komp jest ok bo sprawdzalem w innym samochodzie.
gdzie szukac usterki?
komputer nie miga na powitanie, nie wywala bledu ( odpieta lambda )
po przekreceniu zaplonu i parokrotnym odpieciu i wpieciu kostki leciutko bysnie dioda ale jest to jakby żarzenie sie niz blysk.
soldi - 2009-10-01, 16:38
" />przecież to gaźnik
nurexx - 2009-10-01, 17:00
" />tak, gaźnik. ale ma kompa.
nadola - 2009-10-01, 18:23
" />sprawdź najpierw masy, punkty G101 i G301 (manual 16-8, 16-9)
nurexx - 2009-10-01, 19:35
" />
nadola - 2009-10-01, 21:01
" />Nie wiem jak to jest w d13 ale g101 jest zazwyczaj koło termostatu.
Najlepiej jak byś wziął multimetr w rękę i zmierzył czy masz masę bezpośrednio na wtyczce kompa pin B8 (numeracja pinów na str.6-99).
Jak jest to mierzysz przy wyłączonym zapłonie napięcie między B16 i B8 - ma być nap. aku.
Następnie przy włączonym zapłonie między B15 i B8 tak samo nap. aku.
Jak w pierwszym przypadku nie ma napięcia to sprawdź bezpiecznik hazard(ecu) nr.34 w przedziale silnika, jak w drugim przypadku nie ma nap. sprawdź bezp. nr14 w kabinie.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nurexx - 2009-10-01, 15:54
" />d13b2
czy ktos wie gdzie dokladnie idzie wiazka od kompa ?
nie dziala mi komputer. tzn sam komp jest ok bo sprawdzalem w innym samochodzie.
gdzie szukac usterki?
komputer nie miga na powitanie, nie wywala bledu ( odpieta lambda )
po przekreceniu zaplonu i parokrotnym odpieciu i wpieciu kostki leciutko bysnie dioda ale jest to jakby żarzenie sie niz blysk.
soldi - 2009-10-01, 16:38
" />przecież to gaźnik
nurexx - 2009-10-01, 17:00
" />tak, gaźnik. ale ma kompa.
nadola - 2009-10-01, 18:23
" />sprawdź najpierw masy, punkty G101 i G301 (manual 16-8, 16-9)
nurexx - 2009-10-01, 19:35
" />
nadola - 2009-10-01, 21:01
" />Nie wiem jak to jest w d13 ale g101 jest zazwyczaj koło termostatu.
Najlepiej jak byś wziął multimetr w rękę i zmierzył czy masz masę bezpośrednio na wtyczce kompa pin B8 (numeracja pinów na str.6-99).
Jak jest to mierzysz przy wyłączonym zapłonie napięcie między B16 i B8 - ma być nap. aku.
Następnie przy włączonym zapłonie między B15 i B8 tak samo nap. aku.
Jak w pierwszym przypadku nie ma napięcia to sprawdź bezpiecznik hazard(ecu) nr.34 w przedziale silnika, jak w drugim przypadku nie ma nap. sprawdź bezp. nr14 w kabinie.