ďťż

latające tylne szyby :)



p-a-b-u - 2007-04-21, 14:20
" />Ciepełko się zrobiło i aby troszke przewietrzyć wnetrze postanowiłem uchylić sobie tylne szybki. Podczas jazdy po dziurach niestety lataja one jakby zaraz miały odpaść Ma ktoś może jakiś patent jakby usztywnić je troszke? ( da się tam coś podkręcić lub wyregulować? )

pozdr




Lipek - 2007-04-21, 15:05
" />Wiesz, to zalezy jak lata. Czy w bok czy góra - dół. Posprawdzaj wszystkie śrubki czy są dobrze dorkęcone, czy nie są zapieczone co daje luz.



p-a-b-u - 2007-04-21, 15:08
" />Szyba lata na boki. Śrubki są podokręcane a luz jest na tym samym "wichajsterku" na którym trzyma się szyba.



Lipek - 2007-04-21, 15:12
" />Hmmm, dosyć ciekawe określenie Mi też w sumnie troche lata ale nie wiem jakos mi to nie przeszkadza... Ja bym na Twoim miejscu poszukał takiego "wichajsterka" gdzies np na szrocie bo chyba z tym nie da sie nic zrobić konkretnego chyba ze ktoś to rozebrał na częsci pierwsze.




aurii - 2007-04-21, 17:59
" />chlopie ostrozenie z tymi szybami bo ja kiedys na szutrze dalem czadu z uchylonymi okienkami i stracilem jedna szybe!!!!!

Najlepiej je rozkrecic i powklejac w te uchwyty na silikon do szyb !!!!



stealth - 2007-04-21, 23:10
" />Ja też miałem ten problem i zrobiłem tak: ten wichajster "łamie się" na takich dwóch zawiasach z tulejek metalowych - jeden tuż koło mocowania do szyby, pod plastikiem czarnym, a drugi w tej części bliżej zaczepów we wnętrzu - łączy dwie metalowe części. Podejrzewałem, że te luzy na tulejkach właśnie powodują latanie szyby, drganie i samozamykanie się jej w czasie jazdy.

Na razie zrobiłem tak:
1) zawiasik nr 1 (koło szyby) - ciężko cokolwiek z nim zrobić, bo jest pod plastikiem. Wąskimi szczypcami, mocno rozwierając je włożone pod ten plastik, udało mi się(?) rozgiąć trochę tę blachę tworzącą zawias. Ciężko opisać, ale jak zdemontujesz ten cały zaczep szyby, to powinieneś się domyślić o co mi chodzi.

2) zawiasik nr 2 - tu trochę łatwiej, bo wszystko na wierzchu. Młotkiem sklepałem nieco wystające z wnętrza zawiasiku końcówki tulejki.

Efekt taki, że cały wichajster nie jest tak bardzo luźny. Składa się z niewielkim wyczuwalnym oporem i o to mi chodziło. Nie miałem czasu wypróbować w czasie dłuższej jazdy, ciągle zapominam otworzyć tylne szyby do prób



Bonio_EQ - 2007-04-22, 12:19
" />poki co ja ze swoimi nie mialem i nie mam problemu... przewiozlem je na trasie rozpedzajac sie do 170km/h i nic... na zakretach sie nie domykaja takze moge spac spokojnie ale porada dobra... zawsze na przyszlosc bedzie juz wiadomo za co sie zabrac



p-a-b-u - 2007-04-22, 19:21
" />w weekend sie za to zabiore wg instrukcji stealth'a,

U mnie jest juz taki luz, że się boje że szyby popękają bo na dziurach wpadają w naprawdę spore wibracje...



Bedzio - 2007-04-24, 20:31
" />a co zrobić jak przednie latają jakby na boki na dziurach ??



Guail_FH - 2007-04-25, 09:39
" />to znaczy z eprowadnice sie panu rozlecialy albo nie sa skrecone na dole do nozyczek i tam tez sa luzy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu