lpg: raz działa raz nie..
misza - 2010-02-07, 20:14
" />sprawa wygląda tak:
instalacja 2 generacji, najzwyklejsza 3-pozycyjna centralka stag 2w (tudzież echo). i emulator. brak silniczków krokowych i innych gadzetów.
po przełączeniu na lpg po prostu gaśnie z braku gazu, przeważnie dopiero jak sie rozgrzeje ale ostatnio nie ma reguły.. jak chce. najdziwniejsze jest to ze problem pojawia sie i sam znika.. wiem wiem... brzmi jakby cos nie łączyło ale sprawdzałem już wszytko.
wszystkie elektrozawory cykają po podłączeniu na krótko, centralke była podmieniana na inną - to samo. jedna rzecz która mnie bardzo zastanawia:
sprawdziłem miernikiem czy prąd dochodzi do elektrozaworów, na przewodach przy butli miernik pokazuje 11,2 V przy włączonym zaplonie i przełączniku ustawionym "na benzynie" a mimo to po podłączeniu tych przewodów elektrozawór "nie puka". podłączyłem więc cewke bezpośrednio pod drugi akumulator (12,5 V) i działa.. why????? czy te 11,2 V to za mało by otworzyć elektrozawór??
jakieś sugestie..
ppiotrek - 2010-02-08, 00:35
" />Myślę, że jesteś na dobrym tropie. Masz sprawną elektrykę? Kiedyś jak mi padł alternator, też miałem problem z lpg.
pingwin - 2010-02-08, 00:39
" />mialem cos podobneo i kabel byl gdzies naderwny i raz laczyl, a raz nie.
DamianP - 2010-02-08, 07:57
" />U mnie z LPG działo się podobnie tylko ze jak była zimna to chodziła na gazie jak się zagrzała to gasła. Później okazało się ze mam mało płynu chłodniczego dolałem i jest git . Dodam ze brakowało 1l .
misza - 2010-02-08, 10:57
" />
pingwin - 2010-02-08, 11:15
" />u mnie bylo tak ze przez to palil bezpiecznik na kablu do centralki i fakt w czasie jazdy potrafil zdechnac
Dzida - 2010-02-08, 11:50
" />
DamianP - 2010-02-08, 14:11
" />
misza - 2010-02-08, 19:19
" />w poprzedniej hondzie tez zamarzał mi parownik kiedy juz brakowało z 1,5 litra płynu. u mojej mamy w primerze jak brakuje 0,5 litra nie załącza sie zawór..
edit: problem rozwiązany. pociągnąłem nową mase bezposeednio z aku. poprzednio masa była na wielozaworze, widocznie byla za słaba ale dziwi mnie to bo miernik pokazywał na obu masach takie samo napięcie (?)
Fabian - 2010-08-12, 14:35
" />Miałem dokładnie taki sam problem, zapiekła się tuleja w elektrozaworze przed parownikiem. Wymieniłem i jest git.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
misza - 2010-02-07, 20:14
" />sprawa wygląda tak:
instalacja 2 generacji, najzwyklejsza 3-pozycyjna centralka stag 2w (tudzież echo). i emulator. brak silniczków krokowych i innych gadzetów.
po przełączeniu na lpg po prostu gaśnie z braku gazu, przeważnie dopiero jak sie rozgrzeje ale ostatnio nie ma reguły.. jak chce. najdziwniejsze jest to ze problem pojawia sie i sam znika.. wiem wiem... brzmi jakby cos nie łączyło ale sprawdzałem już wszytko.
wszystkie elektrozawory cykają po podłączeniu na krótko, centralke była podmieniana na inną - to samo. jedna rzecz która mnie bardzo zastanawia:
sprawdziłem miernikiem czy prąd dochodzi do elektrozaworów, na przewodach przy butli miernik pokazuje 11,2 V przy włączonym zaplonie i przełączniku ustawionym "na benzynie" a mimo to po podłączeniu tych przewodów elektrozawór "nie puka". podłączyłem więc cewke bezpośrednio pod drugi akumulator (12,5 V) i działa.. why????? czy te 11,2 V to za mało by otworzyć elektrozawór??
jakieś sugestie..
ppiotrek - 2010-02-08, 00:35
" />Myślę, że jesteś na dobrym tropie. Masz sprawną elektrykę? Kiedyś jak mi padł alternator, też miałem problem z lpg.
pingwin - 2010-02-08, 00:39
" />mialem cos podobneo i kabel byl gdzies naderwny i raz laczyl, a raz nie.
DamianP - 2010-02-08, 07:57
" />U mnie z LPG działo się podobnie tylko ze jak była zimna to chodziła na gazie jak się zagrzała to gasła. Później okazało się ze mam mało płynu chłodniczego dolałem i jest git . Dodam ze brakowało 1l .
misza - 2010-02-08, 10:57
" />
pingwin - 2010-02-08, 11:15
" />u mnie bylo tak ze przez to palil bezpiecznik na kablu do centralki i fakt w czasie jazdy potrafil zdechnac
Dzida - 2010-02-08, 11:50
" />
DamianP - 2010-02-08, 14:11
" />
misza - 2010-02-08, 19:19
" />w poprzedniej hondzie tez zamarzał mi parownik kiedy juz brakowało z 1,5 litra płynu. u mojej mamy w primerze jak brakuje 0,5 litra nie załącza sie zawór..
edit: problem rozwiązany. pociągnąłem nową mase bezposeednio z aku. poprzednio masa była na wielozaworze, widocznie byla za słaba ale dziwi mnie to bo miernik pokazywał na obu masach takie samo napięcie (?)
Fabian - 2010-08-12, 14:35
" />Miałem dokładnie taki sam problem, zapiekła się tuleja w elektrozaworze przed parownikiem. Wymieniłem i jest git.