maglownica=problem
grzesiek84 - 2008-06-21, 15:24
" />dzisiaj wymienilem kompletną maglownicę na uzywaną bo stara tłukła niemiłosiernie na dziurach,po wymianie jej nadal jest to samo.na kierownicy nie ma luzu a tłuczenie pozostało,może ktoś miał coś podobnego?przeczytałem wszystkie pokrewne tematy i nic ciekawego o tym nie znalazłem.chyba trzeba bedzie się odrzec tego auta tuleje wahaczy odpadaja sworznie to samo wszystko wymienione pół roku temu zlokalizowany luz na krzyżaku kolumny ale co moze tak do cholery tłuc po dziurach? może ktoś z was rozbierał maglownicę na częsci? jeśli tak prosiłbym o kontakt. konkretnie chodzi mi o wymianę plastikowych tulejek w srodku
wbr98wa - 2008-06-21, 15:52
" />sprawdź amortyzatory, moze to być ich wina ja miałem to samo i tłukły mi niemiłosiernie auto trzymało się drogi dobrze.powiedz mi czy auto stało długo zanim je kupiłeś,ja mam to samo magownica razem z drążkami strasznie mi tłucze jak chcesz to mam amortyzatory mogę ci je kopsnąć
grzesiek84 - 2008-06-21, 16:15
" />właśnie też były wymieniane razem z wahaczami a wahacze od nowa tulejowane.dżwięk wychodzi z magla na którym teraz nie ma luzu,myślałem jeszcze nad gumami stabilizatora ale watpię żeby to było to. słychać tłuczenie matalu o metal podzczas jazdy po dziurach.auto stało 4lata bez ruchu
wbr98wa - 2008-06-21, 19:40
" />skoro wymieniałes maglownice to nie maglownica to musi ci gdzies jakas guma juz sparciec ja tez tak mialem w swojej a amorki razem ze wszystkimi gumami wymieniales ??
grzesiek84 - 2008-06-21, 19:57
" />tyle że maglownica była używana więc to nic pewnego, a amortyzatory były wymieniane razem ze sprężynami i wahaczami i na 100% są w dobrym stanie,a sama listwa niema luzu tylko grzechocze na dziurach,znalazłem teraz firmę która sie zajmuję regeneracja maglownic czekam na odpowiedż co tu zrobić.bo sam już nie wiem dzisiaj siedziałem przy aucie kilka godzin i efekt taki jak przed naprawą.kupię jeszcze w prezyszłym miesiącu gumy na stabilizator bo są kiepskie ale nie wierzę że to pomoże
noofaq - 2008-06-21, 20:03
" />rozwalone gumy na stabilizatorze stukają okropnie na dziurach
grzesiek84 - 2008-06-21, 20:07
" />dzięki sprawdzę to też a gumy tych drążkow co idą od wahaczy do przodu pewnie drążki reakcyjne
noofaq - 2008-06-21, 20:13
" />sorry - pomyliło mi się
chodziło mi o te z drążków reakcyjnych
grzesiek84 - 2008-06-21, 20:23
" />też tak reraz myślę bo te ze stabilizatora nie mogły by tak napieprzać bo wyrażnie slchać yderzenie metalu o metal.jedyny plus wymiany tej maglownicy to to że przestało trzepać kierownicą i przy hamowaniu i przy prędkosci około 100km.hbo wcześniej tak było mimo wymiany tarcz hamulcowych i wyważeniu koł przednich.
grzesiek84 - 2008-06-27, 18:19
" />mozna zamknąć problem rozwiązany
Mike - 2008-06-30, 11:48
" />grzesiek84, powiedz co było przyczyną, może komuś sie taka informacja przyda.
grzesiek84 - 2008-06-30, 14:13
" />luzu na kierownicy nie było poza minimalnym na krzyżaku w kolumnie,co zostało zrobione i minimalny na końcówkach kierowniczych do przyjęcia.siedziało ułożyskowanie samego grzebienia w środku.Zdecydowałem się na kompletną regenerację listwy z wymianą wszystkiego od końcówek po napawanie i szlifowanie calego grzebienia od nowa. koszt 244zł. gwarancja na rok.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
grzesiek84 - 2008-06-21, 15:24
" />dzisiaj wymienilem kompletną maglownicę na uzywaną bo stara tłukła niemiłosiernie na dziurach,po wymianie jej nadal jest to samo.na kierownicy nie ma luzu a tłuczenie pozostało,może ktoś miał coś podobnego?przeczytałem wszystkie pokrewne tematy i nic ciekawego o tym nie znalazłem.chyba trzeba bedzie się odrzec tego auta tuleje wahaczy odpadaja sworznie to samo wszystko wymienione pół roku temu zlokalizowany luz na krzyżaku kolumny ale co moze tak do cholery tłuc po dziurach? może ktoś z was rozbierał maglownicę na częsci? jeśli tak prosiłbym o kontakt. konkretnie chodzi mi o wymianę plastikowych tulejek w srodku
wbr98wa - 2008-06-21, 15:52
" />sprawdź amortyzatory, moze to być ich wina ja miałem to samo i tłukły mi niemiłosiernie auto trzymało się drogi dobrze.powiedz mi czy auto stało długo zanim je kupiłeś,ja mam to samo magownica razem z drążkami strasznie mi tłucze jak chcesz to mam amortyzatory mogę ci je kopsnąć
grzesiek84 - 2008-06-21, 16:15
" />właśnie też były wymieniane razem z wahaczami a wahacze od nowa tulejowane.dżwięk wychodzi z magla na którym teraz nie ma luzu,myślałem jeszcze nad gumami stabilizatora ale watpię żeby to było to. słychać tłuczenie matalu o metal podzczas jazdy po dziurach.auto stało 4lata bez ruchu
wbr98wa - 2008-06-21, 19:40
" />skoro wymieniałes maglownice to nie maglownica to musi ci gdzies jakas guma juz sparciec ja tez tak mialem w swojej a amorki razem ze wszystkimi gumami wymieniales ??
grzesiek84 - 2008-06-21, 19:57
" />tyle że maglownica była używana więc to nic pewnego, a amortyzatory były wymieniane razem ze sprężynami i wahaczami i na 100% są w dobrym stanie,a sama listwa niema luzu tylko grzechocze na dziurach,znalazłem teraz firmę która sie zajmuję regeneracja maglownic czekam na odpowiedż co tu zrobić.bo sam już nie wiem dzisiaj siedziałem przy aucie kilka godzin i efekt taki jak przed naprawą.kupię jeszcze w prezyszłym miesiącu gumy na stabilizator bo są kiepskie ale nie wierzę że to pomoże
noofaq - 2008-06-21, 20:03
" />rozwalone gumy na stabilizatorze stukają okropnie na dziurach
grzesiek84 - 2008-06-21, 20:07
" />dzięki sprawdzę to też a gumy tych drążkow co idą od wahaczy do przodu pewnie drążki reakcyjne
noofaq - 2008-06-21, 20:13
" />sorry - pomyliło mi się
chodziło mi o te z drążków reakcyjnych
grzesiek84 - 2008-06-21, 20:23
" />też tak reraz myślę bo te ze stabilizatora nie mogły by tak napieprzać bo wyrażnie slchać yderzenie metalu o metal.jedyny plus wymiany tej maglownicy to to że przestało trzepać kierownicą i przy hamowaniu i przy prędkosci około 100km.hbo wcześniej tak było mimo wymiany tarcz hamulcowych i wyważeniu koł przednich.
grzesiek84 - 2008-06-27, 18:19
" />mozna zamknąć problem rozwiązany
Mike - 2008-06-30, 11:48
" />grzesiek84, powiedz co było przyczyną, może komuś sie taka informacja przyda.
grzesiek84 - 2008-06-30, 14:13
" />luzu na kierownicy nie było poza minimalnym na krzyżaku w kolumnie,co zostało zrobione i minimalny na końcówkach kierowniczych do przyjęcia.siedziało ułożyskowanie samego grzebienia w środku.Zdecydowałem się na kompletną regenerację listwy z wymianą wszystkiego od końcówek po napawanie i szlifowanie calego grzebienia od nowa. koszt 244zł. gwarancja na rok.