Mocne D16Y3#Z6 /linki ,porady , opinie
piotlecek - 2009-08-12, 13:23
" />Witajcie mam pewien pomysl w głowie jezeli ktos bardzo dobrze ogarnia ten temat proszę o rady
Mianowicie mam obecnie D16Y3 chciałbym wrzucic na to głowice Z6 :
-nowe uszczelniacze ASO
-panewki ACL Race
-tłoki NPR+pierścienie NPR P29 z Z5 (podbić kompresje)
-regulowane kółko + może ostry wałek ZEX
-powiększone kanały dolotowe
-przepustnica z H22
-dolot + wydech 2,25
no i pewno trzeba bedzie to wystroic
Pytania
Jaka wtedy uszczelke pod głowice?
Czy musze zakupić mocniejsze szpilki?
Czy Y3 to na 100% to samo co A6 chodzi głownie o dół silnika?
Co mysle źle lub co zrobic inaczej ?
Czy toi w ogóle bedzie jakoś śmigać?
Będe mega wdzieczny za sugestie
Mugen - 2009-08-12, 18:45
" />Podobnie wygląda mój setup docelowy tyle, że ja ładuje tłoki nadwymiarowe nowe. Uszczelka pod głowicę tylko OEM Honda z Z6. Myślę, że będzie to już konkretnie śmigać a śruby korbowodowe i szpilki głowicy bym dla spokoju wymienił. Napewno korbowodowe. Ja za swoje z wysyłką już do mnie dałem 230zł więc nie jest to majątek a fabryczne śruby podobno są gówno warte i pękają jak są bardziej obciążone
flejm - 2009-08-12, 19:16
" />jeżeli ma to być naprawdę ostry wałek to dorzuciłbym sprężynki i talerzyki. no i bez strojenia się już nie obejdzie.
dodam, że C/R bez planowania głowicy z uszczelką oem Z6 wychodzi 12:1 a z 2-warstwową Y8 12.5:1 i żeby wykorzystać takie C/R konieczny jest jakiś mocny wałek
Mugen - 2009-08-12, 21:23
" />Bez strojenia to raczej niebędzie zbytnio jeździć a napewno daleko niezajedziezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
piotlecek - 2009-08-12, 13:23
" />Witajcie mam pewien pomysl w głowie jezeli ktos bardzo dobrze ogarnia ten temat proszę o rady
Mianowicie mam obecnie D16Y3 chciałbym wrzucic na to głowice Z6 :
-nowe uszczelniacze ASO
-panewki ACL Race
-tłoki NPR+pierścienie NPR P29 z Z5 (podbić kompresje)
-regulowane kółko + może ostry wałek ZEX
-powiększone kanały dolotowe
-przepustnica z H22
-dolot + wydech 2,25
no i pewno trzeba bedzie to wystroic
Pytania
Jaka wtedy uszczelke pod głowice?
Czy musze zakupić mocniejsze szpilki?
Czy Y3 to na 100% to samo co A6 chodzi głownie o dół silnika?
Co mysle źle lub co zrobic inaczej ?
Czy toi w ogóle bedzie jakoś śmigać?
Będe mega wdzieczny za sugestie
Mugen - 2009-08-12, 18:45
" />Podobnie wygląda mój setup docelowy tyle, że ja ładuje tłoki nadwymiarowe nowe. Uszczelka pod głowicę tylko OEM Honda z Z6. Myślę, że będzie to już konkretnie śmigać a śruby korbowodowe i szpilki głowicy bym dla spokoju wymienił. Napewno korbowodowe. Ja za swoje z wysyłką już do mnie dałem 230zł więc nie jest to majątek a fabryczne śruby podobno są gówno warte i pękają jak są bardziej obciążone
flejm - 2009-08-12, 19:16
" />jeżeli ma to być naprawdę ostry wałek to dorzuciłbym sprężynki i talerzyki. no i bez strojenia się już nie obejdzie.
dodam, że C/R bez planowania głowicy z uszczelką oem Z6 wychodzi 12:1 a z 2-warstwową Y8 12.5:1 i żeby wykorzystać takie C/R konieczny jest jakiś mocny wałek
Mugen - 2009-08-12, 21:23
" />Bez strojenia to raczej niebędzie zbytnio jeździć a napewno daleko niezajedzie