ďťż

Mocne D16Y3#Z6 /linki ,porady , opinie



piotlecek - 2009-08-12, 13:23
" />Witajcie mam pewien pomysl w głowie jezeli ktos bardzo dobrze ogarnia ten temat proszę o rady

Mianowicie mam obecnie D16Y3 chciałbym wrzucic na to głowice Z6 :

-nowe uszczelniacze ASO
-panewki ACL Race
-tłoki NPR+pierścienie NPR P29 z Z5 (podbić kompresje)
-regulowane kółko + może ostry wałek ZEX
-powiększone kanały dolotowe
-przepustnica z H22
-dolot + wydech 2,25

no i pewno trzeba bedzie to wystroic

Pytania

Jaka wtedy uszczelke pod głowice?
Czy musze zakupić mocniejsze szpilki?
Czy Y3 to na 100% to samo co A6 chodzi głownie o dół silnika?
Co mysle źle lub co zrobic inaczej ?
Czy toi w ogóle bedzie jakoś śmigać?

Będe mega wdzieczny za sugestie




Mugen - 2009-08-12, 18:45
" />Podobnie wygląda mój setup docelowy tyle, że ja ładuje tłoki nadwymiarowe nowe. Uszczelka pod głowicę tylko OEM Honda z Z6. Myślę, że będzie to już konkretnie śmigać a śruby korbowodowe i szpilki głowicy bym dla spokoju wymienił. Napewno korbowodowe. Ja za swoje z wysyłką już do mnie dałem 230zł więc nie jest to majątek a fabryczne śruby podobno są gówno warte i pękają jak są bardziej obciążone



flejm - 2009-08-12, 19:16
" />jeżeli ma to być naprawdę ostry wałek to dorzuciłbym sprężynki i talerzyki. no i bez strojenia się już nie obejdzie.
dodam, że C/R bez planowania głowicy z uszczelką oem Z6 wychodzi 12:1 a z 2-warstwową Y8 12.5:1 i żeby wykorzystać takie C/R konieczny jest jakiś mocny wałek



Mugen - 2009-08-12, 21:23
" />Bez strojenia to raczej niebędzie zbytnio jeździć a napewno daleko niezajedzie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu