moduł czy cewka?
norkopolo - 2009-11-17, 13:49
" />czasem mam kłopot z odpaleniem po krótkim postoju(np.tankowaniu),na ciepłym silniku.
rozrusznik kręci,ale nie ma iskry i pali się żółta kontrolka(check engine).
po kilku minutach gaśnie,autko ładnie zapala i można jechać.
co się tam buntuje?cewka,moduł,a może ma ktoś jakiś inny typ?
pozdrawiam
Łukanyo - 2009-11-17, 17:01
" />sprawdz sobei kody błędów, jak sie okaże moduł to mam dwa do przedania z aparatu TD )02U
Elchupakabra - 2009-11-17, 17:08
" />Jak po rozgrzaniu auta, to stawiam na cewkę. Jak jest zimna może mieć jeszcze rezystancję w normie a po rozgrzaniu już za bardzo rośnie i gubi iskrę. Miałem to samo
xtomay - 2009-11-17, 17:25
" />Albo przekaźnik pompy paliwa. Chociaż wtedy chyba nie ma check engine...
Więc pewnie tak jak elchupakabra pisze.
norkopolo - 2009-11-17, 18:42
" />Mam już cewkę firmy FACET (made in italy),i przygotowany do wysłania moduł tej samej firmy,ale nie wiem czy ją brać,co to za firma i ile jest warta.
będę wdzięczny za jakieś sugestie
nadola - 2009-11-17, 19:35
" />Ja stawiam na przekaźnik, typowy objaw nie palenia na rozgrzanym silniku oraz gaśnięcie check'a po sporym czasie od przekręcenia kluczyka.
Zacznij od przelutowania przekaźnika, było już o tym sporo na forum.
norkopolo - 2009-11-22, 14:40
" />a czy w przypadku kiedy przekaznik nie działa nie ma też iskry?
Elchupakabra - 2009-11-22, 14:53
" />Przekaźnik nie ma nic z zapłonem wspólnego. Iskra będzie, tylko paliwa nie podaje.
norkopolo - 2009-11-23, 17:11
" />hmm,czyli jak nie ma iskry to nie będzie przekażnik,pozostaje w takim razie opcja moduł lub cewka.dziękizanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
norkopolo - 2009-11-17, 13:49
" />czasem mam kłopot z odpaleniem po krótkim postoju(np.tankowaniu),na ciepłym silniku.
rozrusznik kręci,ale nie ma iskry i pali się żółta kontrolka(check engine).
po kilku minutach gaśnie,autko ładnie zapala i można jechać.
co się tam buntuje?cewka,moduł,a może ma ktoś jakiś inny typ?
pozdrawiam
Łukanyo - 2009-11-17, 17:01
" />sprawdz sobei kody błędów, jak sie okaże moduł to mam dwa do przedania z aparatu TD )02U
Elchupakabra - 2009-11-17, 17:08
" />Jak po rozgrzaniu auta, to stawiam na cewkę. Jak jest zimna może mieć jeszcze rezystancję w normie a po rozgrzaniu już za bardzo rośnie i gubi iskrę. Miałem to samo
xtomay - 2009-11-17, 17:25
" />Albo przekaźnik pompy paliwa. Chociaż wtedy chyba nie ma check engine...
Więc pewnie tak jak elchupakabra pisze.
norkopolo - 2009-11-17, 18:42
" />Mam już cewkę firmy FACET (made in italy),i przygotowany do wysłania moduł tej samej firmy,ale nie wiem czy ją brać,co to za firma i ile jest warta.
będę wdzięczny za jakieś sugestie
nadola - 2009-11-17, 19:35
" />Ja stawiam na przekaźnik, typowy objaw nie palenia na rozgrzanym silniku oraz gaśnięcie check'a po sporym czasie od przekręcenia kluczyka.
Zacznij od przelutowania przekaźnika, było już o tym sporo na forum.
norkopolo - 2009-11-22, 14:40
" />a czy w przypadku kiedy przekaznik nie działa nie ma też iskry?
Elchupakabra - 2009-11-22, 14:53
" />Przekaźnik nie ma nic z zapłonem wspólnego. Iskra będzie, tylko paliwa nie podaje.
norkopolo - 2009-11-23, 17:11
" />hmm,czyli jak nie ma iskry to nie będzie przekażnik,pozostaje w takim razie opcja moduł lub cewka.dzięki