ďťż

Nie pali na dwóch garach



Wiarus - 2007-05-15, 20:49
" />Witam. Szukałem, szukałem ale niestety nie znalazłem nic co by mi pomogło. Już pisze o co chodzi. Jechałem sobie bezproblemowo, widze czerwone światło to wrzucam na luz, a tu obroty spadaja do około 200-300 obr/min. Jak dojechałem do domu to sprawdziłem iskry ale wszędzie były, wyjołem świce i na wszystkich świecach też są iskry, a ciągle pali tylko na dwóch garach. Porobiłem jeszcze jakieś kombinacje ze starymi świecami ale dupa, ciągle to samo. Co to może być? Może zapłon mi sie przestawił czy co? Plisss Help.




nosql - 2007-05-16, 08:02
" />Wiarus, 1001 powodów

jeżeli jesteś 100% pewny, że świece i kable są OK i jest na nich iskra za każdym razem (wystarczająco mocna) to mozna wykluczyć też kopułkę itd...

ja bym odstawiał uszczelkę pod kolektorem ssącym

jak dodasz więcej gazu to czasami nie zaczyna palić na wszystkie cylindry ??



Wiarus - 2007-05-16, 09:32
" />Na każdych obrotach pali tylko na dwa cylindry.

Byłem dzisiaj rano w warsztacie i koleś powiedział, że w tych dwóch cylindrach nie ma ciśnienia. Więc najprawdopodobniej to będzie uszczelka pod głowicą. Zapytałem się gościa czy to może pasek rozrządu przeskoczył ale powiedzał, że to by w ogóle nie palił na wszystkich garach wtedy.
Tak to wygląda



Kapcio - 2007-05-16, 11:16
" />Jak mi padła uszczelka pod kol. ssącym to palił na 3 gary ale na wyższych obrotach już normalnie. Wymień u siebie pod głowicą i napisz co i jak




nosql - 2007-05-16, 13:22
" />Jak pod głowicą to lipa troszke...



Wiarus - 2007-05-16, 14:28
" />Wiem wiem Nosql, że jak pod głowicą to lipa. Ale na to wygląda, że to właśnie to!
Oczywiście bede jeszcze pisać co i jak dalej z tym wszystkim bedzie.



Khacker - 2007-05-16, 14:39
" />a może regulacja zaworów? zawsze lepsze to niż uszczelka



Wiarus - 2007-05-16, 16:39
" />Właśnie tak sobie pomyślałem jakiś czas temu, czy to możliwe żeby zawory sie zawiesiły??? No nie wiem musze zobaczyć.
A jeżeli byłaby to uszczelka pod głowicą to orientujecie się może jakie mogoł być tego koszty. Bo koleś zaśpiewał mi 1000zł i nie wiem czy mnie w rogi nie wali. Słyszałem, że to jest drogie ale szczerze mówiąc obstawiałem 500-600 zł



zayonnc - 2007-05-16, 16:58
" />



elmer - 2007-05-17, 22:39
" />Może zawór się zawiesić, tzn. skasować się luz, ale to mega rzadkie.

Jak wyciągałeś świece to jak wyglądały? Wszystkie tak samo? Czy któraś była czarna?



Wiarus - 2007-05-19, 07:27
" />Świece jakiś miesiąc przed tą awarią wymieniałem i te w tych cylindrach co nie pali były czarne, aż sie zdziwiłem i myślałem, że to właśnie jest powodem awarii ale jak wyczyściłem to niestety dalej nie palił.



Wiarus - 2007-05-19, 12:20
" />Sprawdziłem dzisiaj co nieco i tak:
-nie kopci na biało
-płynu w chłodnicy i zbiorniczu wyrównawczym jest tyle ile było
-po otwarciu korka od chłodnicy nie czuć żadnych spalin
-żadne przewody nie są twarde
-wszystkie zawory chodzą poprawnie

Jest możliwe, żeby uszczelka pękła między cylindrami tak, że płyn chłodniczy nie będzie dostawać sie do cylindrów?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu